![]() |
Pijn in mijn buik e.d.
Ik ben al een tijdje bang zwanger te zijn, er is namelijk een kleine kans daartoe. Daarom besloot ik vorige week een zwangerschapstest te kopen, deze bleek negatief. Maar vandaag was ik nog niet ongesteld, dus kocht ik een nieuwe, dit keer van Predictor. Weer negatief. Ik heb 's avonds steeds erge pijn in mijn buik, ben nu 2,5 week overtijd (terwijl ik dat normaal nooit ben, soms wel 1 week, maar meestal ben ik het juist 1 week te vroeg). Ook heb ik af en toe pijn aan de binnenkant van mijn vagina zeg maar... echt steken, dat houd na 5 minuten op en komt dan pas de volgende dag terug. Ook val ik een beetje af, maar dat zou kunnen omdat ik meer ben gaan sporten.
Ik kan absoluut niet naar de huisarts, mijn moeder mag hier zeker niets van weten. Wat kan het zijn? Ben ik toch zwanger??! *help* |
Als 2 testen zeggen dat je niet zwanger bent, ben je voor bijna 100 procent niet zwanger.
|
inbeelding (idee van zwanger zijn)
als ik mij de hele dag voorstel dat mijn been zeer doet gaat ie dat ook doen maar vooral de stress daarvan (stress zorgt nogal es dat je menstruatie uitblijft) |
Ben je op dieet? Als je sterk vermagert stopt de menstruatie vaak.
|
Als je menstruatie soms een week te laat is, maar meestal een week te vroeg, dan ben je dus niet regelmatig ongesteld. Het kan dan wel eens zijn dat je menstruatie anders is dan anders.
Als je daarbij ook nog eens veel stress hebt, dan kan het nog een stuk langer duren voordat je ongesteld wordt. Pijn in je buik lijkt me niet duiden op zwangerschap: eerder juist op een komende menstruatie. En 2 testen die negatief zijn zeggen voor mij al helemaal genoeg. Alles bij elkaar opgeteld hoop ik dat je een beetje gaat ontspannen, want dan zal je menstruatie vanzelf komen. |
ga naar de huisarts. die steken zouden er op kunnen duiden dat het iets meer is dan de inbeelding van zwanger zijn, of de stress.
het kan natuurlijk ook niks zijn, maar voor de zekerheid gewoon :) |
de huisarts mag trouwens niets aan je moeder vertellen en zal dat ook niet doen. als je dus kunt zorgen dat je moeder niet merkt dat je gaat, kun je gerust gaan.
|
probeer eens wat meer water te drinken.
Ben je aan de Diarree ? Het kan zijn dat je miss lichte darminfectie hebt. Probeer goed te eten en veel water te drinken. Gaat dit niet weg? Even naar de huisarts |
ALs je naar de huisarts gaat, krijg je de rekening van een consult....
Ik drink ontzettend veel water... En buikpijn heb ik wel vaak.. maar dit valt wel erg op. Maar het werd minder als ik geen vis eet. Ik eet nooit vlees, maar wel is vis. Of is dat onzin? Ik maak me vooral zorgen om het uitblijven van menstruatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |