![]() |
Wat heb jij op lowlands gegeten?
Lowlands een festival met veel kanten zo ook wat betreft eten. Ik heb goed gegeten
vr av: broodje doner kebab (dit viel wat tegen) en een vietnamese loempia :) Za mid: halve stardisch (frietjes salade en een frikandel) Za av: lekker rond broodje gebakken met tomaat met daarop kipreepjes en kool van la place jummie en heeel laat 's avonds vlaamse friet :( ZO: broodje hete kip en indiaanse aardappelrolletjes met kaas :eek: (y) ' voor ik naar huis ging een hema hotdog owja zondag ochtend hebben we verse broodjes gehaald en verder ontbeten met cornflakes :) |
Ik ben niet naar lowlands geweest. :)
|
Friet pizza en een menu met friet+frikandel+sla+saus.
Verder gewoon ontbijt: brood met hagelslag/jam/knakworst. De bijzondere dingen waren allemaal zo duur en ik had geen zin om 7 muntjes aan eten uit te geven. Wel jammer, omdat er wel heel veel aanbod is. Ik heb wel nog zwarte maïs sap gedronken. Dat was erg lekker :) |
Citaat:
|
gaan we voor elk festival zo'n topic openen :confused:
ik ben er niet heen geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pizza kaas, pasta bolognese en broodje kruidenkaas van La Place, sandwiches van de Hema, Falafel, broodje vegetarisch van de Surinaamse kraam bij de Alpha, pannenkoek met suiker en kaneel en kaiserbroodjes met kaas buiten het terrein bij de supermarkt.
In willekeurige volgorde ;). |
daar gekocht: 2x falafel (ik hou van falafel), een pannekoek met suiker, gratis vlaamsche friet (als dat mens weggaat als ik mn muntjes wil geven dan loop ik lekker weg hoor), baguette met kaas en mozzarella, hertog yoghurt ijs met bosvruchtensaus, nog een gewoon patatje.
meegenomen: appels, krentenbollen, noodles, sultana. en god wat werkten er een domme mensen daar bij de la place. |
niets, ik was er niet eens.. :o
|
echt van alles
favoriet: broodjes van la place en van die verse fruit shakes die je bij zo'n kraam kon halen (niet echt eten maar toch...) minst favoriet: gepofte aardappel :| |
Citaat:
|
Indian curry (veeel te heet :eek: )
Falafel Vietnamese loempia Garnalencocktail La Place broodjes Pizza Patatjes Surinaams broodje Tomatensoep jum |
Ik ben niet naar lowlands geweest.
:(:(:( |
Citaat:
|
8 van de 15 reacties is: ik ben niet geweest.
reageer dan niet ofzo :| ontopic: patat, pizza, crackers, henneplollies |
Ik ben niet geweest. :rolleyes:
|
Willen alle niet lowlanders niet reageren. Als je er niet geweest bent heb je er ook niets gegeten dus is het sowieso nutteloos om te reageren :nono:
|
lowlands '03 kan me niet alles meer herinneren..
maar geloof dat het hier ongeveer bij bleef.. :o ik heb daar toen een keer spagetti gegeten.. (zonder vlees :| ) vond die niet zo geslaagd.. ik heb toen ook een pizza gekocht.. vond hem veelste duur.. een aardappel met van die kruiden boter er in.. dat was wel super.. ja en verder gewoon broodjes met wat boter en beleg.. |
Hahaha, La Place daar? Hadden ze ook broodjes kip?
|
Falafel. Ghe.
|
Falafel 4-evah
|
Mexicaanse wraps
Pasta van La Place (met bleekselderie :nono: ) Broodjes van La Place Muffin Geen idee meer verder. Wel goede koffie tho (was de hele nacht wakker :D) |
Donderdagavond: knakworst op broodjes, meegenomen.
Vrijdagochtend: nog wat broodjes en krentebollen, ook meegenomen. Vrijdagavond: macaroni, we hebben zowaar gekookt!!! :eek: Zaterdag: pizza (het ideale katervoer), patat, nog meer, ik weet het niet eens. Zondag: wafel, hemaworst, pannekoek. Maandagmorgen: broodje kaas en koffie gehaald. |
4x pannenkoeken, haha. die waren erg lekker
(2x stroop, 1x suiker en 1x jam) saucijzenbroodje, bij de film zondacgnacht. 'k had het koud en dan is zo'n warm broodje toch aantrekkelijk om te komen pizza swirl ijs van ola, die met kersen, mjam rond broodje van la place met kip/pesto iets uitsmijter van la place, dat kan je dus niet eten met een houten bestek, maar goed, toch naar binnen weten te werken. 't kan zijn dat ik iets heb gemist, maar dat spijt me dan :p |
2x hema hotdog (die waren echt goed te doen)
vietnamese loempia's (meerdere malen, erg verslavend) pannenkoek stardish menuutje pizza (ook 2x geloof ik) vruchtengedoe van la place 's ochtends een keer zo'n omelet bij de super market maar bleegh dat was niks broodje gezond (2x als ontbijt) nasi (geloof ik, of bami) met satésaus sushi was ik ook van plan maar die ben ik vergeten en ik ben best wel rond thuisgekomen, de keus is daar té groot :nono: |
als ontbijt: brood, fruit en melk
middag: chips en koekjes avond: pizza had niet veel geld bij dus moest zuinig aan doen :( |
Kibbeling met patat- La Place --> niet lekker
14x Peperoni pizza - New York Pizza --> machtig lekker Kipcurry - Asia tent --> niet te vreten broodje tonijnsalade - La Place --> jam jam meloen - vaag tentje --> mmmm 5x Hawaii pizza - New York Pizza --> ook weer machtig lekker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |