![]() |
verschil?
Wat ik me nu ineens afvraag, of jongens echt veel verschil voelen wanneer een meisje 'm in standje 69 pijpt, of gewoon.
heb 't me vriend nog niet gevraagd maar hij wil graag dat ik 'm in standje 69 pijp, maar weet niet of ie 't nu fijner vindt, of 't uiitzicht ofzo beter vindt, of omdat ie zelf dan ook wat kan doen.. ben benieuwd... |
het is het idee dat jij ook iets voelt natuurlijk, gewoon heel logisch, als je gepijpt wordt heb je zeg maar "niets te doen" dan genieten... dat klinkt stom. maar whatever, dan ben je zeg maar 2 opwindende dingen in een keer aan het doen. (y)
|
met 69 ben je met je neus op de verkeerde plek
en daarnaast wat dop dus net zei |
je tong zit op een andere plek uh ;)
|
69 is cool, moet je gewoon eens doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je tong zit dan idd aan de andere kant, maar daar hoef je op zich niet voor te 69'en. Mijn vriend vindt het vooral leuk vanwege het uitzicht. Ik vind 't niet leuk omdat hij dan alleen maar ligt te kijken terwijl ik in een ongemakkelijke houding met hem bezig ben :P
|
Volgens mij vinden bijna alle jongens 69 lekker. Ik heb iig nog nooit een jongen gehoord die het niet lekker vond
x joelle |
Citaat:
Daarvoor is 69 juist bedacht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon is beter, lekker onderuitgezakt op de bank, je vriendin op dr knietjes, mooi muziekje erbij, en ondertussen een lekker biertje in je rechterhand :cool:
Ciao R |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: de meeste jongens die ik ken ( en nee dat betekend niet dat ik met ze allemaal standje 69 gedaan heb :| ) vinden 69 wel lekkerder , |
Lekkerder niet, leuker wel :p.
|
Weinig ervaring mee ([size=0.5]dus gene recht op posten :o[/size])
|
69 is egt leuk jah:D
Het pijpen is niet beter, je bent eigenlijk beiden bezig een weg te vinden tussen 'genieten van het gebeft/pijpt worden' en ondertussen ookd e 'ander te pijpen/beffen'.. Tis een beetje lastig om je dus helemaal op een van de 2 te concentreren.. Maar juist die combi maakt het leuk.. nu heb je(in mijn geval) ook wat leuks te doen als je gepijpt wor.. en als ik normaal bijvoorbeeld ff vraag of ze rustiger aanw il doen(omdat ikb ijna komt oid), dan ga ik nu gwoon als een gek beffen waardoor zij zich helemaal niej meer op het pijpen kan concentreren.. het effect is hetzelfde, maar de manier waarop is veel leuker:D Het pijpen is dus niet lekkerder, maar juist de combi van en het samen tog op mekaars intiemste plekje zitten maakt het zo leuk en lekker:D |
nee maakt niets uit, het is het idee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |