![]() |
Fabulous Disaster
Fabulous Disaster, kent iemand deze band? Het is een punkband uit usa, bestaande uit drie vrouwen, hebben wel eens op Deconstructiontour gestaan ed.
Deze zaterdag spelen ze voor 5 pleuro in de Goudvishal samen met wijf en dislocated, (dislocated zijn goeie vrienden van mij). En ik wou dus even kijken of deze band ook iets was. (de foto's doen me gelijk een beetje denken aan The Distillers En The Donnas..) |
Ik denk dat ik wel ga. Volgens mij heb ik ze ook ooit ergens gezien....
|
dope (y)
|
Ohja...als je je als vrouw verkleedt krijg je gratis bier geloof ik.
|
Ik ken alleen de cd van Exodus die zou heet.
|
Jup. Maar k ben nooit zo goed in verkleden.. :(
|
Ik heb ze ooit in het voorprog van de caddies gezien en ik geloof dat ik er nog steeds nachtmerries van heb. Wat een vreselijk slechte band was dat zeg. Al zou ik geld toe krijgen dan zou ik nog niet naar de goudvis gaan
|
Ik begin me bij deze af te vragen of het wel 3 vrouwen zijn.
http://www.fabulous-disaster.com/photos/fabd-down.jpg |
Citaat:
|
ik ken alleen het album
|
Citaat:
Vooral die middelste.. |
|
Citaat:
:D |
Laten we er een Exodus Tribute topic van maken :D
\m/ |
Citaat:
hehe :D |
Citaat:
|
laten we hopen dat ze wel dope kunnen spelen. Ze hebben niet voor niets op de Deconstructiontour gestaan eh.. (y)
|
ik zal eens wat dloaden, maar arnhem is zoals gewoonlijk weer eens te ver..
|
de band WIJF is natuurlijk ook veel leuker
|
Citaat:
HEERS |
dat is wel 1 van mijn favo nrs van exodus
|
Doe mij dan maar Exodus ja.
Jezus wat een enge wijven. |
Oh, ik ga niet. Ik las net dat er een leuke skaband kwam in Nijmegen. Scheelt me weer cash.
|
welke?
|
Geen idee, ben het nu voor de derde keer vergeten haha.
Ik zal het eens opzoeken. |
http://www.grotebroek.nl/
los solitos goedkoop bier en misschien nog leuke muziek ook. Ik moet vaker naar de onderbroek (y) |
wanneer is dat?
|
Citaat:
|
Misschien dat ik dat ookmaar doe..(y) Klinkt namelijk best dope:
"Achtkoppige ska-band uit Berlijn speelt snelle eigentijdse ska en old-school ska. In 2002 ontstaan uit leden van CaldoBagno. Heeft diverse zalen in duitsland onveilig gemaakt en gaat het nu in Nijmegen proberen....komt dat zien!!" zaterdag 28 augustus Los Solitos ska, Berlijn De Onderbroek open: 21.30 uur aanvang: 22 uur entree: 2,50 euro |
Hmm, toch niet. Duitse ska is niet aan mij besteed.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |