![]() |
[digipaintings] you f'n Fruitface!
Ghehe, hier paar speedpaints vandaag en gister gemaakt uit verveling van 't naar school toe leven, morgen moet ik weer :(
Paar koppen vind ze wel geinig geworden.. Gepaint met photoshop 7 en een tablet.. http://www.members.lycos.nl/vincentb...p/Appleman.jpg http://www.members.lycos.nl/vincentbisschop/Poirman.jpg http://www.members.lycos.nl/vincentb.../bananaman.jpg Op een nieuw jaar school! cheers! |
Erg vet, alleen die bovenste...Die ogen zijn een beetje vreemd.
|
vette shit hoor
|
zeer (y)
|
Dope hoor :D
Vooral die banaan is heel sterk. (Y) |
Die banaan is vet :cool:
|
kewl, en jij ook cheers he
|
Hoe stoer is die banaan :cool:
|
Geweldig, met name de vormen van de banaan en de appel zijn erg goed neergezet. Hoe snel heb je ze getekend?
|
Citaat:
|
haha tering, nu al 9 reply's, bedankt lui!
Peperkorrel, van begin tot eind de appel en peer denk ik 2 uur, die banaan 3.. je begint met een ruwe basis en die ga je steeds meer uitfleshen.. je kan bezig blijven.. zoals bij die banaan 't geval was hehe, dus nog redelijk lang bezig geweest, maar ik vind hem zo ook klaar.. de appel is nog vrij sketchy.. De basis met tinten en schaduwplekken enzo staat in 5 minuten.. daarna begin je met de highlights, dat duurt zolang je wilt :) |
hoe KOM je hierop? ik vind het echt geweldig. Die banaan is...tjah, af gewoon! Het valt onmiddelijk op dat daar het meeste werk in steekt. Ik zou ze zo willen ophangen. zwaar indrukwekkend (maar dat zijn we van je gewoon).
meer speedpaints!! |
Citaat:
Anyway, Wishmaster, keep up the good work (y) Ik zou ze echt zo op mn muur hangen als een serietje, vooral de banaan is geniaal!! *respect* |
Citaat:
|
haha bedankt :)
en mja.. ik wou een portretje painten.. en dacht ach, waarom niet eens een hoofd met fruit combineren.. zo poepte ik eerst die appel uit, vanzelfsprekend de peer.. en even later de peer :) En wie weet bouw ik een keer een sitetje waar je m'n shit kan bestellen op a3 of posterformaat... moet ik eerst iemand strikken die sites ken bouwen :| |
Citaat:
nee, echt chillen :) helemaal toppie weer |
:cool:
|
agnostic front? :D dope man, vooral de banaan ja (Y)
|
Citaat:
|
Damn dude hoe kom je erop (y)
|
ha, wauw:D heel koel, idd vooral de banaan; die uitdrukking :)
|
Erg goed gedaan, I'm under the inpush.
|
Leuk :cool: daar is ook een boek van, maar dan echt fruit waar toevallig gezichtjes in zitten (..heeft mijn neefje, hoor).
|
Citaat:
|
haha bedankt man! :)
|
haha...goed gevonden :d vooral die banaan is geweldig!
|
BRILJANT!
echt.. je zou ze moeten 3den en dan een animatie serie mee maken! :) succes guaranteed! |
die banaan is idd dope (y)
|
die banaan is zekerzz wijs!!! (y)
goee gedaan!!! |
puik
|
Citaat:
|
|
ge-wel-dig. je katten paar maanden geleden heb ik zelfs uitgeprint en in mn agenda geplakt:o
|
Citaat:
|
Ik vind die fruitgezichten erg gaaf (y) Het laatste wat je geplaatst heb vind ik echt veel minder, vind het vrij saai.
|
Leuk!
|
Omg, die banaan :eek:
*bestelt alvast* :D. |
Idd die banaan (y)
Appel vind ik t minst. En dat laatste beestje is ook cool :cool: |
ik wil meer meer meer werk van wishmaster!
|
Citaat:
|
suupervet heel tof, met een palet getekend dus. ik wil dr binnenkort ook eentje aanschaffen (wil ik al een hele tijd eigenlijk) maar ik kan er maar weinig info over vinden. weet iemand er iets meer van? prijs tussen de hoeveel en hoeveel. heb je dr ook palets bij zitten die de sweex-cams van de palets zijn enzo?
alvast bedankt ;) |
Yoo thanks lui :) waardeer 't!
Citaat:
Ga voor een Wacom tablet (palet ;) ) www.wacom.nl Heb zelf een Wacom graphire 2.. maar check die site maar gewoon.. staan ook prijzen bij trouwens.. |
Citaat:
ik kan wel bij tell sell gaan werken :cool: |
Ik vind de gezichten erg gaaf gemaakt, maar de gezichtsuitdrukkingen vind ik wat minder. De tweede vind ik best leuk, maar de fruitgezichten veel knapper gemaakt (volgens mij zat daar ook heel wat meer tijd in :o).
|
Ik vind het geweldig, echt waar...
|
Wahaha zó vet! Ik wil een aaaardbei zijn :cool:
|
@ Wishmaster en Shooting Star, bedankt :) kep een leverancier in mijn woonplaats gevonden (y)
|
MOOI!
Tja, verder niets nuttigs toe te voegen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |