![]() |
het nieuwe ll topic
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vond 't prima zo, die hoefde ik toch al niet te zien (y) maar echt, de stem van die Eric (y) |
ik vond m wel gaaf
alleen had ik een kwartier voor het einde nog het gevoel dat de film niet begonnen was, maargoed en danko jones is eng |
pff brain moloko is pas eng :rolleyes:
|
Citaat:
hoe hij 99 problems zong en die jam met de solo van the shadows (Y) het was echt goed |
en dat ie ging kotsen
|
lepra, die film gaat over mij!
|
Sloebers? Skrapers? Ik vind het raar dat mensen twintig cent per biertje meer betalen om hun bekertje op het veld te mogen smijten...
Als je gewoon al je gekochte bekertjes ook weer inlevert kost een biertje 1,80. Net als vorig jaar. Het enige verschil is een paar ton afval. Prima toch? |
het is gewoon irritant om mee rond te lopen!
|
Nog iemand op camping 2 gestaan die heeft mogen genieten van "Alle remmen losss (8)" ?
|
zullen we een lowlands fototopic maken?
|
Gezien:
vrijdag: Colour of fire - leuk, maar niet super the Zutons - wel aardig, pressure point toch het leukst The Hives - :cool: Keane alleen gehoord en dan ook alleen Somewhere only we know, die stond echt achterlijk hard. 2 nummers Scissor Sisters - take ya mama is koel, het 2e nummer vond ik wat minder, had het vermoeden dat de rest ook zo is (geen idee of dat zo is dus) The Offspring - jeugdsentiment :) Alleen stond Dexter pontificaal achter de paal, maar de keer dat ie op scherm kwam dacht ik: wat een oude kop. Heideroosjes - Wel aardig, heb er verder niks mee Dat Duitse filmpje over heftruckchauffeur Klaus - :cool: zaterdag : Bloodhound gang - Behalve dat ik geen reet zag wegens te veel lange mensen om me heen, vast zat naast een net onstane pit en die gasten amper verstond, vond ik het ook nog eens een afknapper van jewelste met maar 3 leuke singles. Gezeik ook met dat 'puke-lpop'. Rude Rich & the High Notes - Chillen in het gras met deze muziek was (y) dEUS - zittend op de heuvel, wel leuk, niet bijzonder The Darkness - oehoeeeeeeeeeeeh en je blijft maar doorgaan :cool: Stukje The Streets - aardig, tot ie bleef zeiken over z'n 40 tokens en bier. Starsky & Hutch - Leuk duo, koele Huggy Bear maar ontzettend slappe film. Russendisko - Leukleukleuk! Zondag: G. Chatrou - en fluit! Melig en wat een droge gast zeg, dat je met zo'n pan nog op LL staat. Tokyo Ska Paradise Orchestra - Chillen op de heuvels met een zonnetje! Flogging Molly - Alleen gehoord wegens in rij zitten voor Franz Franz Ferdinand- <33333333333333333 ik stond bijna helemaal vooraan en er stonden allemaal kleine mensen voor mij, terwijl ik zelf een kleintje ben en ik heb dus voor het eerst tijdens een concert echt alles goed kunnen zien. Echt te gek! Meteen maar als fangirl handtekeningen gescoord. :o Stukje Soulwax - Was leuk The White Stripes - Ik vond ze erg goed, alleen niet als afsluiter en niet in de alpha (klotetent). Alleen irritante mensen voor me, moeilijk om iets te zien. Daarna hebben we het kruispunt bij de Juliet bezet met twee picknicktafels. En daarna was een geweldig Lowlands over... volgende keer wil ik wel wat meer typische Lowlandsdingen doen, maar ik wilde de grote acts dit keer toch niet missen. Hoogtepunt: Ja, Franz F. natuurlijk Dieptepunt: Bloodhoundgang en de alpha tent in het algemeen. |
theo :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Novastar (stukje, vanaf het grasveld) -The Zutons (leuk) -The Hives (uberleuk) -N*E*R*D (had er niet veel van verwacht maar viel me 100% mee, rockte wel bigtime) -Groove Armada (stukje) -The Offspring (ook stukje, had het wel willen zien. Jeugdsentiment) -Freestylers -Faithless -Miss Kittin (geweldig) -Don Diablo (redelijk) -Felix Da Housecat (had ik veel van verwacht, maar hij draaide techno en dat vond ik stom van hem) Zaterdag: -Bloodhound Gang (wel grappig) -The Sheer (Boobies!) -Oil -Gem (koel) -Dropkick Murphys (bier gekregen van een echte Pikey) -Auf Der Maur -The Darkness (met jointje vanaf t grasveld, wel The Streets gemist, kut) -The Chemical Brothers (had ik niet veel van verwacht, maar na met de hele Alpha 'Theo' geroepen te hebben en ze meteen 'Hey Girl, Hey Boy' instartten, ben ik toch maar even los gegaan) -Magnus -DJ Marky (goede shit die dude) -BASS (was kut, te veel hiphop) Zondag: -Flogging Molly (lekker uitgeslapen, Oceansize gemist, dat was kut) -Franz Ferdinand (wel aardig) -Dank Jones (stukje, genoeg om een rubberboot met bijbehorend grietje op mn harses te krijgen) -Mylo -The Distillers (wat een strot heeft dat wijf, hee) -The White Stripes (Soulwax gemist door wachtrij; TWS begon lame, maar toen Jack White wat meer met het publiek ging communiceren en ze terugkwamen voor 'Seven Nation Army' werd het wel gezellig). -Jeff Mills (stukje meegepakt) -Alpha DJ's (ik was dronken) -Chris Liebing (viel tegen maar dat komt door techno op zich) En toen was het feest dat Lowlands heet alweer afgelopen... |
BASS teveel hiphop?! :confused:
|
Citaat:
en nadat ie terug was zeg maar ging t wel een stuk beter. |
gezien:
vrijdag: scapino ballet => supergaaf, egt een vette opener the hives => vet N*E*R*D => super! The offspring => leuk heideroosjes => leuk zoals altijd miss kittin => saai, maar heb maar n klein stukje gezien zaterdag: bloodhound gang => wel okee Velvet revolver => leuk rude rich and teh high notes => geweldig! lekker gedanst! dropkick murphys => leuk wel the darkness => gaaf chemical brothers => super! russendisko=> lachen dj marky & mc stamina => super! B.A.S.S. => vet! keihard dansen zondag: tokyo ska paradise orchestra=> wel okee, vooral de trombonist was zwaar rielext! flogging molly => keivet franz ferdinand => erg leuk the distillers => nie veel aan white stripes => vet! eurotrip=> leuke afsluiter een geslaagd lowlands dus voor mij (y) |
Citaat:
vet optreden wel, vond ik. ondanks zijn staat van zijn. 99 problems cover was cool |
ja t was vet
hoogtepunten waren toch wel Oceansize, Graham Coxon, The Hives en Dillinger Escape Plan. Bas heb ik echt te vaak zien lopen. Cut_off zag ik ook regelmatig en ufke stond vlakbij me op de camping |
Ik heb redelijk wat forummers gespot:
- Brutus (L) - Meisje (L) - Lepra de clown (vrienden met carina, wist ik geeneens) - chaos - cut off - birthmark (weet ik niet zeker) hoogtepunt was duidelijk Chemical brothers. Bloodhound gang, opgezwolle en faithless vond ik ook erg vet. Tegenvallers waren N.E.R.D. Ik wilde al niet naar de show toe, maar ik liet me overtuigen door mijn medelowlanders. Helaas, wat een verschrikkelijk saaie show zeg, en dan was die pharell gozer ook nog eens verkouden dus moest het publiek het meeste zingen. The streets vond ik ook tegenvallen, ik had er een stuk meer van verwacht, helaas was die blanke gozer nogal ver heen van het festivalbier. |
Lepra die foto's en filmpjes zijn echt méésterlijk.. ik heb al tijden niet zo zitten grinniken achter mn computer (y)
|
Citaat:
maar die jam vond ik ook echt leuk, met die klassieke solo van the shadows, echt meesterlijk. (y) ik heb vandaag zijn album gekocht :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien..
Vrijdag: Stukje Novastar(bijna niets kunnen zien omdat een vriend flauw viel.) The Hives(wel oke, niet geweldig) Stukje Extince NERD(viel tegen) Groove Armada(goed) Freestylers(erg leuk) Faithless Miss Kittin Zaterdag: Blood hound gang (Niet echt mijn soort muziek, slecht..maar daarom juist wel weer grappig_ Suver Nuver (Vaaag) dEUS( :) ) Any way the wind blows(Goeie film) The chemical brothers(Goed, alleen jammer dat de kwaliteit van het geluid niet optimaal was) Stukje the streets(Een beetje saai) Magnus DJ marky&mc stamina(Vet) Zondag: Flogging molly Franz Ferdinand Graham Coxon (Er was niet veel sfeer, maar ondanks dat vond ik 't erg leuk klinken) Mylo Soulwax The white stripes(Superdruk maar leuk) Jeff Mills en de rest wat daarna in bravo kwam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Gezien:
Vrijdag: # Colour Of Fire: Wel vet, alleen begon het later wat eentonig te worden. # The Zutons: Klonkt wel geinig, ken ze niet echt. # The Hives: springen, joelen en klappen: übervet dus. Howlin' Pelle Almqvist heerst. ''We can control the weather!'' :cool: # Keane: klonk goed, kon er niet veel van zien vanwege The Hives. # The Offspring: ken niet veel nummers, maar ze waren wel vet. Alleen miste ik de show. # Mintzkov Luna: Erg vet, ik vond het alleen te eentonig, maar dat zal wel aan mij liggen. # School Of Rock: gave film. :) Zaterdag: # Bloodhound Gang: ronduit slecht. # The Sheer: wel goed, van wat ik ervan gezien heb. # Rude Rich & The High Notes: even lekker. :) # Gem: erg vet. # I Am Kloot: Erg goed, die zanger was alleen aan het zeuren over 'you fucking love fucking', en zo. # Auf Der Maur: geinig. # The Darkness: Ook wel geinig. # The Streets: nooit verwacht dat daar een pit zou komen. Mike Skinner was best wel dronken. :p # PTU: Wat een kutfilm. Zondag: # Tokyo Ska Paradise Orchestra: Geinig. "Are you leady?'' # Blanche: wel even geinig, daarna eentonig. # Oceansize: goed, maar hou ik niet zo van. # Flogging Molly: feestje. # Franz Ferdinand: übervet. # Graham Coxon: ontzettend goed, alleen weinig mensen, zwaar onderschat. # Razorlight: maar even gezien, was erg goed. # Teddybears Stockholm: geen zin in op dat moment. # The White Stripes: geweldig. # The Italian Job: door alcohol niet helemaal goed te volgen, maar toch vette film. |
gezien:
een hoop melige bandjes... te weinig leuke meisjes zonder vriendje en the white stripes, wat was dat ontzettend koel...en al die mensen die t niet koel vonden: tsssk, jullie zijn te dom ...of vinden the white stripes sowieso niet zo vet...:) |
Citaat:
|
Citaat:
maar trouwens, the sheer was wel goed trouwens.. vond het wel schattig dat ze zo verbaasd waren over enthousiasme van het publiek. |
De bassist van The Sheer was erg vervelend.
Scissor Sisters tot op het bot! |
Citaat:
|
Citaat:
of je liep gewoon naast een jongen waardoor ik ervan uitging dat je een vriendje had :P |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=936487 |
Citaat:
|
Citaat:
tof :cool: niemand dizzee rascal gezien? |
Citaat:
|
ik ben niet geweest?
daarom vraag ik het slimmerd;) |
Citaat:
|
gaar zeg :|
big (n) |
Dizzee Rascal op MTV gezien,... mwah..
zo 2step was het nou ook weer niet.. beetje opgefokte rap.. imho |
volgens mij is t leuke aan dizzee rascal juist dat t géén 2step is. maar dat ook ie ook gewoon gabberbeats enzo gebruikt. maargoed, wat ik zag op mtv deed mij ook niet echt omslaan van verbazing
|
uk garage/sublow/grime, iets in die trant
album heet boy in da corner, vette shizzle vette teksten ook, download maar eens jezebel (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |