![]() |
PRE-LIFE Crisis
Ik had het er laatst over met mn maat Onlyme...
De PRE-Life Crisis, is het moment dat je er achter komt (als je bijvoorbeeld stage loopt) dat je dit de rest van je leven voor 5 dagen in de week gaat doen.. Het geeft zo'n achterlijk gevoel. Hebben jullie dat ook wel eens.. Ik loop nu stage, en haal hierna mn diploma.. dan mag ik dus nog zo'n 40 jaar werke... hoe houden al die andere mense dat vol :eek: |
--> psychologie
|
mja idd :\ die sleur..elke dag weer naar je werk met wat als leukste vooruitzicht?..het weekend ? hmpf...
wat je je dan ook ineens beseft dat je over een jaar of 10 ook zo'n burgertrut bent...je weet wel, rijtjeshuis, kind, hond en een volvo ofzo :S alleen kvraag me af of het de laatste restjes puberteit depressie zijn of gewoon realisme |
Citaat:
|
Citaat:
Als je eenmaal leuk werk hebt met leuke collega's, vliegt de tijd voorbij hoor. Toen ik nog op school zat, telde ik met de weken .. dagen .. totdat ik weer vakantie had. (schoolvakantie's liggen meestal iets van 6 - 8 weken uit elkaar?) Maar nu ik werk, en het meer naar mijn zin heb, tel ik niet meer met weken of dagen; meer met twee weken, maanden. |
ik schrok me eigen kapot toen ik op m'n 14e erachter kwam dat ik nog minstens 70 jaar te leven had. Wat moet ik met al die tijd doen? ik vind het eigenlijk nog steeds heel lang. (nee ik ben niet suicidaal)
Doe maar zei het het beste: Is dit alles oeh whoe whoe whoe |
ja het is zwaar kut met peren, maar je hoeft niet 40 uur per week te werken er zijn andere methoden van levn, ga maar eens op een woonwagenkamp kijken, daar zijn er zat die helemaal nooit werken.
Maar dat is maar een voorbeeld, kijk goed rond en maak mooie keuzes. Loonslaaf is klote vind ik, anderen vinden het fijn. |
daarom wil ik iets gaan doen wat ik ECHT leuk vind.....
en dan heof ik niet zo zeer op het weekend uit te kijken. ik wil psychologie gaan studeren.. psycholoog worden :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ook de klinische psychologie in willen, maar dat zeg ik nu, misschien bedenk ik me tijdens de studie wel :) Het is in ieder geval nog laaaaaaaaaaaaang niet zo ver. Misschien zal ik je nog eens mailen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |