![]() |
Friends
Komt weer op tv! Vanaf vrijdag, iedere werkdag, half 8, Net 5.
Het zijn vast herhalingen, maar ik heb geen idee van welk seizoen. Misschien waar ze bij de vorige keer dat ze herhalingen uitzonden gestopt zijn? Ik vind het wel leuk dat het weer komt (y) Een hoop afleveringen heb ik al gezien waarschijnlijk, maar tis niet erg ze nog eens te zien, en tis beter dan Ellen.. |
t zijn herhalingen jah, k weet nie welk seizoen.
is veel beter dan ellen jah! |
tof :cool:
jammer dat ik ze echt allemaal al uit mn hoofd ken :o |
na veel afleveringen friends weet ik niet of ik ze nou nog steeds leuk vind, of dat ik juist ongelooflijk moe word van steeds dezelfde soort grappen.
maar ik ga wel weer kijken :) |
jah idd :D
|
Eindelijk weer. :)
|
ik ben enkele keren gedwongen dit te zien op school en ik heb er nogsteeds trauma's aan.
why!!why!! |
Oooh nice. :D
|
:(
en seinfeld dan? |
Leuk :) als ik er aan denk op dat moment zal ik zeker kijken!!! ;) Afleveringetje Friends is nooit weg.
|
Gaaf.
Alleen heb ik ze net bijna allemaal gekocht ;) Niemand weet welk seizoen het is? |
Citaat:
|
leuk als er toch niks anders op tv is.
als ik geld over heb ga ik toch een keer die dvd-box serie 1t/m10 kopen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het even opgezocht, ze waren net begonnen aan seizoen 3. |
Citaat:
maar seizoen 3 is wel eigenlijk het beste seizoen. dus dat word leuk |
ik heb toch alle seizoenen op dvd
|
Citaat:
8, 9 en 10 zijn koel |
heeft er iemand de trailer al gezien van Joey?
de spin-of van joey hier de link om de trailer te checken http://www.nbc.com/nbc/Joey/index.shtml |
Volgens de online gids beginnen ze met het eerste seizoen. Titel aflevering: The one with the giant poking device.
|
Ik wil t best wel nog een keertje zien.
|
Citaat:
|
Kijk er naar uit! :D
|
ik ook
er schijnt ook nog een nieuwe serie te zijn dus dat moet ook nog komen. |
Citaat:
die ken je allang op dvd hale |
Weet iemand dan ook wanneer de nieuwe serie op tv komt? Ik heb alle dvd's gezien tot hetgene wat nog niet op tv is geweest..
(ja dat zijn er heel veel ;-) |
op de site van Yorin staat dat ze het laatste seizoen nog wel gaan uitzenden ergens dit tv-seizoen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
friends is echt goed ^^ heb alleen maar 1 serie gezien ofzo :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |