![]() |
dood geboren
met alle gevolgen van dien
zal ik zwijgen als het graf zal ik jouw naam nooit meer noemen met overslaande stem houd ik mijn woede binnen met woorden die niemand meer zal horen had ik je zoveel kunnen zeggen de stilte zal jou doof maken en mijn afwezigheid verblind betraant en eenzaam zal ik mijn gillen inslikken en jou nooit meer laten horen wat een ontstuimige liefde wij hadden kunnen zijn ik, jij, wij, wij waren dood geboren |
Ik vind je laatste strofe erg jammer...
De rest van het gedicht is erg goed.... |
Hmm, ik vind het einde op zich niet slecht. Het hele gedicht eigenlijk niet, maar op de een of andere manier doet het me niks, wat apart is, want dat heb ik normaal alleen bij simpele clichegedichten, en dat vind ik deze niet.
|
ik vind er niet echt veel aan, hij is mss iets te apart. Het zegt zo weinig en het loopt ook niet lekker.
weet ook niet precies waarom maar het is een gevoel. |
Ik rende een rondje om de wereld
zo versleetten mijn voeten tot mijn enkels en daarna tot mijn knieen Ik gilde en ik schreeuwde mijn stembanden eraan toen dat uiteindelijk vestomde ben ik in huilen overgegaan Ik wachtte tot ik enkel een onsje woog vloog omhoog in een windstoot ik golfde met de zeeen mee spoelde aan voor dood droogte op en bijna uit verdwaalde in woestijnen maar vinden kan ik je niet hoe kon je zo ver van mij verdwijnen?! |
Vind het 2e al veel beter dan het 1e maar het spreekt me om de een of andere reden niet echt aan. De laatste zin zou ik veranderen, verkorten ofzo dat je einde krachtiger is.
|
zoals een wijs man (mijn broertje :D) ooit eens zei: ik ben anaal geboren.
Ik had op de een of andere manier meer verwacht van de titel. Ik heb dit al te vaak gelezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |