![]() |
[wintersport]
Waar ga je heen?
Met wie ga je? Hoe ga je? Wat ga je daar doen? Hoelang ga je? Kortom alles over wintersport... Ik ga met een groep vrienden naar Les Menuires (naast Val Thorens) met de bus. Snowboarden uiteraard. |
Waar ga je heen? Oostenrijk, geen idee waar precies :p
Met wie ga je? Met school, allemaal mensen uit 3e, 4e en 5e klassen.. Hoe ga je? Met bussen Wat ga je daar doen? Snowboarden, Skieën etc.. Hoelang ga je? 7 dagen :D |
Waar ga je heen? Söll
Met wie ga je? Met 83 andere jaargenootjes Hoe ga je? Bus Wat ga je daar doen? Skieen Hoelang ga je? Een week (dag na mn verjaardag al weg, dus partyhardy daar :D) |
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, en ik ga voorlopig ook niet.
|
Waar ga je heen? Saalbach-Hinterglemm (Oostenrijk)
Met wie ga je? Ouders + vriend Hoe ga je? Met de auto Wat ga je daar doen? Skien en zonnen Hoelang ga je? 1 week |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ga je heen?
tsjechie Met wie ga je? me ouders en broer Hoe ga je? met de auto Wat ga je daar doen? snowboarden Hoelang ga je? 7 dagen in een huisje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het nou zo moeilijk om compleet loze en niets toevoegende replies achterwege te laten?
Waar ik heen ga weet ik nog niet Met wie ik ga is in ieder geval m'n vriendin, waarschijnlijk een keer met ouders, en een keer met anderen Hoogst waarschijnlijk met de bus, tenzij ik een auto kan regelen Wat ik ga doen: poederrrrrrrrrrrrrrrrrr :cool: Hoe lang: waarschijnlijk 2 of 3 keer een week(je) (niet dat dit veel toevoegt, maar toch :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Komende winter, nog geeeeeen idee. Ik weet niet eens of ik ga. Hopelijk wel.
Afgelopen jaar met school geweest, ofnouja, niet met school maar georganiseerd door mn gymleraren, was echt heel vet(Y)waar? oostenrijk hoe? met de bus hoelang? n week wat heb ik daar gedaan? geskied |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, wat is voor jullie belangrijk? Sneeuwzekerheid? Aantal km's? Aprés-ski? Ik ga weer voor Les Menuires, omdat het 10 minuten van Val Thorens af is, meteen een stuk goedkoper en meer dan fucking 500 km aaneengesloten piste. Stuntvalley's (y), halfpipe's en gave pistes. De planning is om in week 3 te gaan maar dat moeten we nog even regelen... |
Citaat:
Overigens is Menuires niet altijd goedkoper dan ValTho, goed de aanbiedingen in de gaten houden :p |
Waar ga je heen?
Pertisau, Oostenrijk Met wie ga je? M'n ouders, zus en tante :) Hoe ga je? Auto Wat ga je daar doen? Snowboarden!! :D :D :D *heeft er nu al zin in* Hoelang ga je? 10 dagen... |
Waar ga je heen? Tsjechie
Met wie ga je? Ouders en broertje/zusje Hoe ga je? Auto Wat ga je daar doen? Skiën Hoelang ga je? 9 dagen |
Citaat:
En om deze post nog een beetje zinnig te maken: Er zijn btw wel vage plannen om ooit eens met een hele groep vrienden een week op wintersport te gaan. Maar omdat de helft al vaak geskied heeft en de andere helft nog nooit, is de kans dat het dan niet echt gezellig is volgens mij best groot. Of gaat het meer om het 'after-ski' gedeelte bij wintersport? |
Citaat:
|
Citaat:
apres ski doe ik niet echt aan. Kost te veel geld en bovendien draaien ze er alleen maar kutmuziek. Ik ga lliever in een gewoon cafétje (hoe schrijf je dit) zuipen. Helaas zijn er in Les Menuires niet echt café's dus zuipen we op onze kamer. En daarna een beetje ouwehoeren/stoeien in de sneeuw :cool: |
Citaat:
Ze hebben trouwens wel een irish pub in Menuires meen ik me te herrineren, die is wel ok. Maar goed, na 1 of 2 biertjes vind ik het dan toch te duur, en ga ik aan de Kronenburg draaidoppen :cool: |
Ik hoop dat ik nog ga komende winter.
|
Waar ga je heen? flachau
Met wie ga je? familie en vrienden Hoe ga je? trein (alpenexpres) Wat ga je daar doen? skiën apres-skiën en een hoop lol maken ;) Hoelang ga je? 8 dagen |
Citaat:
kronenbourg <3 waar zit die irish pub dan? Ze hebben wel la grotte du yeti maar daar staan ze s'nachts op de tafels te dansen etc...Weinig behoefte aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vraagje!
ik ben nog nooit op wintersport geweest (en het lijkt me eerlijk gezegd nou niet echt geweldig) maar ik ben uitgenodigd door de schoonfamilie maar moet wel de kleding, ski's, skipas en lessen zelf betalen... Hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt? |
--------------------------------------------------------------------------------
Waar ga je heen? Solden, in Tirol (Oostenrijk dus) Met wie ga je? Met mn ouders, mn broer en zusje en nog 2 families Hoe ga je? Met de auto Wat ga je daar doen? Skien uiteraard.. En apres-skien natuurlijk :cool: Hoelang ga je? 1 week Snowboarden is kut btw. |
Citaat:
Ski's en skischoenen huren kan al vanaf zo'n 60 euro, dat valt wel mee. Als beginner heb je ook geen top materiaal nodig. Skipas hangt heeeeel erg af van het gebied waar je naar toe gaat. Bijvoorbeeld Tsjechie is vaak nog geen 100 euro, terwijl de topgebieden in de alpen meer dan 200 euro voor een week vragen. Als beginner kan ik je aanraden om als je de keus hebt altijd de KLEINE skipas te kopen. Dat wil zeggen (wanneer de mogelijkheid hebt om voor het hele gebied en een deel van het gebied een pas te kopen). Dan ben je als het goed is nooit veel meer dan 150 euro voor een pas kwijt. Vaak is het echter voordeliger om via een touroperator te boeken. Bijvoorbeeld www.husk.nl of www.gogo.nl of www.sportura.nl die bieden goedkope combinaties aan... Maarja, als je met andere meegaat is dat geen optie. Lessen zijn ook wisselend, gemiddeld ongeveer 100 euro voor een week, soms iets meer. Ook afhankelijk van het aantal uren dat je les krijgt. |
Citaat:
|
Ik ben trouwens een beetje in twijfel... Aan de ene kant wil ik naar Les3Vallees <3 <3 <3
Maar aan de andere kant kan ik van dat geld 2x naar een wat minder gebied... Even de lastminute aanbiedigen afwachten maar. |
Waar ga je heen? Oostenrijk, we zijn er nog niet uit wáár precies.
Met wie ga je? Ouders + vriend. Hoe ga je? Met de auto. Ski-trein is 3x niks (n):o. Wat ga je daar doen? Skiën. Hoelang ga je? Een week. Er is alleen nog niks geboekt, onder andere door mij. Ik heb hertentamens in de kerstvakantie (dan willen we gaan), maar er is nog nergens te vinden wanneer precies. En aangezien ik niet kan garanderen dat ik zonder hers dit halve jaar door kom... :s |
Citaat:
Hehe, ik hou echt van wintersport. Eens zien of we de 3e week van janurai kunnen gaan. Een aantal zitten er met eindverslagen etc... maar maakt niet uit... 'allesch komt goed' |
Ik ga een week skien in Brixen im Thale met familie!
|
Citaat:
dat valt wel mee geloof ik. Het is wel duurder maarja, dan heb je ook écht wat (y) |
Wintersport is niet goedkoop, maar erg leuk.
Ik kan iedereen aanraden om het in ieder geval te proberen zelf vind ik het leuker dan zomervakantie. Ik ga naar Noorwegen met de kerst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ga je heen? Denk frankrijk weer. Als er maar veel bomen en veel offpiste mogelijkheden zijn.
Met wie ga je? Vrienden en vriendin Hoe ga je? Busje huren of anders een bus. Prefereer het eerste. Wat ga je daar doen? Snowboarden Hoelang ga je? 10 dagen Fuck moet nog wel een hele nieuwe setup kopen. Word denk ik een Forum deck met drake bindingen. Gaat weer knaken kosten hahaha. |
Waar ga je heen? Oostenrijk, ik weet niet meer hoe het plaatsje daar heet
Met wie ga je? Met me broer, zijn vrouw en kind en nog vrienden van hun Hoe ga je? Met de auto Wat ga je daar doen? Skiën Hoelang ga je? Iets van 10 dagen geloof ik Wanneer ga je? In Februarie |
Zijn er nog mensen die mee gaan boarden met saiko?
Ik ben vorig jaar met ze meegeweest erg gezellig,..alleen moet ik voor dit jaar nog even een reisgenootje zoeken, aangezien m'n vrienden bijna allemaal met school mee gaan, en ik daar eerlijk gezegt niet zo;n zin in heb. |
Saiko is echt zo'n hippe vogel/feest gebeuren. Niks voor mij. Ik kom om te snowboarden.
|
Wat is saiko?
|
Citaat:
|
Waar ga je heen? Uhh Oostenrijk, Nauders miss ofzo...
Met wie ga je? Collega/vriendin Hoe ga je? Bus Wat ga je daar doen? Héél hard werken :D (=ski-les geven), zelf lekker boarden en skiën en lkkr apreskiën Hoelang ga je? 2 weken ofzo...hopelijk langer |
Ik wil ooit nog eens zo'n Backcountry-trip gaan doen, waarbij je leert om lawingevaar en dergelijke leert te beoordelen. Iemand die dat al eens gedaan heeft?
Dit jaar waarschijnlijk met Husk heel goedkoop ergens heen omdat ik gewoonweg geen geld heb :/ Het zal wel frankrijk worden, geeen Anton voor mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |