Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   sexrelatie? hoe maak je dat duidelijk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=935485)

Blitzkrieg Bop 23-08-2004 21:25

sexrelatie? hoe maak je dat duidelijk?

Hoe maak je iemand duidelijk dat je niet perse een echte relatie wil, maar wel eventueel een sex-relatie? De omstandigheden hebben voor mij een moeilijke situatie veroorzaakt en dit moet zo'n beetje de volgende stap worden in een strategisch 'spelletje' wat ik sinds een tijdje met een meisje aan het spelen ben wat ik al vrij goed ken. Ze was vroeger verliefd op mij, en toen had ik haar vrij ontactisch afgewezen. Nu vind ik haar heel erg leuk maar ze zegt dat ze niet meer verliefd is blabla.. Maar goed, laat de theoretische kant van de zaak maar aan mij over, hehe :)

Hoe maak je zoiets duidelijk?

sybje 23-08-2004 21:27

Uhm, kan aan mij liggen, maar wat denk je van gewoon blijven doen tegen haar en zeggen dat het je spijt van toen. En dat je nu graag iets met haar wil... Want waarom zou je eerst sex willen hebben en dan pas een relatie?

Gothic 23-08-2004 21:27

Het gewoon zeggen of vragen?

Pas wel op, de kans dat ze nog wel echt verliefd op je is, is groot, zeker als ze dat al geweest is. Ik zou namelijk ook hard beweren dat ik niet verliefd ben op de jongen, als ik weet dat hij dat zou willen horen :o...

Schwarzkopf 23-08-2004 21:33

Ik wilde zeggen dat je het gewoon moet vragen. Maar als je 'r aan het mindfucken bent, komt dat niet goed uit natuurlijk :s

Sarah 23-08-2004 21:43

Hmm
Als je echt zeker weet dat ze echt niet meer verliefd op je is en als het echt duidelijk is dat jij dat ook niet op haar bent, kun je gewoon eens proberen haar te zoenen, denk ik. Als ze dan vraagt wat je van plan bent, dan leg je het uit :).
Maar als het kan zijn dat ze toch nog wat voor je voelt, dan moet je dat niet doen want dan denkt zij 'jaaah hij zoent me dus hij vindt me toch wel leuk!', waarschijnlijk.

Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen 'Hee, ik wil wel graag seks met je, maar dan wel vrienden blijven'. Als ze iemand is die een directe aanpak meestal wel waardeert :P

Blitzkrieg Bop 23-08-2004 22:00

Het probleem is dat ik niet helemaal exact weet wat ze van me vind. Ze zegt nogal vaak tegenstrijdige dingen enzo. Ik moet er overigens wel even bij vermelden dat het meer dan 4 jaar geleden is dat ze verliefd op me was. En waarom ik het op deze manier wil doen? Tja, de kaarten liggen momenteel zo. Dat is een beetje ingewikkeld om helemaal uit te leggen, maar voor mij is dit nu een logische volgende stap.

Channella 23-08-2004 22:50

Je wilt uitsluitent en alleen een sex-relatie met dr? Goed, ik denk dan niet dat je t tege dr moet zeggen broertje, maar gewoon inderdaat normaal blijven doen.. en een beetje vissen naar wat zij nou eigenlijk wil.kweet ook verder niet wat je relatie met dat meisje is..als je nou eerst gewoon es <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> met dr heb, zie je daarna wel weer verder:D toch?

Kazet Nagorra 23-08-2004 22:58

Nou, dat is heel simpel. Zeg dat je wel een seksrelatie wilt, maar geen gewone relatie. Als zij dit niet wil maakt het niet uit hoe je het verwoordt.

Nanaki 23-08-2004 23:37

gewoon met er naar bed gaan, negeren en dan weer mee naar bed gaan, voila.

serieus: lijkt me dat je er over moet beginnen op een tactisch moment. Strategische spelletjes met meisjes spelen is op zich niet heel handig als ze verliefd op je gaan worden.

Blitzkrieg Bop 23-08-2004 23:43

Ach jullie hebben ook gelijk. De enige manier om het duidelijk te maken is het gewoon te zeggen, of het gewoon te doen en een reactie afwachten ;) Ik had gehoopt dat er ook subtiele manieren bestonden maar ik denk dat dat niet zo is.

Nanaki 23-08-2004 23:47

nou ja, met exen gaat het meestal wel vanzelf, maar dan moet je dus eerst een relatie met er beginnen ;)

nare man 24-08-2004 00:00

Citaat:

Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 00:43 :
Ach jullie hebben ook gelijk. De enige manier om het duidelijk te maken is het gewoon te zeggen, of het gewoon te doen en een reactie afwachten ;) Ik had gehoopt dat er ook subtiele manieren bestonden maar ik denk dat dat niet zo is.
Je kunt een verschil in subtiliteit natuurlijk wel uitdrukking in verschillend taalgebruik. 'Ik ben bang dat het voor mij toch meer om het lichamelijke aspect gaat' klinkt een stuk fatsoenlijker dan 'ik wil je gewoon alleen neuken, voor de rest vind ik je strontvervelend'.

Blitzkrieg Bop 24-08-2004 00:06

Citaat:

Gothic schreef op 23-08-2004 @ 22:27 :

Pas wel op, de kans dat ze nog wel echt verliefd op je is, is groot, zeker als ze dat al geweest is. Ik zou namelijk ook hard beweren dat ik niet verliefd ben op de jongen, als ik weet dat hij dat zou willen horen :o...

Dit had ik nog even niet ziet staan.. Is dat zo? Puur uit interesse hoor: Alleen maar omdat je een keer afgewezen bent zou je niet meer toegeven hoe leuk je die jongen eigenlijk nog vind?

Blitzkrieg Bop 24-08-2004 00:09

Citaat:

nare man schreef op 24-08-2004 @ 01:00 :
Je kunt een verschil in subtiliteit natuurlijk wel uitdrukking in verschillend taalgebruik. 'Ik ben bang dat het voor mij toch meer om het lichamelijke aspect gaat' klinkt een stuk fatsoenlijker dan 'ik wil je gewoon alleen neuken, voor de rest vind ik je strontvervelend'.
hehe :D

Charlottetje 24-08-2004 01:25

als je haar toch al (bijna) in bed hebt weten te krijgen dat even vermelden, zeg maar:)
zal vast werken...

Gothic 24-08-2004 09:20

Citaat:

Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 01:06 :
Dit had ik nog even niet ziet staan.. Is dat zo? Puur uit interesse hoor: Alleen maar omdat je een keer afgewezen bent zou je niet meer toegeven hoe leuk je die jongen eigenlijk nog vind?
Als ik iemand echt leuk vind, neem ik genoegen met wat hij wil, als ik maar bij hem kan zijn... En als ik weet dat iemand niet wil dat ik verliefd op hem ben, dan zal ik dat ook echt niet zeggen, want dat kan het 'samen zijn' verpesten...

Erbenda 24-08-2004 11:10

Citaat:

Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 01:06 :
Ja bij mij zou het wel zo zijn ja. Wat Gothic ook al zei, zou ik ook genoegen nemen nemen met zijn wil en het 'samen zijn' niet willen verpesten. Je zult dus mss beter eerst kunnen vragen wat ze nog voor je voelt en dan subtiel kunnen vragen wat ze van een eventuele sexrelatie vindt.

Lilything 24-08-2004 12:12

Citaat:

Blitzkrieg Bop schreef op 23-08-2004 @ 22:25 :
Hoe maak je iemand duidelijk dat je niet perse een echte relatie wil, maar wel eventueel een sex-relatie? De omstandigheden hebben voor mij een moeilijke situatie veroorzaakt en dit moet zo'n beetje de volgende stap worden in een strategisch 'spelletje' wat ik sinds een tijdje met een meisje aan het spelen ben wat ik al vrij goed ken. Ze was vroeger verliefd op mij, en toen had ik haar vrij ontactisch afgewezen. Nu vind ik haar heel erg leuk maar ze zegt dat ze niet meer verliefd is blabla.. Maar goed, laat de theoretische kant van de zaak maar aan mij over, hehe :)

dus je denkt: oeh na de sex wordt ze wel verliefd op mij?

Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen? Je moet dr gewoon eens zoenen.......onverwacht;) Ze zal je wel wegduwen denk ik.......maar wel vreselijk in de war zijn erna;)

Strategische spelletjes ok, maar niet degene die je van plan bent....... :nono:

Tactic 24-08-2004 13:09

Citaat:

Lilything schreef op 24-08-2004 @ 13:12 :

Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen?

Ik weet wel zeker dat er meisjes zijn die op zulke lompe types vallen. Het is zeer vreemd, maar veel meisjes vallen op klootzakken die hun gewoon gebruiken voor sex en verder NIETS.

Waarom is nog steeds beyond me. Boeit me verder ook niet; als ze de slet willen uithangen, moeten ze dat vooral doen :)

Blitzkrieg Bop 24-08-2004 14:04

Citaat:

Lilything schreef op 24-08-2004 @ 13:12 :

Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen? Je moet dr gewoon eens zoenen.......onverwacht;) Ze zal je wel wegduwen denk ik.......maar wel vreselijk in de war zijn erna;)

Strategische spelletjes ok, maar niet degene die je van plan bent....... :nono:

Wat ik denk is verder niet belangrijk.

En inderdaad, er zijn zeker meisjes die daar op vallen. En er zijn ook genoeg meisjes die alleen maar sexrelaties willen, en verder niet op allerlei gebondenheid zitten te wachten :)

nare man 24-08-2004 14:05

Citaat:

Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 15:04 :
(...)

En er zijn ook genoeg meisjes die alleen maar sexrelaties willen, en verder niet op allerlei gebondenheid zitten te wachten :)

Dat zijn de goeien. :)

meisje 24-08-2004 14:08

Gewoon zeggen, of eerst zeggen dat je geen relatie wilt (met niemand dus) en dan checken hoe zij daarover in het algemeen denkt. Je kunt haar ook gewoon neuken.

Dannemann 24-08-2004 14:46

Er gewoon eerlijk in zijn.

filia dei 24-08-2004 16:03

Tjah... breng subtiel het gesprek op seks en zeg dan iets van goh dat moeten we ook maar eens uitproberen.
Of zeg over je zelf dat je een eikel bent en dat zij je vast alleen nog aardig vind omdat ze seks met je wil. Dan merk je aan haar reactie ook wel of ze je nog leuk vind of niet...

Maar goed... eigenlijk vind ik 't fout! Meisje zijn geen speelgoed dus ook geen spelletjes mee spelen. Meisjes moet je met respect behandelen :p. Tenminste ik wil wel met respect behandelt worden. En ik vind ook dat je voor een relatie helemaal moet gaan. En niet alleen voor de seks!

Paul Ryan 24-08-2004 17:34

Onverwachts een keer knoerdhard neuken totdat ze uitgeput in katzwijm valt en dan zeggen "like dat, biiatcch. that's the taste of yo future".

Sarah 25-08-2004 15:13

Citaat:

filia dei schreef op 24-08-2004 @ 17:03 :
Maar goed... eigenlijk vind ik 't fout! Meisje zijn geen speelgoed dus ook geen spelletjes mee spelen. Meisjes moet je met respect behandelen :p. Tenminste ik wil wel met respect behandelt worden. En ik vind ook dat je voor een relatie helemaal moet gaan. En niet alleen voor de seks!
Ik neem aan dat hij van plan was om met haar instemming een seksrelatie met haar aan te gaan, en niet dat hij gewoon maar aan serieverkrachten gaat doen.

gewoonmax 06-07-2006 13:35

Citaat:

Daar zou ik dus niet tegen kunnen. Dan krijg ik na een tijdje geen hoogte meer van zo'n meisje en dan draai ik mijn rug ernaartoe. Kan je beter duidelijk zijn, dan krijg je ook beter wat je echt wilt.

Bloem 06-07-2006 13:38

Citaat:

maxman schreef op 06-07-2006 @ 14:35 :
Daar zou ik dus niet tegen kunnen. Dan krijg ik na een tijdje geen hoogte meer van zo'n meisje en dan draai ik mijn rug ernaartoe. Kan je beter duidelijk zijn, dan krijg je ook beter wat je echt wilt.
Misschien moet je geen topics van 2 jaar oud uppen.

Lilith 06-07-2006 14:02

En toch ga je je dan afvragen hoe t is afgelopen :p.

perseus 06-07-2006 15:04

Op je knieën vragen of ze een seksrelatie met je wil. (y)

Volk 06-07-2006 15:33

Citaat:

Blitzkrieg Bop schreef op 23-08-2004 @ 22:25 :

IK wil wel met je naar bed maar geen relatie met je... duidelijker kan denk ik niet. Eromheen draaien is ook zo'n gedoe. Als je zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het serieus overwegen zolang je het ook op een serieuse manier had gezegd

Iduna 06-07-2006 16:02

Citaat:

Volk schreef op 06-07-2006 @ 16:33 :
IK wil wel met je naar bed maar geen relatie met je... duidelijker kan denk ik niet. Eromheen draaien is ook zo'n gedoe. Als je zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het serieus overwegen zolang je het ook op een serieuse manier had gezegd
Wel grappig dat je hem quote, zag je ook dat zijn berichtje in 2004 is getypt? :o

Roosje 06-07-2006 19:28

Citaat:

Dat doen veel meisjes, geloof ik.

Tiņo 06-07-2006 20:51

hoe is dat nou afgelopen ,2jaar terug , Bop?

Magican 07-07-2006 16:05

Boter

thunder110 08-07-2006 23:09

Citaat:

Paul Ryan schreef op 24-08-2004 @ 18:34 :
Onverwachts een keer knoerdhard neuken totdat ze uitgeput in katzwijm valt en dan zeggen "like dat, biiatcch. that's the taste of yo future".
:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.