![]() |
Digitale kranten.
Veel krante-artikelen moet je voor betalen als je ze wilt zien op internet, zoals Trouw. Ik vraag me nu af welke gewoon gratis te bekijken zijn. Ikzelf heb geen idee. Op een paar na dan. Dus als iemand me zou willen helpen zou ik dat enorm waarderen.
Dank u. |
Ik zou gewoon alle Nederlandse kranten proberen (Trouw, De Telegraaf, AD, NRC Handelsblad).
Misschien kun je nog kijken op http://kranten.pagina.nl |
Sommige regionale kranten hebben dezelfde berichten van een persbureau wél vrij toegankelijk op hun site staan, terwijl de landelijke kranten er geld voor vragen. Kijk dus eens op sites van regionale kranten en zoek dan naar berichten van nationale persbureaus.
|
meestal zijn veel artikelen die niet ouder dan ........ zijn wel gewoon gratis te bekijken.
ik weet niet wat je doel is, maar via nu.nl kun je ook nog wel eens wat vinden. |
Regionale kranten zoals de PZC (Provinciale Zeeuwse Courant), Brabants nieuwsblad en de Stentor hebben wel gratis krantenartikelen. Voor sommige artikelen moet je je echter wel even registreren maar daarna kan je wel alle artikelen lezen.
|
Probeer Volkskrant.nl.
|
Citaat:
en voor nieuws kun je ook terecht op fok.nl, nieuws.nl, planet.nl en dergelijke. Met Google kun je ook artikelen op zoeken, het AD staat daar in 't cache geheugen dacht ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |