![]() |
[GEZ] Kamer in Leiden !
Hee iedereen!
Ik woon in Biddinghuizen en ga vanaf september beginnen aan Sterrenkunde in Leiden. Maar nog steeds geen kamer daar... Dus iedereen die dit leest en evt. iets weet, help me asjeblieft! Mail me maar voor alles wat je wil weten, maar ik heb er dus echt snel een nodig... Greetz, Stefan |
Je mag wel in een tent in mn achtertuin. Maar goed, als je je had aangemeld bij Minerva had je zo een kamer :D
|
Okay, ik hou 't in gedachten ;)
Maar kom op, Minerva, dan noem je ook wat.. ;) |
Verder weet niemand _iets_ ???
:) :( |
PLEASE !!! Iemand die ook maar in de buurt van Leiden woont, DOE iets voor me!!!!!
Vandaag weer naar een kamer gekeken, belt ze me op: ja er was een schrijnender geval.... :eek: :mad: GRRRR Please help me!!! Ik MOET iets hebben volgende week anders mis ik de colleges en kan ik ermee kappen.... Ookal is het iets tijdelijks, dat is al super!! Grtz |
Vraag met je allerliefste blik aan een klasgenoot of je daar mag logeren als jullie de volgende ochtend vroeg college hebben.
En had je eerder ingeschreven. |
ik zoek ook een kamer in leiden
je had je idd wel bij minerva kunnen aanmelden maar dan moet je wel op hoeren vallen en van pimpen houden :) anyways aanmelden bij www.kamernet.nl moet je sowieso doen ook aanmelden bij sls en voor de rest gewoon rondvragen :) verder weet ik het ook niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |