Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   goede zoener? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=937088)

EkiaM 25-08-2004 14:35

goede zoener?

ik heb nog maar met '1 jongen gezoend. ik vond hem niet echt heel erg leuk ofzo.. maarja daar wilde ik het nu niet over hebben..
ik vroeg me af of hij nou een "goede zoener" was.. ik vond er namelijk niet veel aan en weet niet of dit normaal is. ik weet niet of dit komt dat ik niet echt gevoelens voor hem had, of omdat hij gewoon geen goede zoener was.. hopelijk vind ik het de volgende keer leuker.. :)

Konijn 25-08-2004 14:39

Dat is een mededeling. Wat is je bedoeling hiervan?
Wij weten namelijk niet of die jongen een 'goede zoener' was of niet, afgezien van het feit of er wel 'goede' en 'slechte' zoeners bestaan..

Thee Muts 25-08-2004 14:40

Tja, met de ene is zoenen nu eenmaal lekkerder dan met de ander... Heeft ook wel wat met gevoelens te maken denk ik, en met het feit dat iedereen gewoon anders zoent natuurlijk. Maar waar wil je eigenlijk heen met dit topic?

EkiaM 25-08-2004 14:42

Citaat:

Konijn schreef op 25-08-2004 @ 15:39 :
Dat is een mededeling. Wat is je bedoeling hiervan?
Wij weten namelijk niet of die jongen een 'goede zoener' was of niet, afgezien van het feit of er wel 'goede' en 'slechte' zoeners bestaan..

tja.. daar heb je een punt :)
kdenk dat ik t gewoon ff kwijt moest..
sorry hoor..

Kazet Nagorra 25-08-2004 14:44

Ligt aan gevoelens inderdaad.

EkiaM 25-08-2004 14:51

Citaat:

Mephostophilis schreef op 25-08-2004 @ 15:44 :
Ligt aan gevoelens inderdaad.
o gelukkig :)
dan denk ik dat ik de volgende keer pas met iemand ga zoenen als ik echt gevoelens voor die jongen heb..
thnx

sorry hoor voor dit vreemde topic..
dit spookt de hele tijd door mn hoofd.. en ik heb n vrije dag vandaag en niet veel te doen :)

Mr.Oizo 25-08-2004 21:52

Gewoon met iemand anders zoenen :D;) dan voel je het verschil.
Ik heb tot nu toe ook maar met 1 meisje gezoend ( :bloos: ) maar zij had al veel vriendjes gehad, had al veel ervaring met tongzoenen, dus dan kun je wel bepalen of iemand goed zoent of niet. Oke, dat ligt voor iedereen anders, de ene vindt snel lekker, de ander langzaam lekker etc. :D
Ze zei trouwens zelf dat ik, ondanks dat ik nog nooit met iemand anders daarvoor gezoend had, goed kon zoenen. :o ... :cool:

Shitonya 25-08-2004 21:53

mededeling.
Slot?

Nyai 25-08-2004 22:08

heeft weinig met gevoelns te maken hoor.
Ik hou veel van mn vriend, maar ik vind niet dat ie lekker zoent.

nare man 25-08-2004 22:31

Sommige mensen zoenen zo gruwelijk slecht dat alle verliefdheid in de wereld het nog niet aanvaardbaar maakt.

bertbart 25-08-2004 22:34

geen slotjes, jullie zijn zeikers :nono:

hoe zoende hij dan? er zijn ook jongens die lekker kunnen zoenen hoor! Daar kom je vanzelf wel achter hoor ;)

El Kim 25-08-2004 22:46

Citaat:

nare man schreef op 25-08-2004 @ 23:31 :
Sommige mensen zoenen zo gruwelijk slecht dat alle verliefdheid in de wereld het nog niet aanvaardbaar maakt.
Amen.

Balance 25-08-2004 23:20

Dat heeft niks met gevoelens te maken hoor.
Een zoen is niet per definitie lekker als ie van iemand komt waar je verliefd op bent.
Een zoen is ook niet per definitie slecht als ie van iemand kom waar je niets voor voelt.

Reverend 25-08-2004 23:57

Een slechte zoen staat trouwens garant voor contactbreuk.

Envy 26-08-2004 07:04

hoe kunnen wij nou weten of die jongen lekker zoende? :\

Louis Armstrong 26-08-2004 08:01

als hij zijn tong met mach 3 in en uit je mond liet spartelen, en een overdadige hoeveelheid speeksel in wist te produceren en richting jouw mond liet spetteren, dan kun je ervan overtuigd zijn dat hij niet zo goed zoende

Skyrise 26-08-2004 08:05

Citaat:

pinoow schreef op 26-08-2004 @ 08:04 :
hoe kunnen wij nou weten of die jongen lekker zoende? :\
laat maar komen, dan zullen we is even een vergelijkend warenonderzoek doen ;)

ik denk dat het (1.) aan je gevoelens voor die jongen ligt.. hoe leuker je em vind, hoe meer kriebels je hebt, en (2.) hoe goed ie eigenlijk kan zoenen.

als ik zou (dat doe ik natuurlijk niet) zoenen met een meisje waar ik niet verliefd op ben is het ook minder.. =/

als die jongen een beetje naar een climax toe kan zoenen kan ie goed zoenen... maar das natuurlijk maar 1 van de dingen van het zoenen :P

The0 26-08-2004 11:24

Citaat:

Balance schreef op 26-08-2004 @ 00:20 :
Dat heeft niks met gevoelens te maken hoor.
Een zoen is niet per definitie lekker als ie van iemand komt waar je verliefd op bent.
Een zoen is ook niet per definitie slecht als ie van iemand kom waar je niets voor voelt.

Dit wilde ik even horen.

Heleeeeen 26-08-2004 18:16

Ik spreek heel vaak af met een jongen die ik eigenlijk best wel slecht vind zoenen, toch vind ik het wel leuk om met hem af te blijven spreken omdat ik denk dat oefening kunst baart. Heb in de vakantie echt super lekker gezoend met een italiaan, moest echt even bijkomen.

G.T.C. 26-08-2004 18:52

als hij de enige is voor jou is het ook moeilijk beoordelen of hij goed kan zoenen hè ;)

maar ja...als je er maar weinig aan vond dan was het vast niet veel soeps. Ach, zoenen met iemand waarvan je houd is sowieso veel lekkerder joh

lennega 26-08-2004 19:14

ik weet nog mijn eerste keer... vréselijk... kzat helemaal onder de kwijl! hahaha maarja toen wist ik nog niet beter hahaha...
maarja daz nou 3 jaar geleje, kweet nu GELUKKIG wel beter... *zucht* tjah
weetje! ik ben geen been pot ofzo hoor, maar meisjes kunne heel goed zoenen! moet je een keer proberen, echt veel beter dan jongens :P naja... sommige, kheb er nu met 5 gezoend :P 3 ervan kunne t wel! ;)

EkiaM 26-08-2004 20:46

toch nog n btje een topic geworden :D

sientjuh 26-08-2004 22:30

Ik denk dat het aan je partner ligt of hij je goed vindt zoenen en niet eens zo zeer aan jou. Smaken verschillen, wat de een leuk vindt vindt de ander misschien vreselijk. Gewoon uitproberen dus maar, en als het in het begin niet zo "klikt" veel oefenen samen ;)
Ik heb ook wel gehad dat ik het helemaal niet leuk vond om te zoenen met een bepaald vriendje, ik vond hem echt leuk, maar hij kon absoluut niet zoenen :o Nu is dat over, heb ik een ander vriendje, en vind ik zoenen echt helemaal geweldig :D

eXo 27-08-2004 11:40

Daar snap ik nou nooit een ene zak van heh, hoe kun je nou in godsnaam 'slecht zoenen'? Of 'goed zoenen' for that matter? Zoenen is gewoon zoenen hoppa, niks goeds of slechts aan.

vinnikdan

EkiaM 06-10-2004 14:55

ja! :D
net echt weer heerlijk gezoend, echt tien keer een afscheidszoen. en nog een.. en nog een.. :D

Reverend 06-10-2004 15:15

thanks for sharing

duivelaartje 06-10-2004 16:57

Fijn te weten...

Sade 06-10-2004 17:14

Ik vind zelf zoenen specialer als je iemand echt leuk vind. Ik heb tot nu toe maar een keer met iemand gezoend waar ik niet verliefd op was, en ik moet zeggen dat ik daar een bepaalde spanning een beetje miste.

Lunaaaaa 06-10-2004 19:15

Volgens mij hangt de 'kwaliteit' van de zoen eerder af van de gevoelens die erbij komen, dan van de technieken.
Als je bijvoorbeeld elkaar allebei lang niet gezien hebt, elkaar heel hard gemist hebt, elkaar supergraag ziet,... ja, als je elkaar dan kust, dan zal die kus wel super zijn:)

't Hangt allemaal af van wat jullie voor elkaar voelen, en het moet ook natuurlijk van beide kanten komen. Perfect zou zijn als je elkaar allebei even graag ziet , maarja...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.