![]() |
Lifestylers Naar Lowlands Continues
dusch verder lullen
|
wow ik heb een topic geopend. ben ik nu ook 1338?
|
Battle royale 2 SUCKT!
het half uur dat ik zag dan |
niet gezien. Is ie te vergelijken met 1?
|
http://www.ump3.de/index2.html
voor de liefhebbers, de livesets van Miss Kittin, ChemoBro's, Alter Ego en Ricardo Villalobos op LL, aan de rechterkant. (y) ik post het maar nog een keer. |
Citaat:
en over films gesproken, ik had alleen Eurotrip gezien en die vond ik echt meesterlijk.. behalve dat fucking happy amerikaans einde *puke |
zoals ik al wou vragen, wat is er ooit met die condoom gebeurd want daar over heb ik alleen gehoord en ik heb hem nooit gezien :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
emoifooprutpunker |
Citaat:
eurotrip was zo slecht dat ie goed was zover ik het zag ja. battle royale 2 ja ik weet niet... de actie was zo duur uitgevoerd allemaal. Maar het goedkope van 1 was eigenlijk veel controversieler dan die mega explosies enzo. En dan die stukjes waar ze het verhaal probeerden op te bouwen kwamen ook niet echt boeiend over |
Citaat:
|
:d
|
gast ik zeg toch al ik heb dat ding nooit gezien, niet diue dag niet daarna bij het opruimen van mn tent. NIET. dus wtf is er met dat ding gebeurd :confused:
|
Begin van Eurotrip vond ik, samen met dat Duitse knaapje, echt enorm droog. :cool:
|
hmm. geen idee dan.
misschien had iemand hem nog nodig |
Citaat:
|
en btw bart doe eens sociaal en pas je avatar eens aan :nono:
|
inderdoad.
|
jup
|
Citaat:
|
hoe kut waren de distilllers trouwens :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Langzame baggerzooi op lowlands. |
Citaat:
ik heb er wel weinigf van gezien omdat ik onbdertussne Geertje naar dr tent bracht maar wat ik hoorde was idd echt totaal onenthousiast en te langzaam kut gewoon |
nile was ook domme muziek maar wel vet :D
|
Citaat:
waarom was die idd ineens weg? |
Citaat:
|
ik ben NOG moe trouwens :|
*maakt blikje golden power open* |
Citaat:
|
Citaat:
|
aanpassen aep!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nile was echt verschrikkelijk
ik zat met m'n anna in de tent maar álsnog konden we dat gebrul vanuit de bravotent horen :eek: (n) |
Wie had er hier ook een wit TheStreets hoedje?
(Dat moeten meer mensen geweest zijn) |
Iemand op camping 2 die snachts ook zo heeft genoten van "Alle remmen los (8)" ?
|
Citaat:
|
ok ik pas um wel aan. maar het heeft toch geen nut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: