![]() |
Slapen met het licht aan
Ik slaap al sinds mijn 8e of 9e ofzo met het licht aan, omdat ik toen nogal bang was in het donker. Sindsdien heb ik een keer een week geprobeerd het licht uit te doen en ik sliep er ook wel bij in, maar ik werd altijd onprettig wakker. Het licht aan bevalt me beter, maar om eerlijk te zijnben ik ook nog steedsvrij bang in het donker.
Wie heeft dit ook? En waar ben je dan precies bang voor? :) |
Met licht aan slaap ik veel rustiger, maar ik ben niet bang in het donker. Ik slaap niet vaak met het licht aan, want er ligt nog iemand naast me en die slaapt beter met het licht uit. :)
Misschien is er vroeger iets gebeurd in het donker waardoor je bang bent oid? De oorzaak kan op veel plaatsen liggen, denk ik. |
Citaat:
|
Stroomverspillende kapitalist.
|
Citaat:
|
Maar daar ging de topic niet over, als ik me niet vergis. ;)
|
Misschien is je lichaam er nu aan gewend om met licht te slapen. Probeer het gewoon vol te houden om altijd met het licht uit te slapen!
|
Als je er vanaf wilt komen moet je het misschien langzaam afbouwen of zo, dat je om de dag het licht uit doet. En als dat goed gaat dan doe je bijv. 1 dag het licht aan en 2 dagen het licht uit..
Ik zelf, kan absoluut níet slapen met het licht aan! Dan ga ik om me heen liggen kijken, of nog erger, dan lees ik tot diep in de nacht.. Als ik een enge film heb gezien laat ik trouwens wel licht aan. Niet mijn bedlampje maar een lichtjessnoer, dat geeft maar een klein beetje licht.. Misschien ook een idee voor jou? :) Nijn* |
Ik slaap altijd in het donker.
|
:) ik kan met licht aan slapen en zonder licht. Slaap liever MET, dan zie ik waar ik ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |