![]() |
Levenslang
Levenslang
Ik voel nog amper je aanwezigheid maar hoor je spreken, in de stilte Je fluistert zachte, lieve woorden die ons beide doen ontsporen Doen ontsporen van de wegen waar we samen, zijn gaan staan De wegen die ons verder brachten ook al zijn we nooit vooruit gegaan En ik hoor je, zachtjes spreken je neemt me steeds wat verder mee In je lieve woorden, vol verlangen zit ik nu voorgoed gevangen... |
helemaal goed, niks meer aan doen
|
Ik vind de laatste zin van het gedicht véél te geforceerd overkomen. Verder vind ik het onregelmatige rijmen ook niet echt geweldig gevonden, het doet m.i. een beetje af aan de vloeiendheid van het gedicht. Tot slot doet je gedicht me niet zoveel, waarschijnlijk doordat de 'boodschap' niet aanspreekt en je bewoordingen wat ongelukkig lijken gekozen.
|
waar we samen, zijn gaan staan
En ik hoor je, zachtjes spreken Waarom heb je hier komma's staan? De zin loopt, naar mijn gevoel, gewoon door hier. Verder geen commentaar meer, gewoon heel goed! :) |
Citaat:
En ik hoor je (123) zachtjes spreken Grtjs. :s |
Ik vind hem erg mooi, niets meer aan veranderen! :)
|
De wegen die ons verder brachten
ook al zijn we nooit vooruit gegaan Dat vind ik een mooi stukje.. De rest vind ik ook mooi, op de laatste 2 regels na.. weet niet precies waarom, maar de laatste regel vind ik niet zo mooi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |