![]() |
iemand een goed idee voor een vrijgezellen spel wat een uur duurt?
Weet iemand misschien wat leuks? Ik heb er zelf geen ervaring mee met vrijgezellen feesten maar ik moet ook een onderdeel van de avond bedenken.
Het is voor een vrouwen vrijgezellen feest en het moet ongeveer een uur duren dus. Misschien zijn er een aantal die al wat feesten hebben meegemaakt en die me een beetje op weg kunnen helpen |
Bierspel
Prijslijstzuipen. |
Juffen. :o
|
Strippoker.
Bierestafette. Twister. |
Ganzenborden
Kantklossen Pictionary Koek happen |
Hinkelen.
|
Stripperhinkelen
|
De vrijgezel in kwestie in Pippie Langkous outfit (Inclusief korte jurk zonder panty's e.d.) in een aantal café's opdrachten laten doen.
|
Zap de neger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
© Herman Finkers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.goedkoopbier.nl/index.php...lletjes_04.php |
Citaat:
Wat een hersenloos en lomp spel, typisch iets voor simpele mensen. |
stripper uitkleden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maar niet echt geschikt voor damesvrijgezellenfeest denk ik. |
- Bier drinken
- Flesje draaien - Twister - Strippoker Oh ja, dit heb ik van een vakantievriend van me. Heeft-ie wel eens gedaan. Eigenlijk te kansloos voor woorden maar ja... :p Met een groep vrijgezellen is een geldbedrag bij elkaar leggen, van dat geldbedrag zuipt iedereen zich dronken en dan in een uur ga je de kroeg / discotheek in om zo snel mogelijk iemand van het andere geslacht te versieren. Degene met de meeste afwijzingen na 1 uur wint en krijgt het hele bij elkaar gelegde geldbedrag terug. En ja degene(n) die iemand versierd hebben, hebben dan wel verloren, maar ze hebben toch iets anders leuks die avond weten te bemachtigen. ;) |
Dammen.
|
krantenmeppen
|
Maak een heel goor drankje en speel dan waarheid of drinken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |