![]() |
3 september: diy Punque Vivant in Amsterdam
Vrijdag 3 september:
- Vals anarchopunque uit het Oosten van het land - Gewapend Beton A*dam embryo-straatpunk - Harakiri Maxima A*dam crustcore Een avondje uit in de.... Korenwolf Warmoesstraat 18 De poort open: 21:00u Bands: vanaf 21:30u Ziekte: 2 euro. Komt allen |
De Korenwolf, dat is daar naast de winston zo ongeveer toch? Bij Dwaze Zaken die kant op?
|
3 september draai ik in winston vanaf 23.30, wel ff langskomen dan he (aangezien het ernaast is) :o
|
Citaat:
Wat voor iets is er dan? Misschien ga ik dan wel weer eens met mn zus avondje dansen ofzo als het wat is (woont in amsterdam namelijk). |
Nee, niet naast Winston, metertje of 200 richting centraal station. 4e huis in het laatste blok na de steeg, aan de damrak-kant.
Nr. 18 dus :) 'k kan niet ff komen buurten bij de winston, want ik "werk" dan al verderop :) |
toen ik de line up zag dacht ik meteen ja daar wil ik wel heen maar toen bedacht ik me dat ik die avod in de Baroeg bij Subhumans ben. jammer dus maar volgende keer beter.
en dat is toch dat pand waar ik na human alert en de hardheid in de Vrankrijk gepit heb? zo ja, dan vind ik het echt een bagger vet pand (y) |
Citaat:
|
Citaat:
UPDATE: Extra band: Anal Probe, ook van die tyfusherrie uit adam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |