![]() |
Zinloos.
Weetje
je bent gewoon een kakkerlak. Het is niet mijn schuld Gewoon omdat ik het zeg. Het komt door jullie allemaal Weetje het liefst bewerk ik jou met mijn hak. Met mij hadden jullie geen geduld. Gewoon dan heb je pech. En nu maak ik kabaal |
Hmm, Ik vind hem niet zo lekker doorlezen, omdat 't steeds strofes zijn van 2 of 3 zinnen, Wat ijd eot is de zinnen in stukje hakken als het ware, dat doe ik ook vaak, maar bijv:
En nu maak ik kabaal Zou ik eerder doen: En nu, nu maak ik kabaal . En waaroom zijn sommige stukjes schuin? |
Leuk idee, die schuine stukjes ertussen.
(@ Sjoerd, volgens mij staan ze schuin omdat de persoon ("de kakkerlak" om het maar even zo te noemen, die dingen "terug zegt") |
Citaat:
|
Is origineel :)
Echt wel zo'n glimlachgedicht :D |
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
Ik heb niet zoveel met dat 'weetje' waar je steeds mee begint.. Laatste zin is wel heel sterk. Geeft je gedicht echt een soort 'powerboost..'
Citaat:
Beter dan je verhaal in ieder geval! :D |
Pffffffff, heb je een doekje nodig om je lippen af te soppen?
|
Citaat:
Ik vind kakkerlak/hak heel storend en veel te gedwongen; op zich leuk dat je probeert pas later in het gedicht die rijm te vormen, maar ik vind dit wat te geforceerd overkomen. Verder vind ik dat de agressie geprobeerd is weer te geven maar dat deze niet echt overkomt; het bereikt me als lezer niet echt door de imo weinig overtuigende woordkeus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |