![]() |
Na jou homo geworden?
Heb je ooit een vriend of vriendin gehad die na de relatie met jouw inzag dat ie op het andere geslacht viel?
Ik bedoel dan nie door jou hoor, maar gewoon dat jij toevallig de eer had om zijn laatste vriend/in van het andere geslacht te zijn..... Misschien een beetje harde topicnaam, mar kan hem nie meer veranderen.... [Dit bericht is aangepast door apart persoontje (28-01-2002).] |
http://forum.scholieren.com/biggrin.gif Dat lijkt me nou niet zo leuk http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Nee mij dus ook echt nie!
Maar je hoort da toch best wel vaak, gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad.... Maar ik denk da ik mezelf zou afvragen of het aan mij zou liggen..... Wat natuurlijk onzin is, lijkt me dan? |
Ja dat gevoel zou ik ook hebben denk ik. Maar dat is meer iets dat langer speelt lijkt me...ik ben benieuwd of hier mensen zijn die dit hebben meegemaakt eigenlijk.
|
een ex van mij, met name m'n eerste vriendje, blijkt achteraf op jongens te vallen. na mij heeft hij nog wel meiskes gehad ook hoor, daar niet van. alléé, hij zegt eigenlijk dat hij bi is, maar de voorbije tien lieven waren boyfriends, of 't zal nie veel schelen... http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
*blue* |
Je WORD geen homo, je bent het of je bent het niet! Dat betekent dat als jij met iemand was die later een relatie heeft gekregen met iemand van hetzelfde geslacht dat hij of ook al homo was tijdens jullie relatie of gewoon bi is!
Ja heb het wel eens gehad.....erg RAAR! Ze bleek bi te zijn..... |
Citaat:
|
Zou het voor mezelf niet leuk vinden maar als die ander daar zijn geluk vindt en ik van diegene echt hou, kan ik toch niet anders dan blij voor hem zijn....en hopen dat daar echt zijn geluk is...
|
Zou op zich niet leuk zijn, maar als diegene er op dat moment achter komt, heeft een relatie met hem/haar toch geen zin!
Bovendien is het voor diegene zelf WEL prettig dat hij dan zijn voorkeur weet. Je kan dan ook niet zeggen dat het aan jezelf ligt, want waarschijnlijk waren de twijfels daarover er al langer, zoiets overkomt je denk ik nmet van de ene dag op de andere! |
Kzou het op zich wel erg vinden, niet het feit dat ie homo is. Maar het feit dat ie misschien dan wel helemaal niet zo gek op je is geweest of niet zoveel van je gehouden heeft, kbedoel, als je dan homo bent kun je toch niet zo gek worden op een meisje? ja dat zou ik wel heel vervelend vinden.
|
Vaak zijn mensen die na een relatie beginnen te twijfelen over hun geaardheid bi. Het is bijna niet mogelijk om homo te zijn en een "goede" relatie te hebben met een vrouw. Dit komt omdat je je gewoonweg op de liefde-manier niet aangetrokken voelt tot haar. Een hechte vriendschap is echter wel mogelijk.
Ik ken wel een jongen die zelf Bi is en dat niet durft te vertellen aan zijn ex (vriendin) en dat vind ik wel logisch. Echter merkte hij zelf dat het gewoon niet juist aanvoelde dus daardoor heeft het maar 2 weken stand gehouden. Misschien is dat wel beter ook. Ik ben zelf homo en op het liefdes vlak . . . eh . . . zijn . . . eh . . . Vrouwen voor mij gelijk aan bomen. Dit is niet negatief tegenover vrouwen bedoeld, sterker nog, ik kan heel goed met vrouwen praten en ik weet ook vrij snel wat ik aan ze heb. Echter op seksueel gebied doen ze me echt niets. Totaal niets. René |
Ik ken wel iemand die spontaan christelijk is geworden na een relatie met een vriendin van mij XD Ik weet niet wat erger is :P
|
Haha, mij is dat al twee keer overkomen. Kan er wel om lachen :D
|
Ik draai voor mijzelf de stelling even om.
Stel dat een jongen mij leuk vind en later toch op vrouwen valt . . . Ik kan daar niet zo mee zitten, dit vooral om het punt dat je dan gewoon totaal geen concurrentie kan bieden. Als hij op een andere jongen verliefd werd heb ik toch nog altijd het gevoel dat ik daar had kunnen staan en met wat meer inzet ook op die plek zou staan, terwijl het gewoon onzin is. Ik heb er meestal sneller vrede mee . . . René |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb n vriendin die een ex heeft die na haar homo is geworden.. zijzelf had e rniet zo'n moeite mee, maar haar omgeving plaagt haar er nu nogsteeds mee. dat vind ik wel errug gemeen..
|
Ehm...bij mijn weten is geen van de meisjes waar ik iets mee heb gehad na mij pot geworden.
|
Nee, en verwacht ook niet van de jongens met wie ik iets gehad hebben dat die homo zullen worden :)
|
Gelukkig niet..
Ik zou dat niet zo heel erg gaaf vinden geloof ik :) |
Yup. Toen ik 14 was had ik een vriendje die er iets later achterkwam dat 'ie homo was.
|
Citaat:
|
Toen ik een jaar of 13 was zat er een meisje achter me aan die later pot is geworden!
(WAS IK ZO VROUWELIJK DAN!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat nooit mee gemaakt en ik denk dat ik het in het begin ook wel een vreemd idee zal vinden, maarja. Je moet er toch een keer achterkomen dat je niet op het andere geslacht valt maar op je eigen geslacht.. Tja kan hij dan verder ook niks aan doen.
|
Ik hoop het maar niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou je niet van seksuele geaardheid kunnen veranderen?
(dit wordt ergens in dit topic beweerd) |
Ik had een ooit in een ver verleden wat met een jongen.. en iedereeen (zelfs leraren van zn school) vragen zich af wanneer hij er nou eens voor uitkomt dat hij homo is.
|
Citaat:
maar ik denk dat ze bedoelen dat je het nog niet doorhebt dat je eigenlijk toch liever het andere geslacht wil, en er later pas achterkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geweldige film (y) |
Citaat:
|
Nee heb ik nog niet meegemaakt, Lijkt me ook best wel erg! Ik denk dat je je dan gaat afvragen of hij wel echt gek op je is geweest..
|
Mijn eerste vriendje is nu homo (eerste vriendje van de basisschool bedoel ik)...en hij werd het niet nadat het uit ging tussen ons, maar had daartussen nog wat andere meiden, mja ik hoorde het opeens van allerlei mensen..en dan gaat het wel ff zo van ''Daar heb jij toch ook iets mee gehad?'' zei ik heel gewoon ''ja'' ...''Vind je dat niet raar?'' / ''Nee, als hij dat graag wil moet hij dat doen, k heb inprincipe op dat gebied nix meer met hem te maken''
We zijn nogsteeds gewoon vrienden. ReSpEcT MeNsEn!!! |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- G.T.C. schreef op 27-05-2003 @ 13:22: Fucking Amal lijkt me wel een goed voorbeeld daar van.... -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
(y) |
mwa lijkt me niet zo heel erg leuk..
eeerder een belediging.. dat jij zo slecht was dat hij het maar bij het anfdere geslacht probeerd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |