Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Planetarion (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=93756)

ZeroLogic 16-05-2002 16:47

Planetarion

Wie speelt hier eigenlijk Planetarion? en wie gaat allemaal meedoen aan de aankomende ronde?

Laterz Zero

barkrukkie 16-05-2002 19:08

Als 't (weer) gratis is wel...

psygnosos 21-05-2002 19:30

Ligt er aan of t weer gratis gaat worden, maar dan nog steeds..... Een beetje achterhaalt nu

Da King 21-05-2002 20:34

ja, tuurlijk doe ik weer mee. ik wordt deze ronde MoC van een NewX gal

Naz 21-05-2002 21:03

k dee vorige ronde mee, maar deez ronde niet, btje zonde kga op vakantie

PV 22-05-2002 17:28

Ik heb t wel gespeeld... eind ronde 2 en ronde 3... vanaf ronde 4 was t met betalen toch :confused: toen ben k gekapt :o

Da King 22-05-2002 18:52

Citaat:

PV schreef:
Ik heb t wel gespeeld... eind ronde 2 en ronde 3... vanaf ronde 4 was t met betalen toch :confused: toen ben k gekapt :o
vanaf ronde 5, maar er zijn elke ronde nog gratis accounts geweest, en deze ronde zijn het er naar het schijnt heel wat meer dan vorige ronde.

voor de freebies is het ook makkelijker om te spelen, want de freebie galaxies bestaan uit 25 spelers terwijl de private galaxies (waar voor betaald moet worden), maar uit 15 man bestaan

Henri 22-05-2002 19:28

Moeten jullie me toch eens vertellen wat er zo leuk aan is...

Je kunt oorlogsdingen kopen en dan vloten maken of zo en dan elkaar aanvallen... maar wat is er leuk aan de strijd tussen wat getallen?

[Zie dit niet als een aanval, maar ik heb nog nooit de leukigheid van het spel gesnapt :)]

Da King 23-05-2002 11:18

Citaat:

henri schreef:
Moeten jullie me toch eens vertellen wat er zo leuk aan is...

Je kunt oorlogsdingen kopen en dan vloten maken of zo en dan elkaar aanvallen... maar wat is er leuk aan de strijd tussen wat getallen?

[Zie dit niet als een aanval, maar ik heb nog nooit de leukigheid van het spel gesnapt :)]

de leukigheid is nou net NIET het spel, dat is alles eromheen, de alliances, de mensen in je galaxy, de mensen waar je het spel mee speelt. Het opnaaien van je tegenstanders, fury en legion bashen en nog veel meer van die dingen. Als je daar niet aan mee doet dan is er inderdaad niet echt veel aan nee :D

Naz 23-05-2002 11:38

en daarbij toevoegen, de spanning die je hebt, en dat je iets opbouwt, k zat soms wel te stressen omdat de galaxy werd aangevallen, je moet het gewoon spelen om het te begrijpen :)

PV 24-05-2002 01:37

Citaat:

Da King schreef:
vanaf ronde 5, maar er zijn elke ronde nog gratis accounts geweest, en deze ronde zijn het er naar het schijnt heel wat meer dan vorige ronde.

voor de freebies is het ook makkelijker om te spelen, want de freebie galaxies bestaan uit 25 spelers terwijl de private galaxies (waar voor betaald moet worden), maar uit 15 man bestaan

ze verneuken het spel gewoon op die manier.. eerst zeggen van 'het zal nooit pay to play worden' en het dan toch lekker doen..

Da King 24-05-2002 10:24

Citaat:

PV schreef:

ze verneuken het spel gewoon op die manier.. eerst zeggen van 'het zal nooit pay to play worden' en het dan toch lekker doen..

jah, daar heb je gelijk in... de crew is nou niet echt dat je zegt vriendelijk... de rondes worden ook elke keer duurder, maar het gaat nu de goeie kant op, ze hebben nou zelfs zich een keer aan een deadline gehouden!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.