![]() |
boekenlijst VMBO TL
hallow
wie weet wat je voor je nederlands examen TL wel en niet mag lezen mag je nou gewonen C boeken lezen en mag je JEUGD C lezen? vertaalde boeken??? dacht 2 wie weet het?? mvg Tim |
Je moet boeken zoeken met een oranje stikker erop en een casette erbij..
|
Kun je dat niet gewoon even aan je leraar Nederlands vragen?
|
die zijn allemaal zo vaag de ene zeg dit de andere zus
maar ik zal het nog eens vragen maar wou het vast even opzoeken op het net maar kon niks vinden maar mijn vraag is eigenlijk mag je jeugd C lezen en C boeken? voor je lijst? |
Ja, als het goed is mogen 2 van de 6 te lezen boeken jeugdboeken zijn (C boeken dus)
|
hoi tegenwoordig zijn het er al 10 boeken dus misschien is het sins die tijd al verandert
|
Vraag het aan je eigen leraar nederlands, degene die uiteindelijk jouw verslagen beoordeelt
|
ja, dat zal ik ook vragen ook maar die is er nog ff niet.
maar hoe ging het bij jullie bij vmbo TL. (liefste van schooljaar 03/04 vermeld dit er aub even bij) ik weet dat het iets kan afwijken maar dan weet ik het toch een beetje MVG Tim |
Het lijkt me toch dat je je leraar voor eind maart (toen moest ik iig mn boekenlijst inleveren) wel weer een keer gesproken hebt, de eisen voor je boekenlijst zijn op elke school anders
|
Op het vmbo? Geen idee.. Maar is het niet handig om voor het zekere te gaan en gewoon een makkelijk volwassenboek pakt?
|
Citaat:
je, okeey maar die genen moet het nog vragen aan een andere leraar die er even nog niet is. maar wat waren jou eisen dan??? wat zijn boeken met oranje sticker? MVG Tim |
Als je nou eens verder had gekeken, had je gezien dat er een hele sectie op deze site staat waar je kan zien wat er zoal gelezen wordt, maar je zult het uiteindelijk toch aan een docent moeten voorleggen, want elke school denkt anders over welke boeken gelezen mogen worden. Maar dit is wel in een indicatie neem ik aan:
http://huiswerk.scholieren.com/uittr...order=auteur_0 |
oke is goed dankjewel zal is kijken!
MVG Tim |
Citaat:
|
nee, dat klopt nou vogens een juffie is het zo:
4 jeugd d8 ze en 6 C boeken maar dan volwassen, dus volwaasen/jeugd C maar dit ging ze nog navragen MVG Tim |
Dat ligt aan je leraar wat je wel en niet mag lezen. Wij mochten namelijk geen boeken lezen van buitenlandse schrijvers :s want dan kreeg je puntaftrek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |