![]() |
Dresscode
Wat vind je daarvan?
|
crap
|
dresscode is nodig
|
soms onzin soms ook niet
dat hele sensation black and white vind ik dus echt ruk |
Bij gewoon uitgaan bullshit.
Bij themafeesten wel vet. |
Ik vind 't een beetje irritant. Want ik draag alleen t-shirts,mustruien en blauwe spijkerbroeken. Dus ik kan dan nooit mee.
Precies! Goed opgemerkt! Ik draag geen onderbroeken, sokken en schoenen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies. Bij Sensation is het effect gewoon veel mooier als iedereen in wit of zwart is. Maar bij discotheken moeten ze geen mensen weigeren alleen omdat ze sneakers aan hebben, of een spijkerbroek ofzo. Die mensen kunnen ook lief zijn :bloos: ;) |
^wat freakjuh zegt.
Vooral in Almere (ja, almere ja :|) zijn ze echt abnormaal snel met weigeren. |
Citaat:
kan ik me niet veel bij voorstellen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Noordwijk heb je een disco waar je als jongen met gympies niet inkomt. Want daar willen ze dan een wat 'serieuzer' publiek :rolleyes:
Gelukkig kom ik daar niet. En verder: Citaat:
|
Citaat:
|
wat luna zegt inderdaad.
|
:rolleyes:
|
Leuk leuk. Morgen ga ik naar de premiere van Passion, dresscode: tenue de ville. Beetje saai, maar gelukkig geen casual. Had gehoopt op black tie, dan kan je je lekker uitdossen, maar helaas...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ik woon weigeren ze gewoon op afkomst (y)
|
Citaat:
Wat doe je dan in eerste instantie in een pauper café? :P En wat was de reden die de buitenwippers opgaven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohh. Ja dan is het gewoon deurbeleid dat je geen sportschoenen aanmag. Da's bij onze pauperdisco ook :D
|
Citaat:
|
:D :D
Ach bij zulk geneuzel hoef ik er sowieso niet in. Maar ik haat 't wel als er leuke feesjes zijn waar een dresscode geld. Ik vind eerder dat er een gedragscode moet zijn, als je gewoon komt om te party-en mag je erin, ook al zie je eruit als een zwerver. Maar als je stom komt doen en drugs dealen en andere mensen lastig vallen (n) :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |