Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Machtsgevoel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=937560)

Thee Muts 25-08-2004 22:02

Machtsgevoel

Ik merk zelf steeds meer dat ik enorm kick op het hebben van macht tijdens de seks en het hele spel dat daar omheen zit. Het gevoel van macht windt mij op, en doet mij me extra verleidelijk voelen.

Dat machtsgevoel kan bij mij al in hele kleine dingen zitten. Bijvoorbeeld dat ik hem met een subtiele blik, een paar woordjes, een streling of alleen al de aanblik van mij kan doen verlangen naar mij. Het simpele besef dat ik hem uit kan dagen en kan verleiden tot een sekssessie. Het idee dat ik hem een beetje kan pesten en uiteindelijk helemaal gek kan maken. Dat hij zich als een gewillig slachtoffer aan mij overgeeft, en dat ik met hem kan doen wat ik wil. Zeker op het moment dat ik bovenop hem zit, en ik kan bepalen of, wanneer en hoe diep hij in mij komt. Ja, ik vind het geweldig om macht en controle over hem te hebben :evil:.

Nu vraag ik me af voor wie dat machtsgevoel nog meer meespeelt tijdens de seks en het hele spel van verleiden. Hoe belangrijk is dat voor jou, hoe sterk is dat bij jou aanwezig en hoe uit zich dat? Op welke momenten voel jij je machtig en hoe maak je daar gebruik van?

Mrij 25-08-2004 22:37

Ben ik het mee eens.. heerlijk is dat.. hahaha

konflict 26-08-2004 00:19

:|

Fade of Light 26-08-2004 03:25

Ik voel in dit topic de opkomst van een stel nieuwe potentiele Hitlertjes....

hoewel, tot nu toe slechts 2 vrouwen :p

spawn again 26-08-2004 03:40

Citaat:

Fade of Light schreef op 26-08-2004 @ 04:25 :
Ik voel in dit topic de opkomst van een stel nieuwe potentiele Hitlertjes....

hoewel, tot nu toe slechts 2 vrouwen :p

Wat zeikje nou. Dominante vrouwen rulen.

Louis Armstrong 26-08-2004 08:03

Citaat:

spawn again schreef op 26-08-2004 @ 04:40 :
jep, eens :cool:

Cryptic Winterstorm 26-08-2004 09:12

Denk dat het altijd wel zo is dat een iemand de "macht" wil hebben. Maar wie dat bij ons is zou ik zo 1-2-3 niet kunnen zeggen. Naar mijn idee doe ik altijd het voorspel en al het werk en geef ik aan hoe en wat, maar aan de andere kant is het mijn vriendin die het moet toelaten of juist niet. ;)

Dop_16 26-08-2004 11:18

Citaat:

Wat zeik je nou. Dominante vrouwen rulen.
(y)

Samaris 26-08-2004 11:23

Citaat:

Cryptic Winterstorm schreef op 26-08-2004 @ 10:12 :
Denk dat het altijd wel zo is dat een iemand de "macht" wil hebben. Maar wie dat bij ons is zou ik zo 1-2-3 niet kunnen zetten. Naar mijn idee doe ik altijd het voorspel en al het werk en geef ik aan hoe en wat, maar aan de andere kant is het mijn vriendin die het moet toelaten of juist niet. ;)

Ja...Same here.

Soullar 26-08-2004 11:26

Citaat:

Mijne idd :cool:

Fade of Light 26-08-2004 13:03

Citaat:

Jawohl mein fuhrer :rolleyes:

(Je hoort mij ook zeker niet klagen hoor :p)

SRV 26-08-2004 13:16

Citaat:

Dominante vrouwen rulen.

_mar 26-08-2004 18:05

Hehe, lang leve de ge-emancipeerde vrouw :evil:

en hurray voor de mannen die het toelaten :D

Nona 26-08-2004 19:47

Ik wil net zo veel macht hebben dat ik voor mezelf genoeg controle over de situatie heb. Maar dat is meer controle over mezelf, controle over hem hoef ik niet.

Raven 26-08-2004 21:33

Citaat:

Thee Muts schreef op 25-08-2004 @ 23:02 :
Ik merk zelf steeds meer dat ik enorm kick op het hebben van macht tijdens de seks en het hele spel dat daar omheen zit. Het gevoel van macht windt mij op, en doet mij me extra verleidelijk voelen.

Dat machtsgevoel kan bij mij al in hele kleine dingen zitten. Bijvoorbeeld dat ik hem met een subtiele blik, een paar woordjes, een streling of alleen al de aanblik van mij kan doen verlangen naar mij. Het simpele besef dat ik hem uit kan dagen en kan verleiden tot een sekssessie. Het idee dat ik hem een beetje kan pesten en uiteindelijk helemaal gek kan maken. Dat hij zich als een gewillig slachtoffer aan mij overgeeft, en dat ik met hem kan doen wat ik wil. Zeker op het moment dat ik bovenop hem zit, en ik kan bepalen of, wanneer en hoe diep hij in mij komt. Ja, ik vind het geweldig om macht en controle over hem te hebben :evil:.

Nu vraag ik me af voor wie dat machtsgevoel nog meer meespeelt tijdens de seks en het hele spel van verleiden. Hoe belangrijk is dat voor jou, hoe sterk is dat bij jou aanwezig en hoe uit zich dat? Op welke momenten voel jij je machtig en hoe maak je daar gebruik van?

hmmja ik geniet er ook van om macht over iemand te hebben en ook van het feit dat iemand me zo vertrouwt dat ik zelfs ietsje verder kan gaan met die machtspelletjes ;)

't gevoel herken ik zeer zeker iig

spawn again 26-08-2004 23:50

Citaat:

Fade of Light schreef op 26-08-2004 @ 14:03 :
Jawohl mein fuhrer :rolleyes:

(Je hoort mij ook zeker niet klagen hoor :p)

http://members.home.nl/spawnagain/smilies/hitler.gif (y)

Paranoide 27-08-2004 00:00

Constant de macht hebben is saai. Constant onderdanig doen ook.

Het leukst is om 't af te wisselen. Om de macht te vechten. Niks leukers dan een joch dat weerstand biedt en je niet constant laat regeren, maar zich wel weer weer van de troon laat schoppen. ;)

Sarah 27-08-2004 12:11

Citaat:

Paranoide schreef op 27-08-2004 @ 01:00 :
Constant de macht hebben is saai. Constant onderdanig doen ook.

Het leukst is om 't af te wisselen. Om de macht te vechten. Niks leukers dan een joch dat weerstand biedt en je niet constant laat regeren, maar zich wel weer weer van de troon laat schoppen. ;)

Ja (y)

Carrera 27-08-2004 12:47

Citaat:

Paranoide schreef op 27-08-2004 @ 01:00 :
CNiks leukers dan een joch dat weerstand biedt en je niet constant laat regeren, maar zich wel weer weer van de troon laat schoppen. ;)
Plagen en om macht vechten rulezzzzzzzzzzz ....
maar je overgeven kan ook heel plezierig zijn :D

Afwisseling dus ;) maar je gaat mij niet horen zeggen dat ik niet van macht hou :evil:

Kabouter 29-08-2004 12:01

Jaaa! Ik hou daar ook van, precies zoals jij t zegt!

Lang niet gesproken trouwens, alles goed?

juno 29-08-2004 12:20

Het besef dat je met alleen maar je eigen aanwezigheid een man helemaal gek kunt maken, rrrrr...ik vond dat toen ik net met sex begon eigenlijk nog een grotere kick dan de sex zelf.

Ik heb het nog steeds wel, maar het is wat genuanceerder geworden, er speelt meer mee. Vooral als ik hem afzuig of afrij, en hij onder me ligt te kronkelen en te spartelen en te genieten. Oh, die kreuntjes, die piepjes! Verrukkelijk! Maar dat is niet zozeer omdat ik dan macht over hem heb, maar omdat ik blijkbaar in staat ben om hem zo helemaal uit zijn dak te laten gaan. Ego-boost! Maar ik doe het gewoon verschrikkelijk graag voor hem. Ik kan ontzettend genieten van zijn genot, van de fysieke en emotionele chemie die op dat moment tussen ons aan het werk is, en van het feit dat ik degene ben die hem dat op dat moment geeft. Maar ik zal mezelf niet wegcijferen. Ik ga geen dingen doen die ik zelf niet zo prettig vind, ik moet er ook van kunnen genieten. Anders ben ik eigenlijk aan het werken, en dan kan ik net zo goed "het leven" ingaan.

Omgekeerd heeft hij precies hetzelfde. Ik geef mezelf op mijn beurt dan ook graag helemaal aan hem over, juist omdat ik weet dat hij dat supersexy vindt. Maar hij zal geen dingen doen die hij pertinent niet wil, omdat ik die nou eenmaal zo leuk of spannend vind. Tja, eerlijk is eerlijk.

Ik heb toch het liefst dat, over het geheel genomen, de balance of power in evenwicht is.

Vlinderr 29-08-2004 17:35

Tis indd erg lekker ja, tlijkt mij juist super geil om de onderdanige rol te spelen, maar heb t daar met mn ex nooit over durven hebben

Liefs

Luna 01-09-2004 19:47

uhu, leuk! (y)

waves 01-09-2004 20:53

t is idd een kick als ik hem helemaal gek van verlangen naar mij kan maken en um dan een beetje te plagen, maar aan de andere kant kan hij mij ongeveer net zo gek maken.

beetje afwisseling is wel leuk

Thijsjuh-ijsjuh 01-09-2004 22:32

Dat is zekers leuk, maar wel 'n btje afwisseling..
Soms vin'k het leuk om zelf alle 'macht' te hebben, haar uitdagen, haar gek maken, haar pesten(bijna laten komen, dan stoppen :evil: ).. haar flink doggystyle nemen(tog btje vanuitgaan da dat voor 'n man het machtigst is:P

Maar een meisje(vrouw) die alle macht neemt is ook tof, het heeft wel wat om zoals je zei iemand te hebben die op je zit, en dan gaat zij je pesten met je platneuken, en dan net stoppen oid, of je neit in haar laten komen met je ding en zulk shit, rete-irritant, maar oh zo leuk:P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.