![]() |
Vervelende hoest
Ik ben sinds een weekje op vakantie in Spanje en ben daar heel verkouden geworden (ik denk door de airco ofzo) en heb r een vervelende hoest aan overgehouden.
Ik heb al hoestdrank genomen en een anti-grippine pilletje, maar niets helpt :s wat kun je het best doen (of juist niet) als je erg hoest? |
Composor 8 nemen (water warmen en honing erbij, da's lekkerder en nog eens goed als je keel geïrriteerd is).
Het roken laten (moest je roker zijn). Enneuh, een gewone verkoudheid gaat eigenlijk ook wel vanzelf over. |
ik neem altijd codaine. maar dat kan je alleen op recept verkrijgen.
als je er last van je keel van krijgt: trachitol. en verder.. slokjes water en drop. verder kun je er weinig aan doen. als het te lang duurt moet je evene naar de dokter gaan |
ik heb een bepaalde vergroeing in mn longen, waardoor ik maar 70-80% van de normale capaciteit heb. In het dagelijks leven met sporten e.d. merk ik er helemaal niks van, maar zodra ik verkouden ben wel. Heb er dan dus wel snel last van, en heb zo'n beetje alle middeltjes gehad. Tijdje de Turbohaler (zo geschreven:s?), zo'n inhaleerding. Steeds hogere doses, totdat dat niet meer werkte.
nu heb ik een potje staan met een soort van slaapmiddel. 1tje daarvan verslapt spieren IETS, waardoor hoesten stuk minder wordt. Als je dr 2 neemt, slaap je heel lekker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |