![]() |
Mijn liefje gaf mij fruit
nadat ik bij de kettingreactie een gedicht zo moeilijk mogelijk eindigde met: 'er zijn bananen in mijn oren' vond ik het nodig om daar zelf ook een gedicht mee te kunnen beginnen en dit is het resultaat: (mag ik trouwens het moment aangrijpen iedereen uit te nodigen iets te posten in kettingreactie, het is echt heel leuk om te doen!)
Mijn liefje gaf mij fruit Met komkommers in je oren en appels in je ogen Merk je godverdomme niks als je wordt bedrogen Te veel meloenen aan mijn armen in m'n strot te veel banaan Om jou in je bek te spugen en je voor je muil te slaan Dus nu vreet ik alles op en om mijn dorst te lessen Kots ik jouw teringzooi eruit en drink ik pure bessen |
Vind het wel grappig :)
|
WHAHAHAHAHA! :D :D :D Dit vind ik leuk, grappig en leuk gerijmd! (y) :cool:
|
Ik vind hem een beetje flauw :o.
|
Ik vind de scheldwoorden helemaal niets, dat had je ook anders kunnen zeggen. Ik geniet er ook echt niet van om het te lezen, terwijl ik het meestal super vind om gedichten te lezen. Het is een gedicht, maar het mist voor mij het mooie van een gedicht.
|
De laatste strofe vind ik verrassend goed. De rest vind ik nix. Het past er niet bij, het is iets absurds dat je bij iets gevoeligs gooit zeg maar, het klopt voor geen meter voor mij. Daarentegen, als je de laatste strofe losstaand bekijkt, heeft die wat mij betreft veel potentie.
|
Citaat:
|
Leuke titel. Ik vind het niet zoveel voorstellen, maar ik moest wel lachen toen ik het las. Leuk tussendoortje.
|
Ach schelden in een gedicht, ik weet het nog altijd niet zo... Ik vind het niet slecht of zo hoor, maar je doet eigenlijk niets met dat fruit he, er zit geen betekenis achter of zo... het is gewoon iets doen met fruit... Het is grappig, maar ook alleen maar dat...
Groetjes, Dreampoet |
Ik vind hem verdomde goed, maar misschien heeft dat te maken met de Friesche, droge, recht voor z'n rape inborst.
|
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=25
"Uppen wordt absoluut niet gewaardeerd. De up-post zal verwijderd worden of je topic gesloten." |
dankjewel reynaert :).
slotje dan maar? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |