![]() |
Was er niet eens een Baldurs Gate spel voor een console uitgekomen?
Welke was dat ook alweer, en op welke console...
|
Ja op de PS2 en GBA... Ik geloof ook op de Xbox hoor! Dark Alliance heette die van de PS2 en GBA geloof ik ¬¬
|
Dus niet voor den Cube. :(
|
nope.
Maar wees niet bevreesd. Dark alliance (1 en 2) waren nogal slaapverwekkend, en hadden niets weg van de orginele baldur's gate games op de pc. |
Ach, 1 was best leuk.
Maar champions of norrath voor de ps2 is veel leuker :). |
Er is een 'Cube versie in Amerika uitgekomen, van deel 1
Zowel deel 1 als 2 zijn erg vermakelijk, ze hebben qua gameplay niks te doen met het originele spel, maar zijn uitstekende hack/slash adventures met bovendien zeer mooie graphics aanraders |
Ik heb deel 2 voor de Xbox, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet lang achter elkaar kan spelen (te saai)
|
Citaat:
|
Citaat:
hier is ie wel verkrijgbaar voor de cube... en ik heb 'm ook wel eens bij de Mediamarkt zien liggen |
Dark Alliance had wel degelijk goede recensies. Het heeft een lagere drempel dan het origineel, vanwege het aantal characters (1) en de besturing. Het verhaal was volgens mij ook wat lineair, maar dat maakte blijkbaar niets uit.
|
Naar mijn mening is het Dark Alliance deel (blijkbaar inmiddels 2 delen) verkrachting van de naam Baldur's Gate. Puur gebruik maken van naamsbekendheid, achterlijk. Marketing-technisch gezien wel begrijpelijk, though.
|
Citaat:
ik vind 't net als diablo en dungeon seige e.d. die iig bepaalde aspecten van D&D games hebben... Ik ben er ook ooit aan begonnen aan D&D door de dos versei van Bard's Tale, Eye of the Beholder en Buck Rogers Matrix Cubed (jaah :p ) en toen deden de regels e.d. er ook niet toe... alleen de items en kijken of ik 't uit kon spelen |
Is het spel wel de moeite waard?
|
Xbox, deel 1 en 2 uiteraard uitgespeeld. Begint pas echt leuk te worden in extreme mode samen met een maat!!!:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat trouwens wel grappig is, Drizzt zit d'r in! |
Citaat:
|
Ze zijn wel leuk maar halen het imho niet qua gameplay.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |