![]() |
Verliefd op m'n nicht
Wat moet ik daarmee? Naast de psychische aantrekking is er ook de fysische aantrekking (anders zou ik het op deze forum niet posten)
Ze maakt me inderdaad zo geil, en ik heb zo zin in haar. We hebben eenmaal gekust (tongzoen) - mens, ik kwam bijna klaar alleen al van die kus. Ik had ze van kop tot teen ;) kunnen aflikken. Nog iemand verliefd op een nicht/neef/tante,.... |
Citaat:
|
L&r
|
ook hier zal dit niet echt serieus genomen worden
|
Gewoon keihard neuken. (y)
|
kzou haar voeten gaan likken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als dit serieus is:
Jullie vinden kussen kennelijk prima, waarom de rest dan niet, doe wat je wil. maar eigenlijk weet ik natuurlijk ook wel dat het niet serieus is ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik ga nu wel een kijkje nemen :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf vind ikdat het kan gebeuren, als zij jou ook wil, zou ik er helemaal voor gaan, en dan zou ik haar lekkere clitje eens likkenmet je natte tong. PM je me een pic van haar btw? |
Citaat:
ik heb er helaas weinig ervaring mee, hoewel ik zelf ook wel eens verliefd op een nichtje ben geweest, maar dat stelde niet genoeg voor om hier te posten..... |
Kheb t ook wel es gehad met mn neef, we waren f*cking verliefd op elkaar...alleen zat het m in de weg dat ik zn nichtje was, dus helaas is er nix gebeurt. Kiss
|
uhmmm.... nee nooit geweest en zal wel niet gebeuren ook niet (gelukkig).
al bestaan dit soort dingen wel. ik heb ook eens gelezen van een moeder en zoon die verliefd op elkaar waren, das pas vreemd. |
Citaat:
Zoons ogen: het is je kind en je broertje Baby ogen: Het is me broer en me vader. Damn, dat is inderdaad vaag :s |
Citaat:
Het lijkt de bold & the beautiful wel :p :D |
Citaat:
enz enz ;) xxx |
Ze heeft vast aantrekkelijke tenen enzo, misschien lijken jullie tenen wel op elkaar en vind ze die van jou ook wel verschrikkelijk geil. (weet niet of het in de familie zit natuurlijk)
|
Jammer voor je.
Zoek maar een achternicht (y) |
Zoals je zelf al merkt wordt het ook hier niet echt serieus geworden en gaat het dus nu zoals het hoort ;) :p
Daarnaast is een soortgelijk topic pasgeleden geopend, dus daar kan je ook in kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |