![]() |
hoort een bepaalde kledingstijl bij een bepaalde muzieksoort?
wat ik me afvraag he..
wat vinden jullie: moet je bv als punk gothic of skater perse naar punk metal of rock enz. luisteren.. of als breezersletje perse naar top40 en dance... kben wel geinteresseerd in wat jullie hiervan vinden.. of een bepaalde kledingstijl bij een bepaalde muzieksoort hoort... |
mhahah :D
Waarom moeten sommige mensen altijd van die droge topics openen. |
Citaat:
|
Nee, maar wel een beetje. :)
|
omdat veel mensen dat wel vinden.. kvroeg me af wat iedereen hier vond.. is dat verboden? :confused:
|
Citaat:
|
ik verkleed me als neger, maar eigelijk luister ik opera :rolleyes:
|
Ik draag t-shirts van nsbm-bands. Ik heb een hakenkruis op m'n voorhoofd laten tattooeren (hoe de fuck spel je dit?), heb inmiddels 15 negers achter m'n trekhaak over de A1 gesleept MAAR!!!!!!
Ik luister r' n b. Want ik ben mezelf! ;) Ontopic: Ik denk het wel, al houd ik me daar niet echt aan afgezien van bandshirts. |
Citaat:
|
ik loop er bij als een punker maar dat komt omdat ik enkel een undercover spion ben van Verenigd Gabber Nederland :cool:
|
Citaat:
opera is toch ook een negerin? |
true beauty comes from the inside... je weet toch....
|
Citaat:
|
Bij de meeste muziekstijlen zit een levensstijl aan vastgekoppeld ja en dat gaat dus ook over kleding.
|
Ik luister naar de top40 en ben goffic, dus het móet wel kloppen.
|
Bij bepaalde muzieksoorten wel ja... lijkt me duidelijk. Wat ik daarvan vind? Vaak erg lelijk maar ze moeten het zelf dragen.
|
wat een kuttopic
|
Citaat:
|
ik maak als indiesnob zijnde ook wel eens appetijtelijke IDM uitstapjes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben iig nog nooit een gothic/alto/punker etc. tegen het lijf gelopen die naar bubbling luistert..
|
Nee.
|
Citaat:
|
ik vind het anders best normaal als je bv gothic bent maar van top 40 houdt.. als je die kleren of levensstijl toch mooi vind en die muziek..
maar waarom zouden over het algemeen die mensen dan toch van een bepaalde soort houden.. |
Citaat:
ja ik wel, maar het is een wanna be, bij t uitgaan is ze een fanatieke rocker..of ze doet als punker :S...maar ze luistert ook bubbling en hardstyle hoezo een wanna be |
Als ik Nile luister loop ik erbij als een 4000 jaar dode faraoh natuurlijk. :cool:
|
Nile is best vet trouwens :)
|
k luister naar hardstyle en hardcore maaruh da wil; nie zeggen da k als een dikke gabber ga rondlopen...en alle allochtonen ga uitscheldn blabla...k draag meestal gewoon een spijkerbroek met een trui erop ...boeiend he:P
|
nou dan moet ik wel allerlei kleding door mekeaar heen dragen :s
ooit gehoord van mensen die niet naar 1 bepaalde muzieksoort luisteren? en alleen mensen die voor de rest niks beters te doen hebben kleden zich op hun muzieksmaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe moet ik me idm kleden?
|
Lijkt me eerder lifestyle dan muziekstyle.
Het lijkt me trouwens wel jammer. Zo'n beperkt leventje. Als je het je nog afvraagt, stel de vraag dan opnieuw op lifestyle, ik zou hem eventueel kunnen verplaatsen, maar dan moet ik replies gaan deleten enzo. Niet dat ik te lui ben, maar het is gewoon makkelijker :D. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |