![]() |
wat is het domste dat je ooit bent vergeten
nu wat de topictitel al zegt.
- mijn achternaam - telefoonnummer -spelling van mijn straatnaam |
Hoe ik naar huis moest lopen, terwijl ik twee huizenblokken weg was.
Maar andere mensen lijken het dommer te vinden om een cadeautje te vergeten mee te nemen naar een verjaardag. Achja, ik vergeet altijd alles. |
- namen
- huiswerk - telefoonnummer - de weg |
Mijn schooltas waardoor ik achter een bus aan moest rennen. :s
|
hoe one jeugdherberg heette in zwitserland.
daar stonden een vriendin e ik dan, beneden aan de berg, naast de taxi. en die meneer probeerde ons te helpen.. maarja. dat lukte dus niet |
-Namen
-Telefoon -Geld -Adres -Telefoonnummers -Pincode -Pinpas Wat vergeet ik niet :rolleyes:. Haha.. ik vergeet altijd wat ik vergeten ben :eek: |
De naam van een klasgenote waar ik me vorig jaar nog minstens 20 keer op heb afgetrokken.
|
Mijn schooltas:bloos: Echt zooooo dom! Fiets je naar school, sta je daar al een kwartier te kleppen en besef je dat je je tas vergeten bent:D
|
Mijn schooltas in de Super, heeft daar van 9.00 's morgens tot 16.00 's middags gelegen :s
|
de naam van mijn toenmalige vriendin :bloos:
|
Citaat:
|
Mijn geboortedatum is ook nog wel eens een probleem geweest:bloos:
Maar dan zijn het echt van die ongelooflijk onverwachtse vragen:D |
m'n schooltas kom je thuis, ga je verhit opzoek naar je tas, ligt nog onder de kluisjes op school. Of ben je half op weg naar school kom je erachter dat ie nog thuis ligt.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
De naam van een klasgenote op wie ik me vorig jaar nog minstens twintig keer heb afgetrokken. Wat overigens niet veel is. Ik doe het minstens 15 keer in de week dusse |
Citaat:
|
Mijn schooltas. Ik kwam er halverwege de weg naar school achter en kon dus weer naar huis fietsen. Zoo dom.
|
Citaat:
|
dat ben ik vergeten
|
de trouwdag van mijn ouders :o
|
proefwerk Frans vergeten in te leveren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De namen van me ouders, zus etc.
mn geboortedatum waar ik woon en verder.. uh. weet ik even niet :o |
Citaat:
|
oja,
als ik wegga en ik moet alles dichtdoen enzo [niemand dan thuis] vergeet ik wel eens de sleutel uit de achterdeur te halen.. of het alarm aan te doen of zelfs helemaal niets op slot te doen/aan te zetten.. :| |
Citaat:
|
Niet meer weten waar je je fietssleutel hebt als je op de fiets zit. :|
|
Citaat:
|
zoveel, vergeet van alles
|
Citaat:
|
Een pen als ik naar school ging.
Mijn portomonnee als ik wat wou gaan kopen. Ik ben ook ooit een keer mijn pincode vergeten. |
Citaat:
zoon reactie als: De naam van een klasgenote waar ik me vorig jaar nog minstens 20 keer op heb afgetrokken. Dat zegt toch genoeg man.... Je zit een beetje de halve dag achter je pc te rukken op je eigen hersenspinsels. En aangezien jij je graag wilt inschrijven bij de sosialedienst. wil je ook nog betaald worden voor zoon zielig vies leventje Ik hoop voorje dat je 20 ben zoals je zegt in een andere post want als je 29 zou zijn dan ben je echt zielig...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ruk maar een keer of 20 op/over mijn naam mss dat je hem daarna weer vergeet..... :D |
Citaat:
|
Werkdag omdat ik dacht dat we destijds op een andere dag leefden. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeet verjaardagen nogal eens.
|
Citaat:
|
Het levert nogal pijnlijke situaties op. :(
|
sleutels
telefoon dat soort dingen |
Citaat:
k dacht, wat raar! bleek dat iemand tegen mn fiets had getrapt en dat het sleuteltje afgebroken was :s |
ik vergeet nooit iets. zelden dan, oke ;).
telefoonnr en weg enzo zou ik dus echt nooit vergeten. ik onthoud altijd alles. ik weet alleen net niet meer hoe ik voor het eerst de wereld in keek. een poosje daarna weet ik nog wel. :eek: alleen met school he. gebeurtenissen onthouden is toch echt makkelijker als rijtjes. het domste *denkt*...ik ben ooit vergeten de sleutel mee te nemen, ik heel even naar buiten. en toen zat alles dicht. heel de dag op straat gezeten :|. |
k weet weer iets:
in plaats van een schoolboek(en) mijn hele schooltas hahaha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |