![]() |
[Teek] vaag mensje
|
Hmz jah ... Moeilijk om hier iets over te zeggen . Hij is/lijkt niet af , ik vind de lijnen een beetje hard en wrm zie je zijn wenkbrouwen enzo door zijn haar :confused:
|
De ogen zitten te hoog (die horen in het midden te zitten) en het lijkt of je "meteen"aan het haar bent begonnen zonder eerst de vorm van het hoofd te schetsen. Het is op zich aardig, maar er kan nog wel het één en ander aan gedaan worden :)
|
Ik ben begonnen met de ogen daarna de vorm van het hoofd waardoor er eiglijk iets mis is gegaan, de haren heb ik maar ff snel gedaan omdat ik zat met tijdnood, maar verbeteringen kunnen nog altijd gemaakt worden, in ieder geval thanx
|
les 1:
eerst de vorm van het hoofd dan het gezicht dan de haren verder ziet het er idd erg niet-af uit..maar je bent wel op weg :) |
Citaat:
|
wenkbrauw loopt te ver door
mond is niet af zoals al gezegd is hij lijkt niet erg af maybe kan je het beste de haren weg gummen en alles goed afmake |
teken geen gezichten met een lineaal
|
ik vind um wel mooi!!
|
ik vind m ook nog lang niet af waarom probeer je niet met schaduw te werken???? de basis vind ik wel aardig maar wat houterig, en btw waarom zet je een tekening op internet als je m snel hebt afgemaakt??? vink wat raar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |