![]() |
gaaf of niet?
Ik heb er nu btw zelf één aan.. (zou wel een foto'tje willen sturen, alleen endoria werkt niet mee :/ ) |
Citaat:
|
Meneer wil even duidelijk makemn dat-ie ook een rode broek heeft? :D
Rode broeken zijn top natuurlijk |
Citaat:
maar dan krijg je zo snel het zuurstok-effect ;) |
Citaat:
|
ik heb een paarse broek :rolleyes:
:D |
Ik vind rode broeken best wel leuk. Ik vind het mooier als die broek dan ook nog wijd zit (beetje strak van boven en beneden dan gewoon heel ruim ). En idd het is heel mooi te combineren met bv . wit!
|
Een vadsig leraartje nederlands stampt daarin rond, in sown rode studentenbroek (of hoe zown broek ook wil heten)... in combinatie met een zachtroze blousje..
*heeft niet sown geweldig beeld bij rode broeken* :] |
Citaat:
Rode broek met roze durboven.. jah dat is mooooi :) *post helemaal geen tegenstrijdige dingesen ensow* |
en wat vinden jullie nou van groene broeken?
|
Citaat:
aangezien mijn leraar nederlands vandaag precies hetzelfde aanhad :D |
ik zag een aantal klaarovers er ook mee lopen
|
ok, even serieus..
ik vind ze wel leuk, maar zal ze zelf nooit dragen.. tenzij ik en hele aparte felrode vind :) |
Ik vind 't wel gaaf... Groene broeken kúnnen ook nog wel, ietsjes minder, en gele broeken vind ik niet zo...
Ironisch dat de mooiste rode broeken van Royal Blue zijn :D |
Rode broeken zijn mooi !
|
kan mooi zijn, ligt aan het model... en bij groen ook...... een meisje bij mij op school heeft een heeeeeeele felle groene broek, je zou denken kei lelijk, hij zou ook van een oversteekiemand kunnen zijn.... maar eigenlijk vind ik het best leuk bij haar staan :) maar je moet niet zo'n groene visserskleur krijgen ofzo :S dat vind ik dan weer lelijk....
|
Jaaa.. ik heb een rode linnen broek.. heeft mijn moedertje gemaakt.. Echt wel koel issie!!!
|
Citaat:
*checkt info* Woonplaats: Dordrecht *haalt opgelucht adem* ;) :p Faery @ Zevenaar. In der Nähe von Arnheim :cool: |
Citaat:
Een meisje van bij ons op school heeft er een hele mooi,een wijde,echt heeeel mooi. |
ik vind rode broeken niet zo mooi...
|
Jongen, jongen, wil je nou echt zo graag laten zien dat je een geboren student bent?
Ik zou zelf niet zo snel een rode lange broek dragen. 'k Heb wel een rode korte, maar lange, nee. Het is me ondertussen al te cliché geworden. |
Ik heb ook een rode! Rode broeken zijn koel :D
|
Citaat:
Ik tracht hier alleen even naar de heersende opinie te informeren aangezien ik het een gewaagd kledingstuk vind.. |
Citaat:
|
Broeken zijn, wat voorn kleur dan ook stom :rolleyes: Maar vooruit, Rood is wel een leuke kleur :)
|
Jah, leuk natuurlijk!
|
Citaat:
|
Rode broeken zijn leuk :). Tenminste eens wat vrolijkers dan altijd spijkerstof of beige (wat beide ook niet verkeerd is :)). Ik heb zelf een rode 3/4 broek, zit heerlijk :).
|
ja best aardig maar zo'n rode steppin' out broek ofzo vind ik echt te ballerig... Die trek ik over 5 jaar vast wel aan maar voorlopig nog even niet, danku.
|
http://www.endoria.net/upload/index.php/1728174590
en dan heb ik het over zoiets, ik vind alleen de persvouw niet zo mwoah, misschien wel eruit te strijken :) |
Leuk! Die persvouw vind ik trouwens juist wel leuk.
|
ja vind ik wel leuk. mits je het goed combineert :) maar ergens vind ik ze ook iets te standaard worden..tijdje geleden vond ik het leuker.
|
Citaat:
|
dat is geen rood, dat is bordeaux-rood :p
ik had een stop-bord rode broek, maar die is -ehm- kwijt :/ |
Citaat:
Ik heb er een van steppin'out drie jaar oud en zwaar geragt. de gaten beginnen er in te vallen en hij wordt alleen maar mooier. |
ja, leuk:); wel een beetje cliché inderdaad
|
Damn ben jij nu zo ontzettend lang? Of lijkt dat maar zo?
Rode broeken zijn op zich wel hot maar een beetje standaard... felblauwe ribbroek is dan leuker :) En IMHO is het ook onzin dat een rode broek alleen voor studenten zou zijn, het staat in Nederland vrij om iedere kleur te dragen die je zelf wil :) , je ziet er idd veel studenten mee lopen.. maar ze hebben niet het alleenrecht om rode broeken te dragen.. zo ik denk dat ik morgen ook maar een rode broek ga kopen :D (korte broek maar ok) |
http://www.endoria.net/upload/index.php/2973422820
aanschouw mijn mooie rooie broek die mjn buurvrouw OOK heeft :( en ignore mijn zure hoofd :p ) |
Rode broeken zijn zeker goed voor mannen! Het jammere is alleen dat ze pas na een tijdje echt mooi worden. Een net gekochte rode broek is nog niet mooi.....:(
|
Citaat:
Ik vind ze cool, maar je moet er een type voor zijn en het wel leuk combineren. Voor meisjes vind ik het ook leuk, heb zelf een wat meer donkerrode en een felrode. |
Citaat:
als die zweet/plakbillen op de straat nemen al het vuil op :o |
Citaat:
|
ik vind een rode broek heel leuk, maar alleen als ie wijd is. die van Mortischa is heeeel gaaf, maar die van de vind ik niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
rode broeken --> zie het probleem niet zo, zou zelf nooit aantrekken maar ach ik heb een felgroene |
Iep, ik heb ook een rode broek. Ze is echt SUPERLEUK!!!
Vandaag ruilde ik ook nog ff mijn truitje voor een rode zodat ik net een aarbeitje leek. Hihi, iedereen staarde me na!!! :D |
:D ik heb een rode tong telt dat ook ??
iig neuhj mij heeft geen rode broek maar misschien als ik en mijn buik er ooit een keer een tegenkomen die aan mijn eisen voldoet en als ik dan ook nog geld te besteden heb haal ik dr wel een. :D |
Rood is cool!!
ik zoek al best lang naar een leuke.. maar ik kan geen leuke vinden :rolleyes: |
haha ik vond dat nooit leujk en nu heppik dr zelf 1tje gekocht! hijs heeeeeeeel rood, maar dan ook echt heel erg rood, je ogen doen er bijna pijn van :)
hij komt van t waterlooplein hijs heel wijd en van ribstof met een beetje een richeltje int midden zegmaar :confused: snappie? naja hijs iig heel koel vinnik :D |
ik heb zelf een rode broek.
ze zijn dus cool ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |