![]() |
music when youre down or not...
wat voor muziek draai je als je je beetje depri voelt?
ik vind dezen toch wel erg mooi: - over the rhine - sleep baby jane - portishead - roads - pj harvey - a perfect day elise - poe - fly away en jullie? |
Ik ben nooit depri.
|
iets wat blij is.
|
Citaat:
|
nou dan als je niet depri bent maar wel mooie muziek vind..
ik ben eigenlijk ook nooit depri.. maar ik vind depri muziek wel mooi zoals counting crows bijv.. en wat ik hier boven zei. wel mooi om naar te luister ook al ben je niet depri ;) |
Dan is nu het topic ineens veranderd van onderwerp :confused:
|
Citaat:
maar goed ik dacht niemand is zo gek als mij en draait juist depri muziek als ie depri is.. maargoed.. het is dan ook voor de mensen die niet depri zijn maar wel depri (wat een woord) muziek luisteren. want anders krijg ik toch straks alleen maar ufke antwoorden ;) |
asrai - pale light
|
Citaat:
|
|
Shining - Submit to Selfdestruction
|
Citaat:
ik snap geen snars van wat je bedoelt. |
Citaat:
b: wat voor depri muziek draai je als je niet depri bent maar wel depri muziek mooi vind. c: want anders zegt iedereen: ik ben nooit depri. got it? en anders weet ik het niet anders uit te leggen hehe |
|
|
k zet de radio aan en hoop dat evers of ruud er zijn.. altijd lache met hun
|
Citaat:
|
het enige wat je kan doen is deathrock luisteren
het gaat nooit over :( echt niet kind :( |
Citaat:
|
Ik ben geen vrouw dus ik heb niet van die moodswings.
|
Katatonia, Anathema, Sentenced, Shining, Abyssic Hate, Xasthur zouden wel ok moeten zijn dan.
|
Van Anathema word ik alleen maar verdrietiger. Geen aanrader.
Ik zet liever iets vrolijkers op. And One - Wasted. :cool: |
Als ik beneden ben:
Sunn O))), Khanate, Halo (h) \m/ Als ik boven ben: andere muziek :p |
Burzumennuz - Friesland Holocaust
|
Wat wordt het woord depressief tegewoordig toch weer snel gebruikt.. En depri vind ik ook weer zo'n kutwoord.
|
Citaat:
|
rhapsody - holy thunderforce
|
Citaat:
|
the get up kids
|
Citaat:
tienerdepressiviteit is gay |
The Stereo.
|
Citaat:
|
Burzum - Jesus' Tod
|
Citaat:
|
Death cab, postal service.
|
Suede - Everything will flow
Geen sad songs iig.. en ook geen overdreven vrolijke / grappige muziek. Worrik alleen maar kwaaier / verdrietiger van |
copeland, mae, akoestisch gebeuren
|
depressief zijn is soo last year
|
Op dit moment zou het A1 zijn (ben into A1) en dan een up-tempo nummer om melf een beetje op te peppen :) .
|
eeemodepemoooo
|
Dashboard confessionals :(
|
Citaat:
|
dashboard confessional
|
Ik ben weinig down of depri of wat dan ook. Mocht ik dat zijn kies is sowieso voor Pink Floyd óf Jimi Hendrix, daarbij zouden ook nog bands als oa. I am kloot, Damien Rice, Elliott Smith en Wilco bij kunnen.
|
Down
DownTheSun Downer Down Set Face Down System of a Down One King Down |
iets hards, niks vrolijks want dat werkt averechts en die softe muziek vind ik dan al helemaal kut.
|
Ben zelden down, maar als ik mij in een eerder trieste bui wil voelen zet ik wat Anathema, Opeth, Katatonia, Explosions in the sky, Antimatter, Novembre... op. (y)
|
Citaat:
Ik ben te intellectueel om depri te zijn. |
Eerlijk: Alice in Chains
|
My Dying Bride, alleen pleeg je dan eerder wel dan niet echt zelfmoord :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |