Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Als je niet zonder je geliefde kan, is dat niet ongezond? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=9358)

John Sickbock 24-01-2002 20:17

Als je niet zonder je geliefde kan, is dat niet ongezond?

Als je niet zonder je geliefde kan, dan klinkt dat heel romantisch, maar is het niet gewoon ongezond? Als je heel erg van iemand afhankelijk bent... dat kan volgens mij niet echt goed zijn, ook al is het liefde. Volgens mij is er iets mis als je niet gelukkig kan zijn zonder iemand anders. (ik bedoel hier niet dat je niet heel verdrietig kan zijn door het verlies van iemand)

Wat denken jullie hiervan? Every opinion's welcome!

B.G.G.O 24-01-2002 20:48

is zeer ongezond, dan ist meer een obsessie geworden, en obsessies zijn nooit gezond. En bovendien: ga je dan je anderen vrienden nie verwaarlozen. En das helemaal ongezond lijkt me zo. maar goed, meningen zullen verschillen. ben blij dat dit soort obsessies in mijn vriendekring nie voorkomt, maar lijkt me toch behoorlijk klote alst wel zou gebeuren.

apart persoontje 25-01-2002 13:16

Ik denk da veel mensen 'iemand missen' en 'nie zonder iemand kunnen' door de war halen. Ik denk da je best zonder iemand kunt, een tijdje dan, maar da je hem wel heel erg mist, en da vin ik da eik wel weer normaal. Zou het raar vinden als je die nie zou missen, toch?

lake bodom 25-01-2002 14:53

tis wel normaal denk ik...
ik kan ook niet zonder mijn vriendje, enk wil hem ook altijd zien het liefst,..
maar als je der mist.. dan kijk je er juist naar uit als je diegene weer ziet.
alleen probeer ook nog dingen met je vrienden te doen..

Piccola 25-01-2002 17:35

Citaat:

apart persoontje schreef:
Ik denk da veel mensen 'iemand missen' en 'nie zonder iemand kunnen' door de war halen. Ik denk da je best zonder iemand kunt, een tijdje dan, maar da je hem wel heel erg mist, en da vin ik da eik wel weer normaal. Zou het raar vinden als je die nie zou missen, toch?
Hier ben ik het mee eens!!

vampire_esje 25-01-2002 17:54

Citaat:

B.G.G.O schreef:
is zeer ongezond, dan ist meer een obsessie geworden, en obsessies zijn nooit gezond. En bovendien: ga je dan je anderen vrienden nie verwaarlozen. En das helemaal ongezond lijkt me zo. maar goed, meningen zullen verschillen. ben blij dat dit soort obsessies in mijn vriendekring nie voorkomt, maar lijkt me toch behoorlijk klote alst wel zou gebeuren.
ik ben het niet met je eens. ik heb 13 maanden met mijn vriend en in al die tijd hebben we elkaar ik denk 6 dagen niet gezien...
ik vind het geen obsessie, hij is mijn soulmate en we praten veel samen. Naar onze vrienden gaan we ook heen, samen. dat is gewoon doorgegaan.

een meisje zei ooit tegen me: "Zie je je vriend iedere dag? dat zou ik niet kunnen, ik wil ook wat tijd voor mezelf hebben."
Het is wat jezelf afspreekt... ik vind het fijn om hem in mijn gezelschap te hebben, we liggen niet constant te vrijen, we praten, we kijken televisie, we maken ons huiswerk... we doen alles samen.. en we zijn gelukkig!

Roosa 25-01-2002 19:27

je vriend moet natuurlijk niet een obsessie zijn.. dat is helemaal verkeert. Vaak gaat het dan ook fout, omdat je heel erg schrikt als je'opeens' ruzie of meningverschillen hebt. Ik denk toch dat je ieder je eigen leven moet leiden.
Maar 'niet zonder kunnen' is imo niet verkeert. Ik kan ook niet zonder mn vriend. Ik zi ehem elke dag op school(verder doordeweeks niet prive) en het hele weekend. Ik kan ook wel een weekje zonder hem, maar dan mis ik hem wel heel erg, ik zie hem liever elke dag..(af en toe een dag niet vind ik ook helemaal niet erg)
Zolang het maar leuk blijft, en het niet gaat vervelen en elke dag het zelfde wordt

supergirl14 30-01-2002 17:17

Ik kan niet zonder mijn vriendje, en ik vind dat niet ongezond hoor, maar jah...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.