Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Orgasmes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=938028)

AngelLena 26-08-2004 15:10

Orgasmes

De 1 vergelijkt zijn/haar orgasme meet een niesbui die er al een dag aan zat te komen en eindelijk losbreekt.

De anders vergelijkt zijn/haar orgasme met het gevoel dat je hebt als je heel lang je plas in hebt moeten houden en eindelijk een wc gevonden hebt.

De ander beschrijft het als jeuk waar je al een dag last van hebt en eindelijk kan krabben.

Hoe zou jij je orgasme omschrijven?

Zotopteentjes 26-08-2004 15:16

Explosief
Ontlastend
Bevredigend
Onbeschrijflijk
Tintelend
Bruisend
Enig
Innig
Machtig
Prachtig
Intens
Trillend
Uitspattend
Te kort?
Zwoel
Sensueel
Sexueel
Nie te doen
Mwaaaaah aaaaaaaaaaaaaah !!!!

En de een soms meer dan een ander

sofie3 26-08-2004 15:17

Ik voel een tinteling opkomen rond mijn geslachtsstreek. Mijn spieren spannen zich op, harder, harder en harder, en dan plots schiet alles los in een aantal lekker voelende rytmische samentrekkingen. :bloos: Euh, dat is het zo'n beetje...

Signy 26-08-2004 15:31

sofie beschrijft het prima. (y)

Fade of Light 26-08-2004 15:39

Als een geschudde fles cola die open gemaakt wordt :cool:

Louis Armstrong 26-08-2004 16:07

als die hoge noot die ik er tijdens een concert uit moet jagen....

filia dei 26-08-2004 17:37

Ik sluit me ook bij sofie aan!

Echt een vergelijking met iets anders kan ik niet maken. T'is gewoon fijn en lekker :D

Arenda 26-08-2004 17:53

Citaat:

Fade of Light schreef op 26-08-2004 @ 16:39 :
(y) en sofie's beschrijving is ook (y)

Thee Muts 26-08-2004 18:51

Dit schreef ik een keertje over mijn eerste orgasme :).

De eerste keer dat het me overkwam vond ik het fantastisch, maar was ik ook wel een beetje verbaasd dat het zó overweldigend voelde. Mijn ademhaling ging heel snel en diep en alles in mijn lijf begon te tintelen. Ik werd wat licht in mijn hoofd, had het gevoel alsof ik zweefde en van binnen was er een golf, een explosie, van genot. Ik dacht dat ik helemaal gek werd van dat intense gevoel, op een positieve manier dan. Alles kriebelde van binnen en al mijn geheime gangen werden wakker gestreeld. Een golf van intense warmte en genot trok door mijn hele lichaam heen. Toen het heftigste voorbij was, voelde ik me heerlijk rustig en loom van binnen. Ik was helemaal kapot, maar had me nog nooit zó relaxed gevoeld. Kort daarna begon alles te trillen en te beven, vooral mijn benen en mijn handen. Wat was dit geweldig zeg!

Warsocket 26-08-2004 18:56

Nou wat ik hier lees ervaart iedereen hem wel erg heftig
ik zelf vind het gewoon leuk maar om nou te zeggen overweldigend of prachtig of whatever, dat zou ik er niet van kunnen zeggen

edit:
nou vraag ik me af ervaard iedereen het zo intens
of hebben er meer mensen van jah wel lekker maar daar houd het bij op

de kick die je van een goede achtbaan krijgt of van een dikke vuurpijl aansteken vind ik al een veel beter gevoel als een orgasme
of ben ik nou raar :P

Thee Muts 26-08-2004 19:01

Citaat:

Warsocket schreef op 26-08-2004 @ 19:56 :
Nou wat ik hier lees ervaart iedereen hem wel erg heftig
ik zelf vind het gewoon leuk maar om nou te zeggen overweldigend of prachtig of whatever, dat zou ik er niet van kunnen zeggen

Tja, mijn beschrijving van net was ook wel de allereerste overdonderende ervaring natuurlijk ;).
Bij mij verschilt het eigenlijk per keer hoe ik een orgasme ervaar, de ene keer is het ook veel heftiger dan de andere keer en ik merk dat ik er eigenlijk ook wel minder waarde aan begin te hechten. Ik zie een orgasme zeker niet als het belangrijkste van het hele spel, al blijft het wel lekker natuurlijk.

Caligula 26-08-2004 19:07

Als een machinegeweer dat dood en verderf wilt zaaien, steeds kogels blijven spuwen totdat de amunitie echt helemaal op is

Thee Muts 26-08-2004 19:10

Citaat:

de kick die je van een goede achtbaan krijgt of van een dikke vuurpijl aansteken vind ik al een veel beter gevoel als een orgasme

Nee, das niet raar. Ieder z'n plezier natuurlijk ;).

spacegirl 26-08-2004 19:23

ik sluit me ook bij sofie aan

Andijvie 26-08-2004 19:38

't Voelt gewoon fijn, maar om nu te zeggen dat het echt zo enorm enorm fijn en noodzakelijk en verslavend is.. nee, het is gewoon fijn :P (Net zoals niezen fijn kan zijn af en toe, en als je nodig moet plassen is dat ook fijn, of wanneer je hele erge honger hebt en iets lekker kan eten ineens... )

Dolores 26-08-2004 19:55

Hm ja, sofie3 omschrijft het wel goed.:)

Selien 26-08-2004 21:11

Citaat:

dionnetje schreef op 26-08-2004 @ 20:55 :
Hm ja, sofie3 omschrijft het wel goed.:)

Warsocket 26-08-2004 23:23

Citaat:

Thee Muts schreef op 26-08-2004 @ 20:01 :
Tja, mijn beschrijving van net was ook wel de allereerste overdonderende ervaring natuurlijk ;).
Bij mij verschilt het eigenlijk per keer hoe ik een orgasme ervaar, de ene keer is het ook veel heftiger dan de andere keer en ik merk dat ik er eigenlijk ook wel minder waarde aan begin te hechten. Ik zie een orgasme zeker niet als het belangrijkste van het hele spel, al blijft het wel lekker natuurlijk.

nah kzal het zo zeggen
tis lekker als het goed lukt

als het normaal is en dus iet eens slecht voel ik naderhand alleen wat adrenaline (jua ok en me prostaat zegmaar een aar keer spannen) en verder eigelijk niks
maar als die 2 dingen er niet zouden zijn zou ik allen aan de troep nog kunnen zien dat het een orgasme was
want das dan het enigste wat ik voel

magoed misschien is dat ook de rede dat ik sex overschat vind
en het orgasme nog meer
kbedeol met de goede persoon is sex wel leuk
maare een echt goede zoen vind ik dan qua gevoel nog beter

Thee Muts 27-08-2004 09:25

Citaat:

Warsocket schreef op 27-08-2004 @ 00:23 :
nah kzal het zo zeggen
tis lekker als het goed lukt

als het normaal is en dus iet eens slecht voel ik naderhand alleen wat adrenaline (jua ok en me prostaat zegmaar een aar keer spannen) en verder eigelijk niks
maar als die 2 dingen er niet zouden zijn zou ik allen aan de troep nog kunnen zien dat het een orgasme was
want das dan het enigste wat ik voel

magoed misschien is dat ook de rede dat ik sex overschat vind
en het orgasme nog meer
kbedeol met de goede persoon is sex wel leuk
maare een echt goede zoen vind ik dan qua gevoel nog beter

Vast nog nooit geweldige seks gehad met iemand waar je zielsveel van houdt? ;)

Nouja, het is niet zo dat ik me niet voor kan stellen dat jij lang niet zo van seks geniet als ieder ander, maar geef toe dat je het niet vaak hoort van iemand. Misschien dat jij er ook wel veel te nuchter tegen aankijkt als ik jouw beschrijving zo hoor :).

Warsocket 27-08-2004 13:40

Citaat:

Thee Muts schreef op 27-08-2004 @ 10:25 :
Vast nog nooit geweldige seks gehad met iemand waar je zielsveel van houdt? ;)

jawel
maar ook mee gezoend
en ja gevoel geeft iets speciaals aan sex
maar ook aan zoenen
dus vandaar

Kazet Nagorra 27-08-2004 13:44

Wel leuk.

*Cayenne* 27-08-2004 14:02

De enige manier die ik kan bedenken om dat te omschrijven is gewoon: het lekkerste gevoel dat er bestaat.

waves 27-08-2004 16:51

met sofie3 eens

juno 27-08-2004 22:16

Citaat:

Thee Muts schreef op 26-08-2004 @ 19:51 :

[/I]

Uh, zeker erg lang moeten oefenen voor het lukte? ;)

Ik was dertien toen het me na tien minuutjes een beetje spelen met mijn vingertjes meteen bij de eerste poging lukte, en toen was ik echt nog niet in staat tot het geven van dergelijke lyrische omschrijvingen. Ik had toen ook nog helemaal geen romannetjes gelezen waar ik inspiratie uit kon putten. Ik wist echt niet wat me overkwam en eerlijk gezegd eigenlijk ook niet wat ik kon verwachten.

Ik had wel meteen iets van "joepie, dit is leuk zeg. Nog een keer!" En vooral: "jeetje, dat ik dit niet eerder heb ontdekt!" En ik weet nog dat ik het ontzettend warm had gekregen, dat het klamme zweet me uitbrak.

Jij zat er echt op te wachten, en beleefde het daarom dus heel bewust, mij trof het als een totale verrassing, die ik vanaf dat moment ook iedere avond en ochtend in mijn bedje herhaalde natuurlijk.

Al Murphy 27-08-2004 22:25

Citaat:

Thee Muts schreef op 26-08-2004 @ 19:51 :

De eerste keer dat het me overkwam vond ik het fantastisch, maar was ik ook wel een beetje verbaasd dat het zó overweldigend voelde. Mijn ademhaling ging heel snel en diep en alles in mijn lijf begon te tintelen. Ik werd wat licht in mijn hoofd, had het gevoel alsof ik zweefde en van binnen was er een golf, een explosie, van genot. Ik dacht dat ik helemaal gek werd van dat intense gevoel, op een positieve manier dan. Alles kriebelde van binnen en al mijn geheime gangen werden wakker gestreeld. Een golf van intense warmte en genot trok door mijn hele lichaam heen. Toen het heftigste voorbij was, voelde ik me heerlijk rustig en loom van binnen. Ik was helemaal kapot, maar had me nog nooit zó relaxed gevoeld. Kort daarna begon alles te trillen en te beven, vooral mijn benen en mijn handen. Wat was dit geweldig zeg!

Heel mooi beschreven, echt!
Maar ik hoef maar enkele woorden weg te laten om het gevoel te beschrijven dat ik had toen ik na jaren niet te sporten nog eens een kilometer hard had doorgelopen.
Woorden die dan weg mogen: genot / een positieve manier / handen... Verder was het ook wel geweldig.

Een orgasme heb ik toch nooit als zooo heftig beschouwd. Misschien wel de eerste keer, maar nu? Neen hoor. Bij jou wel dan?

pieter17 27-08-2004 23:07

je skischoenen uittrekken na een dag skieen

ExVaal 28-08-2004 08:28

Citaat:

Nee hoor, je bent gewoon maagd. Ik ken het gevoel.

Thee Muts 28-08-2004 08:51

Citaat:

Armadillo1429 schreef op 27-08-2004 @ 23:25 :
Een orgasme heb ik toch nooit als zooo heftig beschouwd. Misschien wel de eerste keer, maar nu? Neen hoor. Bij jou wel dan?
Nee, nu ook niet meer. Meestal niet tenminste.
(Zie mijn eerdere post: Tja, mijn beschrijving van net was ook wel de allereerste overdonderende ervaring natuurlijk ;).
Bij mij verschilt het eigenlijk per keer hoe ik een orgasme ervaar, de ene keer is het ook veel heftiger dan de andere keer en ik merk dat ik er eigenlijk ook wel minder waarde aan begin te hechten. Ik zie een orgasme zeker niet als het belangrijkste van het hele spel, al blijft het wel lekker natuurlijk.)

Thee Muts 28-08-2004 08:57

Citaat:

juno schreef op 27-08-2004 @ 23:16 :
Uh, zeker erg lang moeten oefenen voor het lukte? ;)
Juh :D. Bovendien was mijn eerste orgasme pas tijdens de seks en niet op een moment dat ik met mezelf bezig was. Waarschijnlijk dat ik er daardoor ook zo veel bewuster mee bezig was, want die ervaring was pas op mijn 16de en toen had ik er al zóveel over gehoord en gelezen, dat ik heel goed wist wat me uiteindelijk overkwam.
Een heel verschil dus bij jouw eerste ervaring :).

leucomelas 28-08-2004 09:12

het komt in stapjes, dan ben ik heel gespannen en alsk aan iets anders denk dan zakt het ook weer weg. maar als ik die spanning vast kan houden lijkt het net alsof al mijn energie wegvloeit tijdens een orgasme

Thee Muts 28-08-2004 09:21

Citaat:

Warsocket schreef op 27-08-2004 @ 14:40 :
jawel
maar ook mee gezoend
en ja gevoel geeft iets speciaals aan sex
maar ook aan zoenen
dus vandaar

Dus vandaar geniet jij net zo van seks als van zoenen. Nou, dat lijkt me niet verkeerd :). Zoenen geeft vaak ook iets speciaals ja, dat ben ik met je eens.

Nummer 4 ;)

juno 28-08-2004 09:56

Citaat:

Thee Muts schreef op 28-08-2004 @ 09:57 :
Juh :D. Bovendien was mijn eerste orgasme pas tijdens de seks en niet op een moment dat ik met mezelf bezig was. Waarschijnlijk dat ik er daardoor ook zo veel bewuster mee bezig was, want die ervaring was pas op mijn 16de en toen had ik er al zóveel over gehoord en gelezen, dat ik heel goed wist wat me uiteindelijk overkwam.
Een heel verschil dus bij jouw eerste ervaring :).

Wat jij beschrijft is dus je eerste vaginale orgasme. Tsja, die was bij mij ook zo erg. Ik dacht dat ik erin blééf...terwijl ik al die tijd gedacht had dat het vaginale orgasme een fabeltje was...verzonnen door kerels die te beroerd waren om met hun hoofd tussen je benen te duiken. Dat was dus ook een verrassing! Een vaginaal orgasme voel je van heel ver en diep aanrollen, en die ontploft dan binnen in je, in je hele lichaam. Een clitoraal orgasme zit meer van buiten en is scherper, een vaginaal beleef je meer van binnen en voelt warm, vol, vloeibaar.

ExVaal 28-08-2004 10:11

Citaat:

juno schreef op 28-08-2004 @ 10:56 :
Wat jij beschrijft is dus je eerste vaginale orgasme. Tsja, die was bij mij ook zo erg. Ik dacht dat ik erin blééf...terwijl ik al die tijd gedacht had dat het vaginale orgasme een fabeltje was...verzonnen door kerels die te beroerd waren om met hun hoofd tussen je benen te duiken. Dat was dus ook een verrassing! Een vaginaal orgasme voel je van heel ver en diep aanrollen, en die ontploft dan binnen in je, in je hele lichaam. Een clitoraal orgasme zit meer van buiten en is scherper, een vaginaal beleef je meer van binnen en voelt warm, vol, vloeibaar.
Het is helaas wel waar dat niet élke vrouw een vaginaal orgasme kan krijgen, of iig, minder makkelijk.

Thee Muts 28-08-2004 11:37

Citaat:

Vaal schreef op 28-08-2004 @ 11:11 :
Het is helaas wel waar dat niet élke vrouw een vaginaal orgasme kan krijgen, of iig, minder makkelijk.
Ja, das waar. Gelukkig ben ik daar wel mee gezegend :D.
Een vaginaal orgasme is inderdaad veel intenser, je beleeft dat heel anders. Een clitoraal orgasme hoeft van mij ook niet altijd eigenlijk, vaak vind ik dat gevoel iets te direct.

Uice 28-08-2004 11:41

Saai en te kort.

Warsocket 28-08-2004 13:00

Citaat:

Thee Muts schreef op 28-08-2004 @ 10:21 :
Dus vandaar geniet jij net zo van seks als van zoenen. Nou, dat lijkt me niet verkeerd :). Zoenen geeft vaak ook iets speciaals ja, dat ben ik met je eens.

Nummer 4 ;)

Jep
Maar krijg als ik hierzo lees wel het idee dat ik de enigste ben
d8 dat iig een paar mannen wel hetzelfde zouden hebben

magoed, veel problemen heb ik er niet mee
zoenen kun je op meer plekken doen als neuken ;)

Thee Muts 28-08-2004 13:52

Citaat:

Warsocket schreef op 28-08-2004 @ 14:00 :
magoed, veel problemen heb ik er niet mee
zoenen kun je op meer plekken doen als neuken ;)

Nou, waar een wil is, is een weg :p
En je lijkt inderdaad wel één van de weinige ja, maar goed, voor iedereen is dat weer anders natuurlijk.

Warsocket 28-08-2004 16:05

Citaat:

Thee Muts schreef op 28-08-2004 @ 14:52 :
Nou, waar een wil is, is een weg :p
En je lijkt inderdaad wel één van de weinige ja, maar goed, voor iedereen is dat weer anders natuurlijk.

Ja ok
Maar bij een familiedinetje ff in de gang staan zoenen is toch wat handiger als in de gang te gaan liggen krikken

en ik denk dat je familie dan zoenen toch beter vind :)

Billy_bob 28-08-2004 17:48

Voor mij voelt het alsof alles van me af valt een paar tellen. Ben echt half buitenwesten meestal.

Mortification 28-08-2004 18:48

Lijkt dat nu maar, of hebben de vrouwen veel hevigere orgasmes?

Mushu 28-08-2004 19:26

Dat verschilt per keer, eigenlijk.
Het is gewoon een geweldig gevoel wat eigenlijk niet te omschrijven of te vergelijken valt. Iets waar ik persoonlijk op dat moment erg van geniet en erg ontspannen van ben.

Soullar 29-08-2004 13:05

Citaat:

36-Crazyfists schreef op 28-08-2004 @ 19:48 :
Lijkt dat nu maar, of hebben de vrouwen veel hevigere orgasmes?
Anders, wij mannen hebben geen 'vaginaal' orgasme, wij beleven het hoogtepunt niet van 'binnen'. Ik denk dat het orgasme wat het meeste overeenkomt met die van de man voor de vrouw het 'clitorale' orgamse is. En bij deze vorm dus ook heerlijk doodop op bed kunnen vallen zoals wij mannen dat zo goed ook kunnen. ;)

sofie3 30-08-2004 08:39

Ik vind het vreemd dat iedereen het blijkbaar met mijn omschrijving eens is, terwijl ik altijd het idee heb gehad dat mijn orgasme anders was dan de anderen :D

Die samentrekkingen bijvoorbeeld, die lijken bij mij erg veel op die van jongen. Hun sperma komt er in stoten uit, wel, die stoten heb ik ook, maar dan in mijn vagina. Rytmische samentrekkingen, elke seconde eentje ofzo. Heb ik nooit wat over gelezen! Maar blijkbaar heeft iedereen dit dus?

essepessie 30-08-2004 19:50

Citaat:

sofie3 schreef op 30-08-2004 @ 09:39 :
Ik vind het vreemd dat iedereen het blijkbaar met mijn omschrijving eens is, terwijl ik altijd het idee heb gehad dat mijn orgasme anders was dan de anderen :D

Die samentrekkingen bijvoorbeeld, die lijken bij mij erg veel op die van jongen. Hun sperma komt er in stoten uit, wel, die stoten heb ik ook, maar dan in mijn vagina. Rytmische samentrekkingen, elke seconde eentje ofzo. Heb ik nooit wat over gelezen! Maar blijkbaar heeft iedereen dit dus?

Ik wel....heerlijk is dat

Thee Muts 31-08-2004 15:51

Citaat:

Warsocket schreef op 28-08-2004 @ 17:05 :
Ja ok
Maar bij een familiedinetje ff in de gang staan zoenen is toch wat handiger als in de gang te gaan liggen krikken

en ik denk dat je familie dan zoenen toch beter vind :)

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik wil alleen nog wel eens uitspattingen hebben dat ik niet zoveel zin heb om rekening te houden met anderen :evil:. Maar tot nu toe heb ik me nog aardig kunnen inhouden hoor ;). Ze moeten geen verkeerd beeld van me krijgen natuurlijk :p.

juno 31-08-2004 18:12

Citaat:

Jij gaf een zeer adequate technische beschrijving van het mechanisme. Het zijn trekkingen ja. De eerste is het langst en heftigst, dat is de explosie, en dan krijg je nog een stuk of wat toegiften.

bruuntje 04-09-2004 23:26

kijk, dit vidn ik nou een leuke topic :)

uhm...ja wat sofie al zei!

probeer 04-09-2004 23:48

Citaat:

Fade of Light schreef op 26-08-2004 @ 16:39 :
hij sprak, en ik quote

gelijk heeft ie

Freyja 04-09-2004 23:59

Citaat:

Ik wel hoor :p

Maar verder sluit ik me toch bij Warsocket aan, geloof ik. Ik bedoel, het is leuk, en daar doen we het voor (tenminste, in m'n eentje), maar het is niet alsof de wereld op z'n kop staat o.i.d.

M@TRIX 07-09-2004 16:24

samentrekken van de spieren rondom de penis, die ineens ontspannen, en vervolgens voel je dan de ejaculatie, heerlijk gewoon:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.