![]() |
klaarkomen van pijpen....(jongens)
Ik had een vraagje....collega van mijn vriend vroeg dus aan mijn vriend gister of hij kon klaar komen van pijpen...zijn antwoord was : JA;)
maar die collega kon dat dus niet en een andere collega ook al niet....dus vraag ik me af hoe dat bij jullie zit??? kan jij klaarkomen van pijpen?? PS. wat vinden jullie nou zo lekker aan pijpen? mijn vriend krijgt het niet uitgelegd ;) :rolleyes: alvast tnx |
Zal wel lukken ja denk ik.
En wat er zo fijn aan is? Nou... Ik denk het dominante gevoel. Ik vind aftrekken bijvoorbeeld fijner dan pijpen. ;) |
van alleen pijpen kom ik niet klaar. combinatie van pijpen en trekken wel.
klaarkomen van pijpen hoeft van mij ook niet, het gevoel is al geweldig. |
Mijn vriend komt er wel van klaar.
Ik denk dat als het niet lukt, je als meisje toch wel iets verkeerd doet. |
Ik kan het, en tevens is dat m'n mutant power
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is vrij normaal dat sommigen niet klaarkomen van pijpen, maar als je mannen pijptrekt komen ze wel.
|
soms, soms niet, ligt aan verschillende factoren als, hoe lang geen seks hoe veel zin, sfeer, andere persoon, en techniek.
er is geen eenduidig antwoord |
ik wel, maar met moeite.. dan moet mijn vriendin wel op het zelfde snelle tempo door blijven pijpen en dan lukt het... voelt wel super!
waarom pijpen zo lekker is? omdat het gewoon super geil is om mee te kijken als je meisje bezig is en omdat het toch een gevoel van dominatie is... |
Citaat:
en het is gewoon zo'n lekker gevoel, warm en als je dan naar beneden kijkt als je je ogen opent dan waauw word je nog geiler :D mmh krijg er direct zin in :p |
Ik kan zeker klaarkomen van pijpen maar wel onder bepaalde omstandigheden.
Het moet de eerste sexuele handeling zijn van die moment anders lukt het niet. Ik kan dus niet ff lekker hard neuken en dan nog komen van gepijpt worden. Maar bijvoorbeeld smorgens langzaam gepijpt worden dan lukt dat heel goed zelf :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat lukt me niet. De aanraking is erg lekker maar niet intens genoeg. Ongeveer hetzelfde als het verschil tussen slagroom eten (lekker zoet en zacht) en een grote, stevige hap van een double whopper (dan pas heb je echt het gevoel dat je aan het eten bent ;)).
|
Mijn vriend komt wel altijd klaar als ik hem pijp..:D En vrij snel ook nog..soms met 5 minuten al..*ben ik nou ook goed?* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom er wel klaar van.
en wat er zo lekker aan is? zo'n tong tegen je eikel, een tong over je ballen, het uitzicht.....een combinatie dus :) |
Nog nooit geprobeerd. Van gepijpt wórden kan ik inderdaad wel klaar komen.
|
Mn ex kon het wel, iig als ik het bij hem deed. En hoe! :o :p
|
Sommigen komen vrij moeilijk, of ze nou aan het neuken zijn, of gepijpt of afgetrokken worden.
Maar ik ben zelf nog nooit gezakt voor mijn eigen pijpcursus, laat ik het zo zeggen. |
ik niet
|
Mijn vriend wel :)
|
Citaat:
|
Afwisselend pijpen trekken dan wil het wel.
Maar alleen pijpen niet echt. (tenzij ze me vantevoren al een paar uur helemaal gek heeft zitten maken terwijl ik niks kon doen vanwege alle getuigen :P) |
Citaat:
Maar anderen hebben de edele kunst ervan gelukkig wel door. Of het dan snel gaat of niet, hebben ze volgens mij helemaal zelf in de hand. Allez, in de mond. Ik zou trouwens niet weten wat ik er precies zo leuk aan vind. De orgasmes zijn alvast net iets leuker, maar waarom... |
Mwa je hoeft het nog niet eens te zien. Tuurlijk is het lekker als ze daarbij even alles strak trekt, dat prikkelt gewoon meer.
Maar idd het idee dat ze dat voor je doet, het idee dat ze je staafmixer in haar mond heeft, en de macht dat is idd al geil. En het aparte gevoel, tja, niet te omschrijven. Qua prikkeling is het het summum als ze het goed doet. :) Combinatie van factoren dus. En idd, van sommigen kieteld het meer, bah, storend is dat altijd :mad: ps. Behandel (beTONGel in dit geval) zijn ballen er ook even bij, das helemaal geweldig :bloos: |
Citaat:
|
Mijn vriend wel maar in het begin ging het vrij moeilijk. Het duurt namelijk wel even bij hem, en toen ik dat nog niet wist zat ik na een halfuur toch wel van 'ja ik hou er mee op hoor, dit gaat niet lukken'. Maar het duurt dus wat langer, doordat hij geen extreem gevoelige penis heeft en bovendien zijn orgasme steeds tegenhoudt, want als hij klaarkomt hou ik op en dat wil hij niet :P. Maargoed, het zou dus best kunnen dat de vriendinnen/scharrels/echtgenotes van die collegas gewoon niet lang genoeg doorgaan (en/of er te weinig variatie in aanbrengen; variatie maakt het gemakkelijker om lang door te gaan).
Ik vind het wel vreemd dat een paar jongens hier zeggen dat ze zich dominant voelen als ze gepijpt worden. Wat is er nou dominant aan hulpeloos liggen kronkelen terwijl er iemand met je bezig is :confused: ? |
ik zou het niet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mnee, tis meer op dat randje blijven balanceren. :)
|
Citaat:
2e punt... mijn vriend heeft ook wel eens gezegd dat hij zich dan dominant voelt ofzo, maar voornamelijk als hij staat en ik hem dan pijp. Kan mij daar wel iets van voorstellen moet ik zeggen. HEt lijkt dan denk ik net alsof wij hun onderdanen zijn om op onze knieen te zitten ofzo :confused: |
Hmm, nouja, hulpeloos zitten kronkelen is natuurlijk ook niet erg dominant... en mijn vriend kan echt niet rechtop staan als ik hem pijp :confused: dus hulpeloos keihard op de grond vallen, nouja, dat is ook niet erg dominant :P
|
En meisjes, vinden jullie het ook leuk om je vriendej te pijpen?
Vinden jullie het leuk en lekker als hij je mondje volspuit? Slikken jullie of niet? :D |
Word jij er nou geil van om dat te posten? :D
:rolleyes: |
Citaat:
|
ik voel me ook dominanter als mijn vriendin me pijpt. maar aan de andere kant kan ik t me voorstellen. het idee dat je het meest mannelijke deel van de man op elk moment tot het ontbrekende deel van de man kan maken met een rij witte tanden :evil: , oid is idd ook wel dominant.
(net shawshank red. gekeken ;)) |
Citaat:
Alleen het dominante gevoel beschouw ik als vervelend. |
Tja ... als iemand niet klaarkomt van pijpen of het niet aan het meisje te liggen hoor. De een is eenmaal gevoeliger daarvoor dan de andere.
|
Citaat:
|
Ja echt wel, zalig gewoon... :o
|
ligt er totaal aan hoe ze het doet. als ze het echt heel erg rustig doet niet, als ze het juist weer te snel doet ook niet, hoewel als mn voorhuid teruggetrokken is het juist weer wel heel erg rustig moet wil het soms niet gewoon pijnlijk zijn.
|
pijptrekken roeleert!!!! :D :D :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |