![]() |
een erectie
hoe weet je of een jongen een volledige erectie heeft? kan je dat zien, merken, voelen??
want weet niet wanneer je kan beginnen met aftrekken zegmaar... dus wanneer hij geil genoeg is? |
Met aftrekken kan je altijd begin, ook als hij slap is en dan hoop ik voor je dat hij snel genoeg recht staat, want anders is er iets mis met je :p
|
voor·spel (het ~)
1 [muz.] voorafgaand spel => entree, introductie, preambule, prelude, preludium 2 wat onmiddellijk aan iets voorafgaat en het inleidt => begin 3 geheel van erotische handelingen die aan de coïtus voorafgaan |
Citaat:
|
meestal met hem in dat geval :D stress / spanning ofzo.
Maar je kan het gewoon zien. Daar is verder niet zoveel over te vertellen ;) |
Met aftrekken kun je altijd beginnen, met neuken moet je even wachten als hij nog half slap is. Dat voel je gewoon. Hij is gewoon hard, simpel zat. En je kunt hem niet buigen.
|
Nou zie ik een ruzie aankomen. Ik zie nu een meisje voor me die een lul probeert te buigen. :rolleyes:
*tip* buig hem niet... :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ie stijf is kun je hem ook nog buigen. :p
|
Citaat:
En zoals al eerder opgemerkt is, met aftrekken kun je in feite altijd beginnen. En of een penis hard genoeg is voor penetratie, heb je toch ook wel snel in de gaten hoor :). |
ik denk dat 90 graden de limit is bij mij :D
Maar ik bedoel het is toch ook logisch, bij sommige standjes moet het gewoon, er is geen een erectie die RECHT vooruit gaat :P hoe moet je het dan bijvoorbeeld op z'n hondjes doen. :p |
Gefeliciteerd trouwens nog :)
Leuke naam heb je ook :D Thee ownage (y) |
Citaat:
|
Dat is meestal wel al stijf voordat je begint met aftrekken. ;) Of je gaat een 60jarige rukken. :|
|
als hij hard warm en rechtop ( naar voren, in welke windrichting dan ook, afhankelijk van hoe je er tegenaankijkt ) staat, kun je er min of meer vanuitgaan dat hij stijf is.
|
Als hij echt keihard is, dan is 'ie in opperste staat van paraatheid. Écht hard dus he. Dat voel je vanzelf.
|
Citaat:
maar buigen als ie stijf is denk dat je dan de 1e maand geen sex meer hebt (athans met dezelfde) en flinke ruzie |
mán je kan hem best wel een beetje buigen.
|
Als ik mij niet vergis buigt een penis zowieso in een bepaalde hoek bij vaginale penetratie. Ik heb daar ooit eens één of ander verslag van een onderzoek daarover op tv gezien.
|
uuuuh :rolleyes: dat voel je echt wel hoor:) en beginnen met aftrekken ken ook al een beetje als ie nog niet volledig is...gewoon een beetje opgeilen en je kan helemaal aan de slag:p
|
zo gauw het groen lampje gaat branden :P :P
|
joh, zou hem eerst maar eens goed gaan zoenen, beetje opgeilen bla die bla... dan wordt ie vanzelf wel hard :) en aftrekken tja.. kun je zelfs mee beginnen als ie slaapt, komt toch wel goed...
of je vraagt het hem? en penissen buigen wel dergelijk :D |
Citaat:
|
dat merk je echt wel
|
Citaat:
|
hee maar nu n andere vraag.. wanneer stop je weer met aftrekken?.. ik bedoel als ik ben klaargekomen dan gaat mn vriend nog wel is door zegmaar.. en soms kom k dan nog n keer klaar jah of niet, maar als hij klaar is gekomen, dan stop ik meestal.. aar kun je bij n jongen als ie is klaargekomen nog wel doorgaan of is dat niet verstandig? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa dat doe ik dus ook eigelijk nooit... soms wel met n uurtje er tussen ofzo.. maar bij hem duurt t altijd veel korter dan bij mij :s
|
Ja, ik merk het.
Ik krijg altijd in de bus een lange frans, en dat voel je duidelijk. geen idee hoe het komt. :rolleyes: |
Citaat:
|
trek jezelf, voordat je de auto ingaat, ben je ook niet meer geil!!!het helpt, zpreek uit ervaring!!!
|
Citaat:
Ik ga mezelf tijdens een concert of verjaardag rukken! Bedankt voor de tip (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |