![]() |
Hoe voel je je =[[NU]]=??
ikke voel me best goed mis alleen me moppie, en jullie?
|
voel me eigenlijk wel goed, ben namelijk weer verliefd, en het heeft heel lang geduurd voor dat ik dat weer geworden ben. het gaat nog niet geweldig, maar het echt wel beter nu. en ik geloof dat mn medicijnen nu ook een beetje beginnen te werken.
dus......voel me eigenlijk wel goed ( en nu hopen dat dat even zo blijft!!!!!) |
Citaat:
|
beswel heel goed eigenlijk. maar hier is toch al een topic over of zie ik dat verkeerd? nouwja, boeiend.
|
Ik hoop dak me de rest van me leven zo mag voelen als nu!!!
|
Vaag.
Mooi weer buiten, heb een uurtje gewandeld. Ik weet niet, was wel fijn. Voor de rest verveel ik me een beetje, morgen toch eens uitgaan .. weet alleen niet waarheen :/ |
ik voel me grijs, leeg, saai, lelijk, zwaar klote en vrij hongerig
genoeg? :D |
(y)
|
toppie :D
mischien omdat ik verliefd ben en het denk ik wederzijds is :) |
op DIT moment (zie tijd van post :p) redelijk maar toen ik dit forum in ging werdt het al iets minder
|
:mad:
zeer boos! hoelang kan ik me inhouden...... |
ik voel me zwaar beroerd...
Verder maak ik me erg kwaad om de domme mensen in NL en ik maak me enigsinds druk over de politiek... |
Eigenlijk vrij neutraal, ik ben net uit bed dus ik heb me nog niet echt een duidelijk beeld kunnen vormen van wat er om me heen en in mij gebeurt :D
Overigens ben ik al wél in een soort algemeen depressieve stemming, maar dat komt gewoon door de verkiezingsuitslag van eergisteren, en de wetenschap dat ik met een hele hoop domme mensen in NL. woon. |
Moe, want ik heb vannacht niet geslapen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de meeste mensen die op LPF gestemd hebben nou ook niet bepaald verantwoorde kiezers, maar wat voor een directe invloed heeft het nou op mijn eigen leven? Daarbij komt dat er niet zoveel verloren is, aangezien de CDA toch genoeg invloed heeft op het zooitje. Denk niet dat er veel veranderen gaat hoor.. |
Ik voel me niet zo OK. Ik ben poepzenuwachtig voor het eindexamen, zit de hele dag te shaken en ja, ik heb het recht om te shaken want ik heb echt een vette kans om te zakken. Maar dan ook ECHT een kans om te zakken, dus niet zo van: als ik geen 3,2 voor Nederlands haal... Neeeee ik moet 6-en en een 6.5 halen. *ZUCHT* Verder heb ik al weken een dipje en daarom ga ik zodirect naar de dokter om mijn hart te luchten.
Na de examenuitslag is hopelijk alles beter! xxxjes Hermione |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best ok, examenstressie en ook wel down met momenten als ik denk dat ik een hele vakantie moet leren
|
Het is mooi en warm weer, ik heb geen lessen meer, ik ben goed uitgeslapen, gisteren heb ik me goed geamuseerd,
alles dus om me goed te voelen... (maar volgende week heb ik examens en de stress begint te komen pff) |
Ik voel me vet verrot, want de liefste jongen van deze aardkloot heeft het net een half uur geleden uitgemaakt en ik denk dak dood ga. WE HADDEN MEER DAN 8 MAANDEN JOH!
:( :( :( :( :( :( |
Ik voel me perfect wat wil je het is bijna vakantie:D, het is weekend en pinksteren. Top toch! Nu alleen nog wel ff school maar dat komt wel goed. Het leven is leuk!
|
Je timing is echt geweldig.. ik voel me kut vandaag. Ik heb migraine, mn vriend maakte het gisteravond uit, ik verneuk mn school en mn ouders gooien borden naar elkaars kop.
Verder gaat het overigens prima. |
Ik voel me goed ;) Lekker weekend, leuke dag gehad, beetje internetten en zo... :)
|
tja... gaat nu wel weer wat beter :)
weekend komt eraan, ga un beetje feestje vieren, boel vrienden komen en ummmmm tja, kweetniet, tis weer wat afgekoeld gelukkig:) . khou niet meer zow van de zon... ja een avondzonnetje, daar hou ik nou wel van... heeeeerlijk. maar tmoet niezow warm zijn enzow, iedereen is veel te blij:D :p |
Mwah... Het gaat nou wel goed ja.
|
leeg maar zwaar
|
klote.. ben om 6 uur opgestaan om mensjes naar de bus te leiden voor pinkpop... toen ik dat gedaan had ben ik weer terug naar huis gelopen. het regent buiten, het is weer slecht weer.. mijn stemming is ook weer omgeslagen. ik zou zo graag meegaan naar pinkpop, voel me nu al schuldig dat ik toch geen kaartje heb gekocht in de tijd dat het nog kon. ik ga zo weer slapen en hoop dat ik daarna dingen wat minder sober in ga zien.
|
:( niet goed
|
(n)
|
ik voel me saai, leeg enzo :(
|
zwaar klote..maar niet voor lang meer :(
|
Citaat:
|
ik voel me opzich wel redelijk.
De littekens van de fles die vorige week een gek op mijn hoofd kapot sloeg worden minder. Ik heb daardoor het idee dat ik er wel redelijk goed uitzie nu. Ik voel me wel een beetje klote over eergisteren..... toen had ik een treinstel ondergekotst (teveel gedronken), helaas heeft de condukteur mijn oude ov kaart ingenomen waardoor hij mijn naam weet, hij zei dat ie mij de schade zou laten vergoeden en probeerde me bang te maken. Ging bellen ofdat de politie kon komen, ik kon nog net lopen en ben maar gegaan, helaas wel mijn kaart vergeten terug te vragen, (ik kon niet meer praten omdat ik echt knakenzat was) . Hopen dat geen vage bon ofzo thuis krijg. Hoeveel zou het kosten om een treinstel schoon te maken? |
Citaat:
|
NU:
Hoofdpijn, te erg om te kunnen slapen, niet erg genoeg om niet te kunnen forummen. Ik kijk uit naar dinsdag -> afspraak op ziekenhuis om scan te maken, kijken wát ik heb. Verder best vrolijk eigenlijk... beetje eenzaam, maar vrolijk :) |
Ben ziek....... nie goed...... Maar verder wel happy!:D
|
heel dubbel
de ene kant heel erg blij en verbaasd de andere kant kwaad op mij zelf dat ik mijn counselor iets niet heb verteld wat ik wel wou doen en wat ook wel moest |
nu??????? Ik feel een beetje goed, niet helemaal. Mooi weer ja, gegeten ja, studeert? Nee, ik feel erg moe nu.
|
klote...Ik voel me vreselijk eenzaam, heb met een aantal dingen weer problemen en ik moet nog ontzettend veel doen voor school..
|
beetje gaar.. moe.. mja toch niet echt goed :(
|
Ik voel me rustig. Als een kalm stroompje.
|
k ben overwerkt... k voel me dus druk en kan niet tot rust komen...
maar ondanks dat heb k sinds gister weer een vriend waar k heel gelukkig mee ben :) |
Citaat:
|
Ik voel me rustig nu, omdat ik het gevoel heb dat ik de hele wereld aankan.
verder heb ik koppijn van die psychologische verhalen, maar ik heb het erover. En ik zit te peinzen of ik mijn verhaal zou vertellen wat ik toch wel kwijtwil nu...:S Liefs |
Citaat:
|
leeg en misselijk, k verveel me, mis heel veel mensjes en sago omdat me tekening niet wil lukken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |