![]() |
Ninnghizhidda
Mja, een ernstig goeie blackmetalband imo, maar de lokale platenboer heeft nog nooit van hen gehoord en toch zou'k graag mn spaarcentjes aan "Blasphemy" uitgeven.
Wie kent ze ook en weet waar ik hun cd kan krijgen? |
Struin internet eens af?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, alsof je ooit wordt opgelicht, een mens met een beetje verstand weet de boefjes algauw van de rechtschapen mens te onderscheiden. :rolleyes:
Ik heb denk ik zeker rond de 150, 175 keer zaken gedaan via internet. Dat houdt zowel tweedehands zaken, als nieuwe aankopen via mailorders in. Het is één keer fout gegaan, en toen kreeg ik de schade keurig netjes vergoed. (Y) Prima manier van zakendoen dus. |
Citaat:
Hmm een nieuw idee voor een Tellurlied |
Maak die maar zodra het weer tijd is voor een telluriet-propagandacampagne, tegen die tijd zal ik wel een seintje geven hehe. ;)
|
Dan zal er weer gefotosoept worden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Music Store, hahahaha. 23 euro betalen voor een CD zeker?
|
kijk anders eens bij de boudisque in utrecht of amsterdam, daar hebben ze ook veel
|
Voor bekendere artiesten ga ik trouwens gewoon naar Media Markt. :) Is soms 10 Euro (zelfs 20 Euro met het spel Doom 3 :eek: ) goedkoper dan Free Record Shop. :s
|
Bullit in Eindhoven, prima winkeltje en ook veel kvlt shit :)
Maar internet blijft nog altijd de beste bron voor het krijgen van goeie shizzle (Y) |
K heb bij de media markt Iced Earth - Alice in Athens (3 cd's) voor slechts 12,50 weten te verwerven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn er al grappen gemaakt over Dyslectie of stotteren in dit topic?
|
Citaat:
|
Dat heeft betrekking op 'afzetten', niet zozeer 'oplichten'.
;) |
Citaat:
|
maar ach ik heb al genoeg cd's gekocht deze zomer :S
|
Nja, ik haal mijn cds meestal hier bij de satisfaction of in Amsterdam
Ben alleen nog geen Ninnghizhidda tegengekomen :s |
Citaat:
|
Tja, blasphemy vond ik ooit wel ok, Baphomet wel een grappig nummer.
Hoorde laatst Demigod.. wat een botte ellende zeg. Ofwel mijn smaak is veranderd, ofwel ze zijn kutmuziek gaan maken (hoogstwaarschijnlijk beide) |
Ninnghizhidda hmm, niet zo bijzonder
en tja displeased records ofzoiets? |
Als je toch over je angst heengestapt bent, is hij voor 10 euro op www.displeasedrecords.nl te krijgen.
|
weer zon onuitspreekbare bandnaam :s
|
Displeased is inderdaad hun label, heb zelf nooit interesse gehad in deze band.
|
Velvet heeft dit soort grappen ook wel vaak, toch...?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |