Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   [GEZ] t shirts de Hardheid en Def P + Beatbusters (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=936984)

Lepra de Clown 25-08-2004 13:02

[GEZ] t shirts de Hardheid en Def P + Beatbusters

Ik ben een tijd terug mijn 'Wreed voor je' shirt van de Hardheid kwijt geraakt en de nieuwe shirts vind ik veel minder cool heeft er iemand nog een wreed voor je shirt liggen die hij niet meer moet? kleur maakt me niet echt uit ofzo.

ook zoek ik een shirt van def p en the beatbusters, toen ze nog optraden en de shirts overal te krijgen waren vond ik ze nog lame maar nu vind ik ze vet en nergens zijn meer shirts te krijgen. kan iemand me uit de brand helpen?

eXo 25-08-2004 15:11

Waarom vond je ze eerst lame en nu niet meer :confused:

Queen Klazina Wok 26-08-2004 00:37

ja ik wel, ik draag m eigenlijk nooit.. hij is wit, heel oldschool ;) wel groot, effe kijken, maatje XL. ik vind m ook een beetje te kort, maar ik ben dan ook wel groot.. dus :) wat bied je?

Lepra de Clown 26-08-2004 14:05

Citaat:

eXo schreef op 25-08-2004 @ 15:11 :
Waarom vond je ze eerst lame en nu niet meer :confused:
ik had me toen niet echt verdiept in de band, nu heb ik het album op mijn comp en ik draai em al dagen grijs dus tja...

Lepra de Clown 26-08-2004 14:06

Citaat:

Queen Klazina Wok schreef op 26-08-2004 @ 00:37 :
ja ik wel, ik draag m eigenlijk nooit.. hij is wit, heel oldschool ;) wel groot, effe kijken, maatje XL. ik vind m ook een beetje te kort, maar ik ben dan ook wel groot.. dus :) wat bied je?
ik neem aan dat je het over een hardheid shirt hebt? maar ff kijken volgens mij waren ze op concerten 12,50 dus ik bied dan 10 euro plus verzendkosten natuurlijk:D gaat u accoord?

Queen Klazina Wok 26-08-2004 21:11

ik ga akkoord (Y) en ja hardheid dus :)

eXo 27-08-2004 12:13

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 26-08-2004 @ 14:05 :
ik had me toen niet echt verdiept in de band, nu heb ik het album op mijn comp en ik draai em al dagen grijs dus tja...
hehe :P dus als je 't niet kent vind je 't lame :D :D

en ik heb ze n keer live gezien en dat was echt retecool
sindsdien fan (y)

jammer dat ze uit elkaar zijn :(

Lepra de Clown 28-08-2004 14:39

Citaat:

eXo schreef op 27-08-2004 @ 12:13 :
hehe :P dus als je 't niet kent vind je 't lame :D :D

en ik heb ze n keer live gezien en dat was echt retecool
sindsdien fan (y)

jammer dat ze uit elkaar zijn :(

de singles vond ik kut, bij een showtje(toen ik geen geld had een shirt te kopen) kwam ik er achter dat de singles de kutste nummers waren die ze hadden maar ach wat boeit het, hopelijk heeft nog iemand zo'n shirt liggen:D

Escapism 28-08-2004 16:06

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 28-08-2004 @ 14:39 :
de singles vond ik kut, bij een showtje(toen ik geen geld had een shirt te kopen) kwam ik er achter dat de singles de kutste nummers waren die ze hadden maar ach wat boeit het, hopelijk heeft nog iemand zo'n shirt liggen:D
probeer t anders is bij de band zelf ofzo, hebben vast nog wel een shirtje liggen ergens. gewoon mailen.

Lepra de Clown 29-08-2004 17:35

Citaat:

Escapism schreef op 28-08-2004 @ 16:06 :
probeer t anders is bij de band zelf ofzo, hebben vast nog wel een shirtje liggen ergens. gewoon mailen.
hee ja dat is idd wel een goeie(y) ga ik meteen ff achteraan:)

eXo 31-08-2004 09:36

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 28-08-2004 @ 14:39 :
ik wist niet eens dat ze singles hadden uitgebracht :confused: welke dan?

Lateralus 31-08-2004 16:02

ik heb nog een [donker]groen defp+bb shirt hier liggen, in redelijk goede staat. heb er destijds op PP 20 euro voor betaald, maar voor 11/12 euro+verz.kosten mag je 'm hebben.
[of geen verzendkosten, want ik zie je toch vaak genoeg lopen.. eergister stond ik naast je in de tram naar de uitmarkt:D en op LL heb ik je ook mistens 10 keer gezien]

en ik heb eventueel ook nog een zwart hardheidshirt[met oude opdruk]

dus laat maar horen :)

Lepra de Clown 03-09-2004 13:01

Citaat:

Lateralus schreef op 31-08-2004 @ 16:02 :
ik heb nog een [donker]groen defp+bb shirt hier liggen, in redelijk goede staat. heb er destijds op PP 20 euro voor betaald, maar voor 11/12 euro+verz.kosten mag je 'm hebben.
[of geen verzendkosten, want ik zie je toch vaak genoeg lopen.. eergister stond ik naast je in de tram naar de uitmarkt:D en op LL heb ik je ook mistens 10 keer gezien]

en ik heb eventueel ook nog een zwart hardheidshirt[met oude opdruk]

dus laat maar horen :)

oeh in allebei die shirts ben ik wel geinteresseerd
ehm als je me ff je rekening gegevens e.d. pm't dan maak ik t zo snel mogelijk over

en btw als je me zo vaak ziet waarom zeg je dan niet ff gedag?

Lateralus 03-09-2004 19:37

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 03-09-2004 @ 13:01 :
oeh in allebei die shirts ben ik wel geinteresseerd
ehm als je me ff je rekening gegevens e.d. pm't dan maak ik t zo snel mogelijk over

en btw als je me zo vaak ziet waarom zeg je dan niet ff gedag?

ok:) dan zal ik je ff pmen ja.
maar ik dacht iedere keer van.. aah die gast herkent me toch niet [want ik post bijna nooit in fototopics ofzo] maar de volgende keer zal ik wel wat zeggen.. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.