![]() |
Rotterdam
Weet iemand nog wat boeiends te doen in Rotterdam??? (en nee..ben niet geïnteresseerd in red-light district :p )
|
Wil je winkelen uitgaan of wat?
|
Ik wilde de Keileweg zeggen, maar daarin ben je niet geïnteresseerd. :(
Maar kijk eens wat de heuse website van Rotterdam te zeggen heeft. |
in de paulus kerk is het altijd wel gezellig :rolleyes:
|
Stadhuisplein, Beurstraverse, bios?
|
Citaat:
"EY BLIJF VAN DIE FIETS AF" - wat? iz gratiz, ztaat nie op zlot. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat ik wilde doen..Geen idee eigenlijk..
Om er nou de hele dag te winkelen?? Lijkt me ook niet zo leuk.. Iets raars te doen daar? |
Citaat:
|
:D
* krijgt ineens big smile, terwijl ze terugdenkt aan zo'n 5 jaar terug bij haar opa en oma..* Je kan t trouwens ook doen met ingevroren sneeuwballen..(lees ijsballen..) Schijnt ook te werken :D |
ik zie de ruiten al breken :evil:
|
rotterdam is saai. Ik heb er hele zaterdag gelopen en maar 1 politie auto gezien. Ik kwam terug in gouda gelijk 2 politieauto's motoragent omdat iemand een fiets gejat had. Ze weten hier gelukkig wel hoe ze een spektakel ervan moeten maken :D
|
Lelijke stad over het algemeen. Ik vind de Kubushuizen daar wel gaaf :)
|
Als je van kunst houd moet je es gaan kijken in de whitte de wit straat. Daar zit oa. Gallerie MAMA.
Je kan gaan varen met de watertaxi. Je kan de nieuwe binnenweg overlopen en gaan shoppen bij winkels met vage prulletjes, of al je geld uitgeven bij een van de tig platenzaken. Je kan voor weinig geld bandjes checken bij waterfront of rotown... Verder weet ik 't ook niet. Ik kom er vandaan, maar toch vind ik t allemaal niet zo boeiend. |
Blijdorp? de Euromast?
misschien iets te schoolreizerig :o |
Citaat:
"Oh, dat kereltje heeft er juist wèl iets van geleerd hoor.. Hij zal het nooit meer doen".. (y) |
Openlucht bios das wel tof (en gratizzzz)... museumpark
Euromast is wel leuk.... NAI is ook wel leuk kweet alleen niet of er nu iets leuks te doen is... |
Citaat:
en als je wat verder loopt naar leuvehaven bij de albert heijn daaro is er een straat met allemaal kunstgalerijen en best leuke cafétjes.. |
Wat dacht je van
De Kuip Bezoeken volgende week zondag? |
Delfshaven, Lijnbaan, Kunsthal, Scheepsvaarmuseum, Open Havendag (begin september altijd)
Genoeg te doen(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar gaat het heen met nederland als er in R'dam al niets te doen is.
|
Citaat:
|
De EURekaweek is bezig. :) Alleen mag je de meeste dingen alleen in met een polsbandje...
Uhm... De Kuip, filmpje pakken... Weetikveel... |
Rotjeknor.
|
naar het stadsstrand :cool:
|
wereldhaven dagen altijd veel te doen....... marine scheepjes bekijken etc... ennu best wel een kewl vuurwerk altijd.
|
waterfront :cool:
en natuurlijk de koopgoot :) |
Ze hebben er een uitstekende voetbalclub. (y)
|
Bier drinken.
|
Citaat:
|
EXCELSIOR!!! (y) :cool:
|
De bios bevalt me prima, euhmz...een caravan winkel?:p Het shopgebied is ook uitstekend! Zolang een ander maar betaald:p
|
Citaat:
|
Naar de Hollywood gaan!! Grootste discotheek van Europa :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee... :| . |
ja leuk voor meisjes van 12 hollywood.
Er zijn diverse bioscopen, winkels en kunstzooi dingen om te bekijken enzo, er is een bijenkorf er zijn veel cd winkels, er is echt van alles te doen,wat je interesses ook zijn. |
|
Citaat:
& Feyenoord natuurlijk |
Ben vandaag toevallig in Rotterdam geweest en ik vind het een leuke stad, maar ik vond de Elf shop wel leuk, en daar zijn er ook niet veel van .... 4 in nederland ofzo. En verder zijn er natuurlijk nog meer leuke winkels, maar ik denk dat het wel moeilijk is om te zeggen wat ´leuk´ is, omdat iedereen iets anders leuk vind natuurlijk, maar goed.
Aléantherièl |
oude haven
Irish Pub de Kuip Koopgoot zo uit m'n hoofd :) |
De Kuip, Het Kasteel, Woudenstein...
Mja, dan heb je het wel gehad he. :p |
Citaat:
|
Naar Pathé De Kuip gaan!
|
De kuip.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |