![]() |
A1
De boyband A1 is al uit elkaar, maar hun muziek is en blijft top!
http://www.nme.com/media/images/A11910_M.jpg Ik vraag me af wat jullie nou van de muziek van A1 vinden.. |
ongeinspireerde tyfusherrie
wist niet eens dat ze nog bestonden:| |
Wie?
|
Citaat:
Ennem, ik heb er niks mee, ken ze ook niet eigenlijk. Maar zoals iedereen weet, de beste boy band blijft Bon Jovi :cool: |
Mijn grote voorbeelden!!!!
:rolleyes: |
ze mogen mij best komen pijpen die knullen
|
Schreven ze zelf hun muziek dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KUUUUUUUUT zeg, hier baal ik echt van, Boybands sterven echt uit :O
|
dghehe. Nog nooit van gehoord.
|
lekkere kerels hoor.. :o
|
Ik dacht de A.1 versie van een vinyl :D Nah, ik ken ze niet, boybands maken maar wijven muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze konden tenminste wel echt zingen en schreven grotendeels hun eigen teksten.
A1 was geen standaart boybandje, maja jullie weten dat niet. |
Citaat:
Ontopic omdat anders Roxy in m'n nek komt hijgen met d'r hete adem: eh. Nooit van gehoord. :) |
Muziek voor wijven?
Niet zo heel erg onlogisch dacht ik? |
urm nou ja
punkmuziek voor punks metalmuziek voor metals en dan boymuziek voor girls ('wijven') dat klopt toch niet? ps. is je signature van Electronik Supersonik? |
Ik snap niet waarom jullie niet eerst even een nummertje luisteren voordat jullie meteen negatief commentaar gaan geven..
Als een aantal van jullie bereid zijn om wat te gaan luisteren raad ik deze nummers aan: -I'll Take The Tears -Living The Dream -Caught In The Middle -No More -I Wonder Why |
Citaat:
|
Citaat:
Ja. Dan is het een klein beetje onlogisch. Een heel klein beetje. En ja. Haha. Ik kon het niet laten. :bloos: |
Citaat:
|
Oja, sowieso vind ik boyband een vet domme naam. Het impliceert een band bestaande uit jongens. Zegt verder niks over de stijl. Iets als 'metal' slaat natuurlijk ook nergens op, maar dat is tenminste vrij ondubbelzinnig.
|
die ene ben is wel schattig :D
muziek van hun vink nie echt goed ofzo.. ze hebben take on me van a-ha gecovert.. weet ik nog.. kheb 1 nieuw liedje van hun x gehoord.. nie echt bijzonder.. ik hoorde verder nooit iets van hun... kwist nie eens dat ze uit elkaar waren.. |
ohjah...
|
Ik heb gehuild.
ooit. |
Die cover van A-ha was zo slecht. Gewoon doorsnee middelmatig Brits aantal hitjes boybandje dat uitelkaar gaat en de volgende zal wel weer volgen.
|
Citaat:
ik snap niet dat er ook maar iemand naar luistert |
Ik vind "A" leuker...
|
Nooit van gehoord, maar ze zien er lelijk uit en lelijke boybands verdienen niet zo goed. Waarschijnlijk de reden dat ze uit elkaar zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar echt supergoed is t niet |
Citaat:
De reden dat zze uit elkaar gingen was dat ze allemaal hun eigen weg wouden gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
daar horen we dus ook nix meer van |
Citaat:
|
dat zeg je alleen maar omdat je fan bent en dan vind je alles goed
|
Citaat:
|
Jak wat is dat trouwens voor een gladde homo met zijn strakke scheiding en z'n glimblouse???? :((n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Christian, die in de foto voorop staat die heeft al een solo album enzo.. Ben, met het donkere haar (cuteee) komt in September met iets nieuws :D !! En van de rest weet ik nog niks en misschien stoppen die wel met zingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn geen bomen, hoor. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |