![]() |
ben je gothic ofzo
|
Best leuke foto's, maar de kans dat je de eigenaar van de camera aantreft (die niet liegt) lijkt me verwaarloosbaar klein.
|
potverdriedikkeme zeg!
Wat een toeval! Dat is mijn camera. Stuur hem ff op, wil je. |
Citaat:
|
De kans is klein dat je hier de eigenaar zult vinden...maar goed.. :)
|
ik vind het wel vette fotos.
en hier zie je een vreemde personage gereflecteerd in de spiegel, lijkt een man die met zn rug naar je toe is gedraaid linksboven. BBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR http://img3.exs.cx/img3/4349/pshot25.jpg |
Hmm, ik vind dit niet echt wat voor DK/HT... --> V&A dan maar.
|
wel mooie foto's
|
Anders ga je ermee naar de politie, en als 'ie niet afgehaald wordt hou je hem? :confused: Je gaat zoiets toch niet verkopen :nono:
|
hey man bedankt,ik was m daar net kwijtgeraakt goser, je hebt m op een zaterdag gevonden, ken kloppe kheb de fotos zaterdagmorgen heel vroeg gemaakt weet je en daarna ben ik m kwijtgeraakt,stuur m ff op wil je
alvast bedankt en er zit natuurlijk een beloning aan vast weet je bedankt man sjonnie @Jules : oja en wat denk jij, dat die balietrut dat ding niet in r eigen zakkie laat glijden als ie niet afgehaald word(stond nog een test van in d epanorama of nieuwe revue ofso) op 8 van de 10 getestte bureau "verdween" t aangegeven spul |
Citaat:
|
Hee, mooie vondst. Ik zag iets vreemds op dit plaatje, dus heb ik het omcirkeld.
http://www.imgmag.net/images/char42/pshot30.gif |
Citaat:
ai, hij moet in de hoek wachten tot de ander is vermoord :evil: ontopic: in ieder geval niet inleveren bij de politie, maar aangeven. als er een jaar na de aangeving nog geen eigenaar heeft gemeld, mag je hem houden. |
Die foto's zijn echt gaaf! Wel een persoon met smaak. Hing er een penetrante lijkgeur in de buurt van de vindplaats?
|
de kans dat je de eigenaar vindt is heel klein,wel mooie fotoos en op die ene staat idd wel iets vaags in die spiegel.
|
Van de week was m'n broer z'n portemonnee kwijt geraakt. Het eerste wat hij deed was naar de politie. En wat was hij blij dat er iemand zo eerlijk was geweest om het ding netjes daarheen te brengen!
Als ik een camera vind zou ik dus hetzelfde doen. Je weet niet half hoe blij je er iemand mee maakt en wie weet krijg je nog vindersloon ook. Ik zou hem dus naar de plaatselijke politie brengen. |
Kan je misschien die ene foto waar crazy G het over heeft in zijn orginele formaat hier plaatsen.
ik ben nou wel benieuwd wat het precies is. |
mooie foto's ga zo door (y)
|
Citaat:
|
Wlk bos is dit trouwens?
|
Die camera heb ik ook...
Maar die ligt hier nog steeds heel mooi langs me.. Pfieuhw!! :p Mooie fotoos trouwens.. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zitten best creepy foto's tussen..
misschien heerst er wel een vloek op die camera en gaat die over op degene die de camera gevonden heeft :evil: ( :| ) |
Citaat:
|
Dit is AWFUL :(
|
voel me ookbehoorlijk opgefokt door deze foto's :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft helemaal niks te krijgen.. Maar als de eigenaar besluit een vergoeding te geven is 10% de algemene norm. |
Citaat:
|
http://www.boomspeed.com/kjoety/pshot18.jpg
Dit ziet er ook een beetje eng uit eigenlijk, lijkt wel een persoon ofzo.. :s |
Citaat:
en weetje, volgens mij houden we onszelf allemaal voor de gek, misschien waren het wel gewoon 2 kameraden die op een hele vroege ochtend mooie foto's probeerden te maken...... :o Ghehe |
15de foto van onder te beginnen heeft links net ogen.
Blinkdingen in het duister :) |
|
ik scrolde even snel langs die foto's en dacht nog; mooie foto's. Maar nu heb ik gewoon kippevel door die creepy mensen die er op staan.
|
|
Citaat:
Anyhow ik zag ook nog ergens vaag een gezichtje: http://img.photobucket.com/albums/v2..._n/spookje.jpg |
|
Hmz.. ik vind het maar enge foto's. Op die ena laatste foto zie je ook zo'n schedel:s
|
Citaat:
|
omg enge foto's :|
|
Whaha, zoek het plaatje ;) .... *rilt*
|
Dit zijn gewoon Teletubbies die grappen uithalen en tenslote dat is niet hier dus waarom zijn we bang...
|
die halve schedel op t voorlaatste plaatje lijkt wel aardig getruct :p
er zijn in ieder geval 2 mensen flink bezig geweest vage foto's te maken. is goed gelukt (y) |
Ziie jij die schedel zo goed dan? :confused:
|
dat met die spiegel is wel vaag. op de foto daarvoor zie je dat ie een luik open doet, en die foto daarna is nog genomen terwijl hij onder dat luik staat. die gast in die spiegel staat dus in de ruimte daarboven :p
vaag bos trouwens, waar is dat ergens? |
Luxembourg
|
freaky foto's/.... sommige zijn ook bewust bewogen genomen om een eng effect te krijgen
wat zouden die mensen ermee gewild hebben? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |