Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Na jou homo geworden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=9377)

apart persoontje 28-01-2002 14:27

Na jou homo geworden?

Heb je ooit een vriend of vriendin gehad die na de relatie met jouw inzag dat ie op het andere geslacht viel?
Ik bedoel dan nie door jou hoor, maar gewoon dat jij toevallig de eer had om zijn laatste vriend/in van het andere geslacht te zijn.....

Misschien een beetje harde topicnaam, mar kan hem nie meer veranderen....

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (28-01-2002).]

Aurora 28-01-2002 14:29

http://forum.scholieren.com/biggrin.gif Dat lijkt me nou niet zo leuk http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

apart persoontje 28-01-2002 14:34

Nee mij dus ook echt nie!
Maar je hoort da toch best wel vaak, gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad....
Maar ik denk da ik mezelf zou afvragen of het aan mij zou liggen..... Wat natuurlijk onzin is, lijkt me dan?

Aurora 28-01-2002 14:38

Ja dat gevoel zou ik ook hebben denk ik. Maar dat is meer iets dat langer speelt lijkt me...ik ben benieuwd of hier mensen zijn die dit hebben meegemaakt eigenlijk.

*blue angel* 28-01-2002 15:51

een ex van mij, met name m'n eerste vriendje, blijkt achteraf op jongens te vallen. na mij heeft hij nog wel meiskes gehad ook hoor, daar niet van. alléé, hij zegt eigenlijk dat hij bi is, maar de voorbije tien lieven waren boyfriends, of 't zal nie veel schelen... http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

*blue*

Droppie-temp 28-01-2002 17:10

Je WORD geen homo, je bent het of je bent het niet! Dat betekent dat als jij met iemand was die later een relatie heeft gekregen met iemand van hetzelfde geslacht dat hij of ook al homo was tijdens jullie relatie of gewoon bi is!

Ja heb het wel eens gehad.....erg RAAR! Ze bleek bi te zijn.....

apart persoontje 28-01-2002 18:03

Citaat:

Droppie schreef:
Je WORD geen homo, je bent het of je bent het niet! Dat betekent dat als jij met iemand was die later een relatie heeft gekregen met iemand van hetzelfde geslacht dat hij of ook al homo was tijdens jullie relatie of gewoon bi is!

Ja heb het wel eens gehad.....erg RAAR! Ze bleek bi te zijn.....

Ja da is logisch! Lata ik het dan anders formuleren ; dat het persoon er zelf achter kwam dat ie homo was?

Popje_temp 28-01-2002 18:14

Zou het voor mezelf niet leuk vinden maar als die ander daar zijn geluk vindt en ik van diegene echt hou, kan ik toch niet anders dan blij voor hem zijn....en hopen dat daar echt zijn geluk is...

vakje27 31-01-2002 13:16

Zou op zich niet leuk zijn, maar als diegene er op dat moment achter komt, heeft een relatie met hem/haar toch geen zin!

Bovendien is het voor diegene zelf WEL prettig dat hij dan zijn voorkeur weet.

Je kan dan ook niet zeggen dat het aan jezelf ligt, want waarschijnlijk waren de twijfels daarover er al langer, zoiets overkomt je denk ik nmet van de ene dag op de andere!

miro 31-01-2002 14:26

Kzou het op zich wel erg vinden, niet het feit dat ie homo is. Maar het feit dat ie misschien dan wel helemaal niet zo gek op je is geweest of niet zoveel van je gehouden heeft, kbedoel, als je dan homo bent kun je toch niet zo gek worden op een meisje? ja dat zou ik wel heel vervelend vinden.

Modelmaker 23-05-2003 11:57

Vaak zijn mensen die na een relatie beginnen te twijfelen over hun geaardheid bi. Het is bijna niet mogelijk om homo te zijn en een "goede" relatie te hebben met een vrouw. Dit komt omdat je je gewoonweg op de liefde-manier niet aangetrokken voelt tot haar. Een hechte vriendschap is echter wel mogelijk.

Ik ken wel een jongen die zelf Bi is en dat niet durft te vertellen aan zijn ex (vriendin) en dat vind ik wel logisch. Echter merkte hij zelf dat het gewoon niet juist aanvoelde dus daardoor heeft het maar 2 weken stand gehouden. Misschien is dat wel beter ook.

Ik ben zelf homo en op het liefdes vlak . . . eh . . . zijn . . . eh . . .

Vrouwen voor mij gelijk aan bomen.

Dit is niet negatief tegenover vrouwen bedoeld, sterker nog, ik kan heel goed met vrouwen praten en ik weet ook vrij snel wat ik aan ze heb. Echter op seksueel gebied doen ze me echt niets. Totaal niets.

René

Qimm 23-05-2003 12:03

Ik ken wel iemand die spontaan christelijk is geworden na een relatie met een vriendin van mij XD Ik weet niet wat erger is :P

Hukkie 23-05-2003 12:12

Haha, mij is dat al twee keer overkomen. Kan er wel om lachen :D

Modelmaker 23-05-2003 12:17

Ik draai voor mijzelf de stelling even om.

Stel dat een jongen mij leuk vind en later toch op vrouwen valt . . .

Ik kan daar niet zo mee zitten, dit vooral om het punt dat je dan gewoon totaal geen concurrentie kan bieden. Als hij op een andere jongen verliefd werd heb ik toch nog altijd het gevoel dat ik daar had kunnen staan en met wat meer inzet ook op die plek zou staan, terwijl het gewoon onzin is.

Ik heb er meestal sneller vrede mee . . .

René

Freyja 23-05-2003 12:28

Citaat:

Qimm schreef op 23-05-2003 @ 13:03:
Ik ken wel iemand die spontaan christelijk is geworden na een relatie met een vriendin van mij XD Ik weet niet wat erger is :P
*grijns* Dat wou ik dus zeggen - na mij uber-christelijk geworden, telt dat ook?

Sithan 23-05-2003 13:25

Citaat:

Modelmaker schreef op 23-05-2003 @ 13:17:
Ik draai voor mijzelf de stelling even om.

Stel dat een jongen mij leuk vind en later toch op vrouwen valt . . .

Ik kan daar niet zo mee zitten, dit vooral om het punt dat je dan gewoon totaal geen concurrentie kan bieden. Als hij op een andere jongen verliefd werd heb ik toch nog altijd het gevoel dat ik daar had kunnen staan en met wat meer inzet ook op die plek zou staan, terwijl het gewoon onzin is.

Ik heb er meestal sneller vrede mee . . .

René

Ja daar ben ik het wel mee eens, ik zou er meer moeite mee hebben als mn ex-vriendin een nieuwe vriend krijgt dan een nieuwe vriendin, omdat op de een of andere manier ik dan het gevoel zou krijgen dat ze toch niet hetzelfde kunnen hebben als wat we hadden, terwijl dat met een vriend wel zou kunnen.

Kleine Tulp 23-05-2003 14:35

ik heb n vriendin die een ex heeft die na haar homo is geworden.. zijzelf had e rniet zo'n moeite mee, maar haar omgeving plaagt haar er nu nogsteeds mee. dat vind ik wel errug gemeen..

nare man 23-05-2003 15:41

Ehm...bij mijn weten is geen van de meisjes waar ik iets mee heb gehad na mij pot geworden.

Loezzel 23-05-2003 15:43

Nee, en verwacht ook niet van de jongens met wie ik iets gehad hebben dat die homo zullen worden :)

Knutselsmurfie 23-05-2003 18:21

Gelukkig niet..
Ik zou dat niet zo heel erg gaaf vinden geloof ik :)

)Vampje( 23-05-2003 19:00

Yup. Toen ik 14 was had ik een vriendje die er iets later achterkwam dat 'ie homo was.

Laïs 23-05-2003 19:54

Citaat:

bloem schreef op 28-01-2002 @ 15:29:
[afbeelding] Dat lijkt me nou niet zo leuk [afbeelding]

king112 23-05-2003 23:04

Toen ik een jaar of 13 was zat er een meisje achter me aan die later pot is geworden!
(WAS IK ZO VROUWELIJK DAN!)

nare man 23-05-2003 23:45

Citaat:

king112 schreef op 24-05-2003 @ 00:04:
Toen ik een jaar of 13 was zat er een meisje achter me aan die later pot is geworden!
(WAS IK ZO VROUWELIJK DAN!)

Je zegt zelf al 'later', dat impliceert dus dat ze nog wel op mannen viel toen ze achter jou aanzat.

Blenderhead 24-05-2003 05:26

Citaat:

nare man schreef op 23-05-2003 @ 16:41:
Ehm...bij mijn weten is geen van de meisjes waar ik iets mee heb gehad na mij pot geworden.
jups..

PardonMe 24-05-2003 15:59

Ik heb dat nooit mee gemaakt en ik denk dat ik het in het begin ook wel een vreemd idee zal vinden, maarja. Je moet er toch een keer achterkomen dat je niet op het andere geslacht valt maar op je eigen geslacht.. Tja kan hij dan verder ook niks aan doen.

l00k At Me 24-05-2003 20:34

Ik hoop het maar niet.

kastdeur 24-05-2003 20:43

Citaat:

apart persoontje schreef op 28-01-2002 @ 15:27:
Heb je ooit een vriend of vriendin gehad die na de relatie met jouw inzag dat ie op het andere geslacht viel?
Ik bedoel dan nie door jou hoor, maar gewoon dat jij toevallig de eer had om zijn laatste vriend/in van het andere geslacht te zijn.....

Misschien een beetje harde topicnaam, mar kan hem nie meer veranderen....

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (28-01-2002).]

nee, maar wel alto :confused:

McMotion 27-05-2003 01:01

Citaat:

ikheetfroukje schreef op 24-05-2003 @ 21:43:
nee, maar wel alto :confused:
ieeeuww! :eek::D

Screaming Slave 27-05-2003 01:34

waarom zou je niet van seksuele geaardheid kunnen veranderen?
(dit wordt ergens in dit topic beweerd)

WishfulDreaming 27-05-2003 07:45

Ik had een ooit in een ver verleden wat met een jongen.. en iedereeen (zelfs leraren van zn school) vragen zich af wanneer hij er nou eens voor uitkomt dat hij homo is.

WishfulDreaming 27-05-2003 07:47

Citaat:

Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 02:34:

Idd kan best, een nichtje van me had eerst een relatie met een man en twee maanden nadat het uit was had ze al met een andere vrouw..

maar ik denk dat ze bedoelen dat je het nog niet doorhebt dat je eigenlijk toch liever het andere geslacht wil, en er later pas achterkomt.

Freyja 27-05-2003 10:15

Citaat:

Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 02:34:

Omdat je niet homosexueel wordt, je bent het. Als je al eerst een vriendin had en later toch maar een vriend, ben je óf bi, óf je durfde/wilde er eerst niet voor uit komen dat je homo was/had het zelf nog niet helemaal door - je denkt het niet altijd meteen van jezelf.

G.T.C. 27-05-2003 12:22

Citaat:

Morgan schreef op 27-05-2003 @ 11:15:
Omdat je niet homosexueel wordt, je bent het. Als je al eerst een vriendin had en later toch maar een vriend, ben je óf bi, óf je durfde/wilde er eerst niet voor uit komen dat je homo was/had het zelf nog niet helemaal door - je denkt het niet altijd meteen van jezelf.
Fucking Amal lijkt me wel een goed voorbeeld daar van....

Koffie_kus 28-05-2003 14:04

Citaat:

G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:22:

geweldige film (y)

Mo6 28-05-2003 21:01

Citaat:

Modelmaker schreef op 23-05-2003 @ 12:57:
Vrouwen voor mij gelijk aan bomen.

Dit is niet negatief tegenover vrouwen bedoeld, sterker nog, ik kan heel goed met vrouwen praten

Conclusie, je praat met ook met bomen :)

liefkindje 29-05-2003 08:34

Nee heb ik nog niet meegemaakt, Lijkt me ook best wel erg! Ik denk dat je je dan gaat afvragen of hij wel echt gek op je is geweest..

Tammie Frotje 29-05-2003 09:59

Mijn eerste vriendje is nu homo (eerste vriendje van de basisschool bedoel ik)...en hij werd het niet nadat het uit ging tussen ons, maar had daartussen nog wat andere meiden, mja ik hoorde het opeens van allerlei mensen..en dan gaat het wel ff zo van ''Daar heb jij toch ook iets mee gehad?'' zei ik heel gewoon ''ja'' ...''Vind je dat niet raar?'' / ''Nee, als hij dat graag wil moet hij dat doen, k heb inprincipe op dat gebied nix meer met hem te maken''

We zijn nogsteeds gewoon vrienden.

ReSpEcT MeNsEn!!!

Blenderhead 29-05-2003 12:34

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:22:
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:

Schoen schreef op 28-05-2003 @ 15:04:
geweldige film (y)

(y)

Punkygirl 29-05-2003 16:46

mwa lijkt me niet zo heel erg leuk..
eeerder een belediging.. dat jij zo slecht was dat hij het maar bij het anfdere geslacht probeerd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.