![]() |
thematisch lezen...
Hallo!
Weet er iemand een leuk thema om 6 boeken (nederlands/engels) over te lezen??? Ik weet het echt meer! Er zijn zoveel onderwerpen.... Als je een tip hebt hoor ik het graag en dan zou ik het ook prettig vinden als je wat voorbeelden van leuk boeken daarbij noemt. Heeel erg bedankt! |
liefde, geweld, misdaad....
wij moesten in de eerste verplicht 4 boeken lezen van één thema, maar mochten zelf de boeken niet kiezen. ik geloof dat wij iets van historische romans hadden en de boeken waren: - bloedgeld, simone van der vlugt - saartje tadema, thea beckman - in het teken van de maan, katrien vervaele - Voorbij de Regenboog, paul kustermans ik vond saartje tadema wel leuk en bloedgeld een klein beetje, maar die andere twee waren echt zooooo saai! zou 'k je niet aanraden, maar das mijn mening... een vriendin vond het toen minder erg als ik. maar misschien heb je d'r toch wat aan... |
Citaat:
|
tis misschien handig als je zegt in welke klas je zit.
in 6 Vwo moet je nou eenmaal andere boeken lezen dan in 2 Havo. |
ja het moet natuurlijk wel literatuur zijn....zit in 5vwo dus saartje tadema komt niet echt in aanmerking;) . Maar iig bedankt voor je reactie! Het is voor een referaat en ik moet volgend jaar engelse en nederlandse boeken gelezen hebben over 1 bepaald thema. Het is voor mijn examen dus mogen het geen kinderboeken zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |