![]() |
stijve als vriendin auto rijdt
als mijn vriendin auto rijdt en ik er naast zit krijg ik eigenlijk altijd een stijve. ik wordt lang niet altijd geil, maar heb wel een stijve. heb geen idee hoe het komt dat ie dan stijf wordt.
anderen met dezelfde ervaring? |
heeft ze haar hand op de versnellingspook of op de jouwe? :evil:
|
Citaat:
|
Heb je het echt alleen maar als jouw vriendin autorijdt? Of heb je het sowieso als je in een auto zit? Kan namelijk van de trilling komen...
|
Ik heb er geen last van.... of ze berijd mij in de auto, dan wel :evil:
Heb liever m`n gordol om en houd me stevig vast hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb ik dus helemaal geen last van eigenlijk :o
|
Quotes :
-heeft ze haar hand op de versnellingspook of op de jouwe? -Rijdt ze zo beroerd? -Speciale vibratie? SCHÉRP, MENSEN! :D |
laat ze de koppeling te snel opkome?
zodat je heenenweer gaat? |
misschien vind je t wel spannend dat zij de baas is over de auto..ofzo. :D
|
je houdt er gewoon van als je vriendin rijdt.
|
Is dat zo gek dan? Als ik in de buurt van mijn vriendin ben heb ik 75% van de tijd een stijve.
|
Denk dat het psychologish is en niet van de trillingen van de auto is
miss wind het je wel op als je vriendin intensief bezig is met rijden en welke gezichten ze erbij trekt of whatever maare denk eens aan iet anders in de auto en kijk eens naar buiten, als het dan niet is weet je waar het aan ligt, en al het niet niet werkt tsj, een stijve is niet het einde van de wereld |
Citaat:
|
Citaat:
Ghehe ik kende een meisje wat helemaal gek werd van haar toenmalige vriend omdat ie constant een stijve had bij haar :D |
en die vriend ben jij? :p
|
krijg je het altijd of alleen bij bepaalde routes??? misschien door de drukverandering in de auto (dat is bij een vliegtuig wel zo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
|
Doorgaans heb ik een stijve als mijn vriendin mijn berijdt, niet een auto.
|
die heb je eerder gebruikt
|
Als je dan klaarkomt in de auto, in welke versnelling staat ie dan?
|
Misschien iets te maken met het feit dat zij in principe jouw leven in haar handen heeft als zij de auto rijd? Als zij zou willen zou ze em met 120 km/uur tegen een boom kunnen parkeren, veel mensen gaan daar vrij dood aan (aantal gelukkigen niet).
Dus die macht over jou heeft ze, misschien kick je daar wel op... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar volgensmij zit het gewoon tussen de oren van de topicstarter |
zou ook kunnen :)
|
ja zij is de baas
en eigenlijk vindt ie dat wel mooi misschien ben je eigenlijk wel een sm-typje bron: Kim Holland |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |