![]() |
Sneldichten.
Net zoals het snelschrijven is er nu ook het sneldichten. Maak binnen een minuut een vers, gevleuged woord, wat dan ook. :).
Kijk hier even voor het snelschrijven ! http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=918411 |
Ja ! Ik doe er eentje !
|
Druiven.
Druiven zijn als de liefde, eerst de zoete vruchten, daarna maken ze me dronken. Woooeeei ! |
Bier en bananen.
Bier en bananen zijn als de liefde, eerst de zoete vruchten, daarna maken ze me dronken. |
De liefde.
De liefde is als bier en bananen (en druiven), eerst de zoete vruchten, daarna maken ze me dronken. |
Spaans gekwezel.
Digame porque yo no puebo vivir sin la gitana morena, hija de mi corazon. |
laat ik het dan ook maar eens proberen :) komtie
|
ik wilde jou iets zeggen
dat ik het hoofdstuk sluit maar bleef halverwege hangen kreeg het mijn strot niet uit we lopen hier weer samen als een vader met zijn kind kun je niet begrijpen dat ik dat niet leuk meer vind |
moet wel zeggen dat sneldichten totaal mijn ding niet is :) ik maak mijn gedichten altijd rijmend en als het dan zo snel moet, krijg je wel hele foute zinnen...
|
De woorden
Zoals zinnen aanvliegen van letters en regels, stel ik ze samen en pak wat ik kan het maakt niet uit wanneer en hoe lang; ze zijn mij waardig, en aanwezig als ik verlang. |
~
Teder Een streel over mijn hart Gebroken Onzichtbaar Misschien wil ik wel zo blijven Onbewust ~ Ok, dit stelt niets voor, maar ik moest even wat opschrijven. Geen tijd meer voor een titel gehad. |
~
Gillen, schreeuwen, huilen Niets helpt Want deze pijn gaat niet weg Waarom ben ik zo Help me Ik wil niet mij zijn ~ Nog eentje |
Ik dicht eigenlijk altijd snel. Ze zijn dan wel langer dan de gedichten die hier staan, maar ik schrijf ze aan een stuk door. Ze kosten me ook meestal niet langer dan 5 minuten.
Meestal hou ik niet zo van korte gedichten. Maar wie weet krijg ik het wel eens op mijn heupen om te proberen. Nu iig niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |