![]() |
De Greekmac
Lekker of niet?
Ik vind 'm zeer geslaagd. Die saus is er echt lekker bij! Alleen vond ik het broodje wel een klein beetje taai :) |
Nog niet geprobeerd, maar aangezien school weer begint, zullen we in de pauze snel genoeg naar de MCD een lift krijgen.. :o
|
Ik heb hem (nog) niet geprobeerd.
|
ik vind hem niks.
k vind de verhouding, hoeveelheid-prijs, niet goed. Je krijgt veels te weinig mc voor je geld. het broodjes zorgt er ook voor dat het eten ervan lastig wordt, de saus druipt eruit enz enz. De hamburger zelf vonk ook tegenvalle.. erg dun.. nee, niet goed genoeg.. de mcchicken blijft mijn favoriet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg lekker.
|
*checkt site van mcd*
Ja, dat ding heeft m'n tante een keer gehad en zij vond hem lekker. |
Citaat:
|
Ik heb hem (nog) niet geprobeerd, en dat ga ik ook niet doen, want ik ben vegetariër. Hij lijkt me wel lekker.
|
Ik heb hem (nog) niet geprobeerd, en denk ook niet dat ik
dat ga doen... Erg lekker lijkt 'ie me niet, nl. :o |
Ik heb hem (nog) niet geprobeerd
vond hem er vies uit zien... |
Citaat:
|
Nog niet geprobeerd..
|
Citaat:
|
Ik heb hem nog niet geprobeerd, als ik bij de Mac kom ben ik het wel van plan maar zo vaak kom ik daar niet.
|
Citaat:
Magoed, dan lijkt ie me helemaal niet lekker meer :o Ontopic: (nog) niet gehad. Ik hou niet van sla, tomaat en uien, en dan moet ik em weer zonder bestellen, en dat duurt weer zo lang... :o |
Gaat wel. Ik vond dat er weinig smaak (aroma) in zat. :|
Ik had er wel meer van verwacht. |
Ondanks dat ik de laatste jaren weinig naar MacDonalds ga, wil ik GreekMac toch wel eens proeven. :) Hij lijkt me in ieder geval lekker, en daarbij ik houd van Grieks eten dus dan zal dit ook wel lekker zijn. ;)
Maar ik heb hem dus nog niet geprobeerd. Tot welke datum is hij nog te koop? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij ziet er lekker uit maar ik ga 'm niet proberen want het stinkt in de mac en het is bio-industrie-vlees. Misschien maak ik 'm wel een keertje na.
|
Ik heb hem nog niet geprobeerd en ga hem ook niet proberen.
|
Citaat:
Voor de rest is het een flatbreadbroodje met 2 hamburgerpatties (grieks? volgens mij niet) sla, tomaat en rode uien. (ook niet echt grieks, of wel?) |
Citaat:
|
gaat wel, ik had hem lekkerder verwacht. De prijs vind ik echt veel te hoog, het is veel minder dan een BigMc, maar wel duurer.
|
In Praag gegeten, ik vond em lekker :)
|
lijkt me bestwel lekker
|
Citaat:
|
Gaat wel. Smaakt naar McDeluxe.
|
Heb m nog niet geprobeerd, niet van plan ook. de mc donalds mijd ik nu even in de strijd tegen de overtollige kilos. Ga dus ook maar niet lezen hoe lekker ie is :)
|
Ik vond 'm best smaken, maar vandaag heb ik me tegoed gedaan aan een Big Tasty. Kostte iets minder en ik had veel honger na een ochtend afwassen in het Mercure Hotel (waarom ik daar niet ga eten? Tja, zoveel verdien ik niet) en ik had nog niet stevig ontbeten. Zodoende.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yuck
|
lekker!!
alleen wel duur.... |
Ik heb hem (nog) niet geprobeerd...
|
Ik heb gevraagd of ze hem wilden maken met een vega burger, en dat wilden ze niet, dus dan niet.
|
Nog niet geprobeerd.
Maar zit er kaas op? |
Citaat:
|
Helemaal niet zo bijzonder en veeeeeeeeeeel te duur (n)
|
Citaat:
|
ik vond hem wel lekker :)
|
Nog niet geprobeerd.
Ga zelden naar de Mac en áls ik al ga wil ik die oude vertrouwde burgers :) Maar toen ik laatst een plaatje zag leek het me best lekker. |
Citaat:
|
hm... op het plaatje staat ie met tomaat, sla en saus...
ik kreeg een droog broodje, met 2 van die dinge vlees in, nog geen 1/3 sla en ook nog geen 1/3 saus.... de tomaten waren er niet tussen te vinden.. hoezo genaaid (stefanlovertje) |
Gaat wel. Hij is op zich wel te doen, maar de Big Mac is en blijft lekkerder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |