![]() |
sexrelatie? hoe maak je dat duidelijk?
Hoe maak je iemand duidelijk dat je niet perse een echte relatie wil, maar wel eventueel een sex-relatie? De omstandigheden hebben voor mij een moeilijke situatie veroorzaakt en dit moet zo'n beetje de volgende stap worden in een strategisch 'spelletje' wat ik sinds een tijdje met een meisje aan het spelen ben wat ik al vrij goed ken. Ze was vroeger verliefd op mij, en toen had ik haar vrij ontactisch afgewezen. Nu vind ik haar heel erg leuk maar ze zegt dat ze niet meer verliefd is blabla.. Maar goed, laat de theoretische kant van de zaak maar aan mij over, hehe :)
Hoe maak je zoiets duidelijk? |
Uhm, kan aan mij liggen, maar wat denk je van gewoon blijven doen tegen haar en zeggen dat het je spijt van toen. En dat je nu graag iets met haar wil... Want waarom zou je eerst sex willen hebben en dan pas een relatie?
|
Het gewoon zeggen of vragen?
Pas wel op, de kans dat ze nog wel echt verliefd op je is, is groot, zeker als ze dat al geweest is. Ik zou namelijk ook hard beweren dat ik niet verliefd ben op de jongen, als ik weet dat hij dat zou willen horen :o... |
Ik wilde zeggen dat je het gewoon moet vragen. Maar als je 'r aan het mindfucken bent, komt dat niet goed uit natuurlijk :s
|
Hmm
Als je echt zeker weet dat ze echt niet meer verliefd op je is en als het echt duidelijk is dat jij dat ook niet op haar bent, kun je gewoon eens proberen haar te zoenen, denk ik. Als ze dan vraagt wat je van plan bent, dan leg je het uit :). Maar als het kan zijn dat ze toch nog wat voor je voelt, dan moet je dat niet doen want dan denkt zij 'jaaah hij zoent me dus hij vindt me toch wel leuk!', waarschijnlijk. Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen 'Hee, ik wil wel graag seks met je, maar dan wel vrienden blijven'. Als ze iemand is die een directe aanpak meestal wel waardeert :P |
Het probleem is dat ik niet helemaal exact weet wat ze van me vind. Ze zegt nogal vaak tegenstrijdige dingen enzo. Ik moet er overigens wel even bij vermelden dat het meer dan 4 jaar geleden is dat ze verliefd op me was. En waarom ik het op deze manier wil doen? Tja, de kaarten liggen momenteel zo. Dat is een beetje ingewikkeld om helemaal uit te leggen, maar voor mij is dit nu een logische volgende stap.
|
Je wilt uitsluitent en alleen een sex-relatie met dr? Goed, ik denk dan niet dat je t tege dr moet zeggen broertje, maar gewoon inderdaat normaal blijven doen.. en een beetje vissen naar wat zij nou eigenlijk wil.kweet ook verder niet wat je relatie met dat meisje is..als je nou eerst gewoon es <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> met dr heb, zie je daarna wel weer verder:D toch?
|
Nou, dat is heel simpel. Zeg dat je wel een seksrelatie wilt, maar geen gewone relatie. Als zij dit niet wil maakt het niet uit hoe je het verwoordt.
|
gewoon met er naar bed gaan, negeren en dan weer mee naar bed gaan, voila.
serieus: lijkt me dat je er over moet beginnen op een tactisch moment. Strategische spelletjes met meisjes spelen is op zich niet heel handig als ze verliefd op je gaan worden. |
Ach jullie hebben ook gelijk. De enige manier om het duidelijk te maken is het gewoon te zeggen, of het gewoon te doen en een reactie afwachten ;) Ik had gehoopt dat er ook subtiele manieren bestonden maar ik denk dat dat niet zo is.
|
nou ja, met exen gaat het meestal wel vanzelf, maar dan moet je dus eerst een relatie met er beginnen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je haar toch al (bijna) in bed hebt weten te krijgen dat even vermelden, zeg maar:)
zal vast werken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen? Je moet dr gewoon eens zoenen.......onverwacht;) Ze zal je wel wegduwen denk ik.......maar wel vreselijk in de war zijn erna;) Strategische spelletjes ok, maar niet degene die je van plan bent....... :nono: |
Citaat:
Waarom is nog steeds beyond me. Boeit me verder ook niet; als ze de slet willen uithangen, moeten ze dat vooral doen :) |
Citaat:
En inderdaad, er zijn zeker meisjes die daar op vallen. En er zijn ook genoeg meisjes die alleen maar sexrelaties willen, en verder niet op allerlei gebondenheid zitten te wachten :) |
Citaat:
|
Gewoon zeggen, of eerst zeggen dat je geen relatie wilt (met niemand dus) en dan checken hoe zij daarover in het algemeen denkt. Je kunt haar ook gewoon neuken.
|
Er gewoon eerlijk in zijn.
|
Tjah... breng subtiel het gesprek op seks en zeg dan iets van goh dat moeten we ook maar eens uitproberen.
Of zeg over je zelf dat je een eikel bent en dat zij je vast alleen nog aardig vind omdat ze seks met je wil. Dan merk je aan haar reactie ook wel of ze je nog leuk vind of niet... Maar goed... eigenlijk vind ik 't fout! Meisje zijn geen speelgoed dus ook geen spelletjes mee spelen. Meisjes moet je met respect behandelen :p. Tenminste ik wil wel met respect behandelt worden. En ik vind ook dat je voor een relatie helemaal moet gaan. En niet alleen voor de seks! |
Onverwachts een keer knoerdhard neuken totdat ze uitgeput in katzwijm valt en dan zeggen "like dat, biiatcch. that's the taste of yo future".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En toch ga je je dan afvragen hoe t is afgelopen :p.
|
Op je knieën vragen of ze een seksrelatie met je wil. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe is dat nou afgelopen ,2jaar terug , Bop?
|
Boter
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |