![]() |
De stralende lach.
http://upload.talk2.nl/files/716704T...64_1_thumb.jpg
"De 14-jarige Yori Zwart (links) en haar 13 jaar oude vriendin Anne-Sophie Maigret uit Alkmaar laten met een letterlijk stralende lach zien dat ze zich prima vermaken tijdens de jaarlijkse Gondelvaart in Koedijk. De lichtgevende gebitten zijn de nieuwste trend onder jongeren. Het botenfestijn in het Noord- Hollandse dorp trok dit weekeinde vele duizenden bezoekers." Afgezien van het feit dat het bij die meiden niet te pruimen is, maar het bij Ankie van Grunsven hoogstwaarschijnlijk een uiterst geil effect zal opleveren, is de vraag 'is dit hip?'. Henk Mul ! |
De Gondelvaart in Koedijk lijkt me trouwens sen-sa-tio-neel, maar dat terzijde.
Henk Mul ! |
o super geil !
:| |
Wel handig als je wat wilt lezen int donker.
|
wat boeit het nou, zolang het maar enigszins spontaan is.
die linker is wel eng :o |
ik wil er een met het LV logo er op
|
toen ik die linkse zag, moest ik aan de clip van windowlicker denken :s
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Iet's te stralend voor mij hoor :| , nog slecht voor je tanden ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slecht voor je tanden, en ik hou niet zo van een kunstgebid look.
|
this net of die troela's een brabiebekje hebben.. kan dus echt niet.. maar this wel beter dan half rottende gele aangeslagen zware-shag tanden :rolleyes:
|
|
Citaat:
Aah jah.. die clip vond ik vroeger echt gaar.. van wanneer issie eigenlijk? |
Citaat:
maar das mijn mening |
wat is dat dan voor spul? een soort tandpasta, of echt van die gebitjes?
ik vind het niks natuurlijk |
Ik had in de brugklas op schoolfeesten van die dingentjes die oude vieze mannetjes bij het vissen gebruiken. Die moet je breken en dan geeft ie geel licht. Oh my Gawd, wat voelde ik me stoer. (H)
|
Citaat:
breaklights :D en ik haalde ze bij 't Guppy , dierenspeciaalzaak Ede :D :D |
Citaat:
ik kreeg er ooit eentje op schoolkamp, heb er de hele nacht naar liggen kijken, tot ie uit was :o :D |
Citaat:
|
dat rechtse kind heet tzelfde als mn zusje
ik vind t stom 2 jaar geleden ofzo was het heel hip om van de vis breekstaafjes in je mond te doen, heel fout en gevaarlijk oja en na die lichttutten, lichtfluitjes, en weet ik t wat nog maar heb ik t wel gehad met die lichtdingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat heeft nix met t guppy te maken.. of met tanden.. |
Citaat:
t ziet er verschrikkelijk uit en die windowlicker clip is afschuwelijk. |
Het doet me heel erg denken aan die ene aflevering van Friends, waar Ross z'n gebit heeft gebleekt... Dat was belachelijk ende komisch, maar het lijkt me niet dat die meisjes die bedoeling hebben met hun gebit.
Ooit had je trouwens ook de disco-beugel. Jammer dat je daar niemand meer mee ziet (n). Is namelijk behoorlijk funky en leuk als je van de winter geen kerstboom hebt (y). |
Citaat:
|
glow-in-the-dark tanden? :D
Ik vind het maar idioot. |
Poets je tanden met dash, Witter dan wit zullen je tanden worden :o
|
Citaat:
volgens mij heb ik die trend gemist ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 't maar niks. Hou niet van de paardenbeklook.
|
hoi
ik vind het best wel mooi staan, maar soms zie je bij extreme makeover echt van die lichtgevende gebitten, dat vind ik echt te nep :D xxx |
Citaat:
|
Citaat:
ik verwacht dat er nu een hoop mensen in het roze gaan typen en beginnen met hoi en afsluiten met xxx, terwijl dat eigenlijk allang niet meer grappig is :) xxx |
hahaha.. als jij het doet wel:D
|
Hoe komen ze er aan :|
Ik las vandaag in ID&T Mag iets over ook een witte tanden behandeling, bedrijf zit op het Rokin dacht ik, kost iets minder dan 600 € maar dan heb je 3 jaar wel een stralend gebitje. Nou ja, eerst weer een beugel, dan doe ik dat wel :) |
Citaat:
Goeiedag! Wat een oplichterij, dat kan veeeeeel goedkoper... Maareeuh, stralend witte tandjes oke, maar dit gaat te ver... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |