![]() |
hoe zou jij erop reageren als je ouders eigk broer en zus waren?
nou? :)
|
kheb voor de eerste optie gekozen :|
|
Serieus, ik zou die perverselingen echt snel doodmaken.
|
Citaat:
|
optie 1 of 2.
|
(L) je vind het wel leuk, en je wilt vervolgens ook met je eigen zusje/broertje trouwen (L)
|
Je bent geschokt, maar houd nog wel contact met je ouders.
|
En ik maar zoeken naar een optie met correct Nederlands. :(
|
Citaat:
|
Anders namelijk: Ik zou ze uitlachen
|
Geschokt, maar wel contact houden.. Whaha, ik zie het helemaal voor me :p
|
Die kans ligt nogal dicht bij 0, dus ik ga er niet over nadenken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Optie 1 of 2. Ik heb op 1 gestemd.
Ik laat me daarbij meteen onderzoeken of ik geen rare genetische ziektes aan over houd (wat misschien op latere leeftijd op kan spelen) |
Dit is nou werkelijk zoiets dat me totaal niet zou boeien.
|
Zou vast geschokt zijn, maar nog wel contact met ze houden.
Om er nou zelfmoord om te plegen, of het contact gelijk te verbreken of wat is ook weer zoiets. |
ik zou zwaar geschokt zijn, maar verder niets. anders dus.
|
zwaargeschokt, daarna zou ik alles willen weten..
|
Ik zou ze uitlachen.
|
Ik zou ze niet geloven, broer en zus kunnen niet trouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat jij typte is trouwens ook niet goed :p, het moet zijn in correct nederlands, niet met. maargoed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij hebt zeker zelf zoiets meegemaakt, vandaar dat je zulke achterlijke polls bedenkt, omdat je zelf gewoon debiel bent.
Ten eerste komt dit volgens mij NOOIT voor en ten tweede al zou dat een enkele keer zo zijn, mensen kunnen zich niet in zo'n situatie plaatsen omdat het zo onwerkelijk is en er niets bij voor te stellen is. :nono: Typisch geval van domheid :rolleyes: |
Citaat:
nou, ik zou zelfmoord plegen, absoluut. neuh, zou denk ik denken dat ze een grapje maakten. |
Citaat:
Of begin je het gevoel te krijgen dat dit bij jouw ouders het geval is, en zit je nu in de ontkenningsfase? :evil: |
Dan is het tijd voor een biertje.
|
boeiend, voel ik verders niks van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2e.
|
Jerry, Jerry, Jerry!
|
Ik zou een topic openen op DK.
|
Als ik Limbo was, zou ik zeggen Tiswah, want bij Limbo's is dat heel normaal.
|
ik zit te twijfelen tussen optie 1 en optie 2
maar wat jij zegt je ouders broer en zus.. dat kan maybe wel maar het mag niet eens want de kans is veel te groot dat het kind gehandicapt raakt. |
Citaat:
|
ik zou optie 3 en 4 graag willen combineren :D
|
In Duitsland is er op dit moment echt zo'n geval waar een broer en een zus drie kinderen hebben gekregen, waarvan er 2 gehandicapt zijn. En nou heeft die man toch maar besloten om zich te laten steriliseren, maar eigenlijk meer omdat hij zo'n beetje een ergere straf wil ontlopen. De kinderen zijn nu bij een andere familie ondergebracht.
Ik weet niet hoe ik zelf erop zou reageren als ik te horen zou krijgen dat mijn ouders broer en zus zijn. Ik zou echt een hele tijd geschokt zijn, en ik weet niet of ik nog wel contact met ze zou willen hebben. |
Citaat:
waar je je wel niet druk om kan maken |
Dat is niet zo. :(
|
Citaat:
|
Ik weet zeker dat het niet zo is, dus ik maak me er niet druk om. :)
|
Citaat:
|
Ik zou in eerste instantie geschokt zijn, maar verder zou mijn leven en mijn gevoelens voor hen hetzelfde blijven: mijn ouders blijven mijn ouders, of ze nu familie van elkaar zijn of niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |